Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

dawwe har dumpat oss, bara o gilla läget

mm ja trodde också att han gillade sina railbirds...men han va tydligen ett svin innerst inne

 

??

 

Det här säger väl snarare hur mkt du som railbird bryr dig om Davve?

 

Ingen här som undrar vad Davve säger?... Jag har inte hört honom säga att han ska sluta, bara hört Gdaily säga det... Kanske är så att han gett upp pf och dagboken men jag drar inga växlar innan jag hört det från honom själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom är talspråk, i skrift De :-D

 

En del högutbildade inom det svenska språket använder idag Dom i skriftspråk. Vad man definitivt inte kan göra är att skriva De hela tiden. Antingen Dom genomgående eller De/Dem på rätt ställen beroende på subjekt eller akusativobjekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

??

 

Det här säger väl snarare hur mkt du som railbird bryr dig om Davve?

 

Ingen här som undrar vad Davve säger?... Jag har inte hört honom säga att han ska sluta, bara hört Gdaily säga det... Kanske är så att han gett upp pf och dagboken men jag drar inga växlar innan jag hört det från honom själv.

 

hahahaha så läser man inlägget efter :-D :-D :-D :-D :-D :-D fASSSSSSdfsvd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med länkar till bloggar och liknande är alltid en "känslig fråga".

 

Uppenbarligen ser vi gärna att folk bloggar på poker.se, det är väl bästa sättet om man vill nå största möjliga läsekrets av pokernördar. Där kan alla läsa bloggarna utan krav på att vara inloggad på en viss sajt. Men ofta, som exempel i det här fallet, så är inte läsekretsen det primära för bloggaren, utan det ekonomiska intresset, på ett eller annat sätt.

 

Det är en fri marknad såklart. Om någon tycker att Mrdawwe eller Ocklind för att ta två exempel är värda att ersätta för deras skrivande så är det såklart deras ensak. På samma sätt som vilken McDonaldskund som helst har rätten att starta en konkurerande snabbmatsresturang. Men denna kund kan såklart inte gå till McDonalds och göra reklam för sin nya verksamhet, och det är samma sak här.

 

Därför tillåter vi inte egenreklam från bloggare eller "allmän reklam" för deras bloggportaler från folk som har egenintresse i det hela. Det är omöjligt att säga att "det här är tillåten och det här är otillåten spam/reklam" utifrån någon subjektiv värdering av innehållet på bloggsidan. Därför har vi som huvudprincip att inte tillåta egenreklam för bloggar.

 

När sedan konkurerar direkt med etablerade forumpartners (i det här fallet stackback) så är det en icke-diskussion såklart.

 

Vi önskar Mrdawwe lycka till på sitt nya krypin. Jag tycker det är en förlust att han inte vill vara här längre, men inget jag kan göra något åt.

 

Ledsen att jag inte skrivit tidigare.

 

 

Det har varit mkt nu med resor, bergochdalbana BRmässigt och andra saker som gjort att jag inte svarar förrän nu. Känner ibland att jag snart går in i väggen.

Nyladdad nu efter en liten resa med familjen till Dalarna iaf...

 

 

Då ditt PM var snarlikt ditt meddelande i dagboken så svarar jag här istället. Jag blev lite förvånad när jag såg ditt inlägg, förstår inte riktigt vad som menas med vissa delar.

 

" Uppenbarligen ser vi gärna att folk bloggar på poker.se, det är väl bästa sättet om man vill nå största möjliga läsekrets av pokernördar. Men ofta, som exempel i det här fallet, så är inte läsekretsen det primära för bloggaren, utan det ekonomiska intresset, på ett eller annat sätt."

 

Jag tycker att Poker Payback har många bra ideèr som jag tror kommer vara bra för svensk onlinepoker. Jag kan inte avslöja något nu, men det kommer märkas under hösten. Jag tycker bloggandet och andra framtida sysselsättningar på PP lät som ett intressant koncept och besämde mig för att testa och se hur det flöt på.

 

"Om någon tycker att Mrdawwe eller Ocklind för att ta två exempel är värda att ersätta för deras skrivande så är det såklart deras ensak."

 

Jag har inte fått någon ersättning från Poker Payback.com för att skriva och jag antar att inte Ocklind eller övriga skribenter har fått det heller.

 

"Därför tillåter vi inte egenreklam från bloggare eller "allmän reklam" för deras bloggportaler från folk som har egenintresse i det hela. Det är omöjligt att säga att "det här är tillåten och det här är otillåten spam/reklam" utifrån någon subjektiv värdering av innehållet på bloggsidan. Därför har vi som huvudprincip att inte tillåta egenreklam för bloggar."

 

Jag trodde det var okej att göra läsarna uppmärksamma på att jag startat en blogg. Jag har sett flera andra medlemmar på pf som Legato, Luckystar för att nämna några ha länkar i sina signaturer. Men jag får väl rätta mig och har tagit bort länken nu iaf.

 

"Jag tycker det är en förlust att han inte vill vara här längre, men inget jag kan göra något åt."

 

Jag har aldrig sagt att jag ska sluta skriva eller vara här.

 

Om jag inte blir avstängd eller nåt annat konstigt händer, fortsätter jag som jag sagt tidigare med att komplettera bloggen med dagboken och vice versa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...