mrdawwe Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2008 jag mötte en mrdawwe på betapet, var de du? Iaf jag vann matchen Nej inte jag men wp! Citera
mrdawwe Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2008 Men vars finner man bloggen rå?Och hur gick det i 750k granted Ongame i helgen? GL med Budapeststubben! Kom 41a till slut, Spelade väl sådär men åkte på en utdragning i stor pott med AQ vs KQ som gjorde mig mkt short. Ty! Citera
urmy Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Postad 29 Oktober , 2008 Vad nickar du på ongame dawwe? Gl me liret Citera
inho Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Postad 29 Oktober , 2008 Såg att du åkte ur ME dawwe, ska du spela 500 eventet imorgon och när åker ni hem? Citera
eyedol Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Vad nickar du på ongame dawwe? Gl me liret Han har ett jäkligt kryptiskt nick men om du funderar på det lite tror jag nog du ska kunna lista ut det. Citera
mrdawwe Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Såg att du åkte ur ME dawwe, ska du spela 500 eventet imorgon och när åker ni hem? Är du här? Missade att regga till det eventet, blev fullt.. Så vi reggade till den ikväll kl 18 ist. €2000 buyin.. kan bli en stor pott Citera
inho Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 japp ja, det kommer nog bli bra med spelare, lite för dyrt för min rulle.. vi funderar på fest ikväll i stället. Kör hårt i kväll då och lycka till Citera
Thorn- Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Tja! Det var kul att träffas i Budapest! Själv lyckades man kvala till PCA igår kväll också tänkte du åka dit? Citera
mrdawwe Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Postad 6 November , 2008 €2kturren gick inte så bra för mig (dyrt för min rulle med) men Budapestresan i sig var riktigt kul faktiskt. PCA skulle va kul men osäkert om det blir av, funderar på Thailand i januari, sen har jag inte kvalat heller och det skulle ju behövas Citera
Thorn- Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 €2kturren gick inte så bra för mig (dyrt för min rulle med) men Budapestresan i sig var riktigt kul faktiskt.PCA skulle va kul men osäkert om det blir av, funderar på Thailand i januari, sen har jag inte kvalat heller och det skulle ju behövas Okej men det är ju bara att grinda! Citera
Dustinz Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 €2kturren gick inte så bra för mig (dyrt för min rulle med) men Budapestresan i sig var riktigt kul faktiskt.PCA skulle va kul men osäkert om det blir av, funderar på Thailand i januari, sen har jag inte kvalat heller och det skulle ju behövas Klart du ska ner till thailand, sluta fundera. Jag o therese hade tänkt komma o bo hos dig nån vecka så jag får lite spelande gjort på vår 4månaders-tripp. Citera
mrdawwe Postad 16 December , 2008 Författare Rapport Postad 16 December , 2008 Har förstått att jag fått PM. Den som känner sig träffad får gärna skriva igen för jag har inte lyckats se något Inboxen full men har raderat nu.. Hoppas alla glada här är glada och så önskar jag er alla en riktigt god jul precis som Arne Weise! Citera
klabbisjp Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Kul att du är tillbax, gl hf! Citera
REDHEADMARC Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Hur går det här? Någon som har koll? Citera
maskineri Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 http://www.************.com/sv/pokerbloggar/mrdawwe oj, censur visst, kanske inte får posta då... Citera
heltok Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 hoho, oaken alltså. borde fan få rakeback av dem för alla svenska pokerspelare vi lurat dit. Citera
urmy Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 hoho, oaken alltså. borde fan få rakeback av dem för alla svenska pokerspelare vi lurat dit. jo lurat dom har du allt för narathiwas är bra mkt bättre. Citera
heltok Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 jo lurat dom har du allt för narathiwas är bra mkt bättre. hur bra är nätet där? Citera
Thåström Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Dawwe ligger 3:a av 5 kvar i ftp 750k! Hejja Hejja!! Citera
Recommended Posts