Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Jaha, och vilken forumregel åberopar du?

 

Jag tycker bara att det är dags att avsluta tråden. Trådskaparen har ju uppenbarligen ett svalt intresse att driva den vidare, och han kan ju alltid starta en ny om motivationen återkommer.

 

Vad spelar det för roll att dagboken är öppen? Finns väl massor av dagböcker som varit inaktiva i flera månader som fortfarande är öppen.

Stör du dig på denna dagbok, undvik den då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just vad jag försöker förmedla. Men har man huvet under armen och ser det på annat vis så fine by me.:roll:

 

Trodde att mendieta syftade på att man tror att det sktivits något intressant i tråden när den hamnar överst bland senaste inlägg. Men när man går in och ska läsa så ser man ditt meningslösa inlägg...men jag tolkade det nog fel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde att mendieta syftade på att man tror att det sktivits något intressant i tråden när den hamnar överst bland senaste inlägg. Men när man går in och ska läsa så ser man ditt meningslösa inlägg...men jag tolkade det nog fel...

 

För i h-e, Highbury... Det är ju precis det som hänt de senaste 100-talet gångerna jag lockats till tråden av nya inlägg. Jag får väl be om ursäkt då, om jag lurat hit dig i onödan.

 

Men, gott folk. Kanske bäst att göra avbön innan PM-boxen svämmar över av hatmail. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med länkar till bloggar och liknande är alltid en "känslig fråga".

 

Uppenbarligen ser vi gärna att folk bloggar på poker.se, det är väl bästa sättet om man vill nå största möjliga läsekrets av pokernördar. Där kan alla läsa bloggarna utan krav på att vara inloggad på en viss sajt. Men ofta, som exempel i det här fallet, så är inte läsekretsen det primära för bloggaren, utan det ekonomiska intresset, på ett eller annat sätt.

 

Det är en fri marknad såklart. Om någon tycker att Mrdawwe eller Ocklind för att ta två exempel är värda att ersätta för deras skrivande så är det såklart deras ensak. På samma sätt som vilken McDonaldskund som helst har rätten att starta en konkurerande snabbmatsresturang. Men denna kund kan såklart inte gå till McDonalds och göra reklam för sin nya verksamhet, och det är samma sak här.

 

Därför tillåter vi inte egenreklam från bloggare eller "allmän reklam" för deras bloggportaler från folk som har egenintresse i det hela. Det är omöjligt att säga att "det här är tillåten och det här är otillåten spam/reklam" utifrån någon subjektiv värdering av innehållet på bloggsidan. Därför har vi som huvudprincip att inte tillåta egenreklam för bloggar.

 

När sedan konkurerar direkt med etablerade forumpartners (i det här fallet stackback) så är det en icke-diskussion såklart.

 

Vi önskar Mrdawwe lycka till på sitt nya krypin. Jag tycker det är en förlust att han inte vill vara här längre, men inget jag kan göra något åt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men visst detta är en mycket trevlig och intressant dagbok som inte ska stängas!

 

Vi stänger bara dagböcker på dagboksskaparens begäran. Något annat är omöjligt (vi kan inte kolla vilka som är aktiva eller ej och vi måste vara konsekventa även här).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men visst detta är en mycket trevlig och intressant dagbok som inte ska stängas!

 

Att någon ens bryr sig om att skriva något angående om den ska stängas eller inte stängas pekar ju på att personen i fråga kanske har för lite att bry sig om i sitt eget liv.

 

Känns som att det är ett ganska fritt val som skribenten själv ska avgöra!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att någon ens bryr sig om att skriva något angående om den ska stängas eller inte stängas pekar ju på att personen i fråga kanske har för lite att bry sig om i sitt eget liv.

 

Känns som att det är ett ganska fritt val som skribenten själv ska avgöra!?

 

Känns mer som att det pekar på hur omtyckt den här dagboken egentligen är. Personligen tycker jag att det är lite konstigt att pokerforum.nu/poker.se inte väljer att sponsra/kompensera Davve då han genererar en hel del trafik.. Över 1,2 miljoner visningar säger ju en hel del.

 

Det här forumet har ju inte gått speciellt varmt dom senaste månaderna, det är nog ingen som har missat avmattningen, nu när Davve försvinner så blir det dödsstöten imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är kul att läsa om Davve...men hur en sida kan betala pengar för att han ska skriva 5 rader varje vecka är obegripligt. Bloggen han skriver är ju helt värdelös ifall man jämför med tex "skrivarproffs" som tex Glimne.

 

Han har ju fått rätt många att skaffa konto där iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns mer som att det pekar på hur omtyckt den här dagboken egentligen är. Personligen tycker jag att det är lite konstigt att pokerforum.nu/poker.se inte väljer att sponsra/kompensera Davve då han genererar en hel del trafik.. Över 1,2 miljoner visningar säger ju en hel del.

 

+1

 

Tycker även att dawwe gjorde sig bättre i dagboksform än i nuvarande bloggen som känns rätt stel imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns mer som att det pekar på hur omtyckt den här dagboken egentligen är. Personligen tycker jag att det är lite konstigt att pokerforum.nu/poker.se inte väljer att sponsra/kompensera Davve då han genererar en hel del trafik.. Över 1,2 miljoner visningar säger ju en hel del.

 

Har dem tänkt tanken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...