jannekev Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Top winners and losers (All sites, All Gametypes, 2008-06-22) mrdawwe $-180.570,00 woooooooooooooooooooooow Du har toppar som Mount Everest och djup som Marianergraven:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Du spelar omaha? (Prima, Omaha High PL, 2008-06-22) mrdawwe $-90.285,00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Du spelar omaha? (Prima, Omaha High PL, 2008-06-22) mrdawwe $-90.285,00 Är nog någon bugg, ganska osannolikt att han förlorat exakt samma summa i texas som i omaha på exakt lika många händer och exakt samma speltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Är nog någon bugg, ganska osannolikt att han förlorat exakt samma summa i texas som i omaha på exakt lika många händer och exakt samma speltid. It could happen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Mrdawwe är det enda sk. pokerproffs i Sverige som jag har respekt för. Jag har dock en fråga: Betalar du någon form av skatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Mrdawwe är det enda sk. pokerproffs i Sverige som jag har respekt för. Jag har dock en fråga: Betalar du någon form av skatt? han spelar på skattefria siter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Mrdawwe är det enda sk. pokerproffs i Sverige som jag har respekt för. Jag har dock en fråga: Betalar du någon form av skatt? Fan va du håller på och jiddrar om den där jävla skatten. Blivit sköntaxerad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Mrdawwe är det enda sk. pokerproffs i Sverige som jag har respekt för. Fyfan, lika bra för alla andra att ta livet av sig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Enda anledning jag spelar poker är att få L-S respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Mrdawwe är det enda sk. pokerproffs i Sverige som jag har respekt för. Jag har dock en fråga: Betalar du någon form av skatt? Hhaahaha så rahm henriksson o grabbarna anser du dig vara bättre än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peligroso Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Hhaahaha så rahm henriksson o grabbarna anser du dig vara bättre än?Tror inte att han sa att han var bättre. Bara att han inte har respekt för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Jag har även jag spelat lite mot dig förr. Vad hände, och var/vad spelar du nu? Gick dåligt och torskade en stor del av min rulle. Var rätt trött på poker just då och tog ut resten och spenderade på livet. Resor, boende,bil,studielån och lite allmänt levande. Just nu spelar jag bara lite då o då på cosmopol. Väntar på månader då man känner att man har råd att lägga undan lite, för att starta grinda på 1/2 eller något, har ingen direkt motivation att börja lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Hhaahaha så rahm henriksson o grabbarna anser du dig vara bättre än? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 lol akta dig så tandtrollet inte kommer och tar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Det var iofs sjukt kul det Applefish skrev, logiken är fulländad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Hhaahaha så rahm henriksson o grabbarna anser du dig vara bättre än? hahahahaha Sorry, var tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 När/vilka är de nästkommande IRL-turneringarna du ska spela mrdawwe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Tror inte att han sa att han var bättre. Bara att han inte har respekt för dem. tror du förstod vad jag menade . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Dawwe du är världsklass bara du inte tiltar vet jag att du kan vinna alla pengar i hela världen!!!! KOM IGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Dawwe du är världsklass bara du inte tiltar vet jag att du kan vinna alla pengar i hela världen!!!! KOM IGEN inte mina ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Gul? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Gul? Absolut inte! Men han har haft fullt upp med införskaffnng av hund och förberedelse inför Vegas! btw, hoppas det va lugnt att jag svarade Dawwe!? GL in Vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Absolut inte! Men han har haft fullt upp med införskaffnng av hund och förberedelse inför Vegas! btw, hoppas det va lugnt att jag svarade Dawwe!? GL in Vegas! plz upp i bobbys rum och posta sedan tripreport ktythx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 25 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2008 Nejdå inte så gul än. Får dra ett snabbt meddelande nu känner jag.. Åker mot arlanda om 20 minuter och har inte käkat frulle än men va fan. Lever ett stressigt liv just nu... Åker idag 25e.. Spelar $5k eventet i Vegas imorn (6max). Sen är det bara main event som är tänkt där än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 25 Juni , 2008 Rapport Share Postad 25 Juni , 2008 viva las vegas! gl där nere! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts