Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

Recommended Posts

Postad
Men vars finner man bloggen rå?

Och hur gick det i 750k granted Ongame i helgen?

GL med Budapeststubben!

8-)

Kom 41a till slut, Spelade väl sådär men åkte på en utdragning i stor pott med AQ vs KQ som gjorde mig mkt short.

Ty!

Postad
Såg att du åkte ur ME dawwe, ska du spela 500 eventet imorgon och när åker ni hem?

Är du här?

Missade att regga till det eventet, blev fullt..

Så vi reggade till den ikväll kl 18 ist. €2000 buyin.. kan bli en stor pott :D

Postad

€2kturren gick inte så bra för mig (dyrt för min rulle med) men Budapestresan i sig var riktigt kul faktiskt.

PCA skulle va kul men osäkert om det blir av, funderar på Thailand i januari, sen har jag inte kvalat heller och det skulle ju behövas :-P

Postad
€2kturren gick inte så bra för mig (dyrt för min rulle med) men Budapestresan i sig var riktigt kul faktiskt.

PCA skulle va kul men osäkert om det blir av, funderar på Thailand i januari, sen har jag inte kvalat heller och det skulle ju behövas :-P

Okej men det är ju bara att grinda! :twisted:

Postad

Klart du ska ner till thailand, sluta fundera. Jag o therese hade tänkt komma o bo hos dig nån vecka så jag får lite spelande gjort på vår 4månaders-tripp. :)

• 1 month later...
Postad

Har förstått att jag fått PM. Den som känner sig träffad får gärna skriva igen för jag har inte lyckats se något :D

Inboxen full men har raderat nu..

Hoppas alla glada här är glada och så önskar jag er alla en riktigt god jul precis som Arne Weise!

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...