Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Drog nyss igång grinden och det första som händer är att jag vinner ett par händer på raken HU, inte för bra spelade men poker är ju poker. Han säger bl.a.,"btw hoppas nån slår sönder käken på dig igen" och "see you around in Norrköping. Bra start på dagen. :S

 

Outa nicket är du snäll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl inte riktigt så att jag trodde att polisen skulle sätta in palme resurser. Det hela handlar om att om man blir hotad på något sätt så bör en anmälan upprättas för det skall finnas information att tillgå om något skulle inträffa.

 

I mitt arbete gör vi alltid anmälan oavsett hur allvarligt vi tar på hotet. Om någon skulle plocka mig vill jag gärna underlätta för polisväsendet att hitta förövaren.

 

I mitt jobb (pokerspelare) så anmäler vi inte sånt här. Jag har blivit hotad till fettbrand (vad det nu innebär i praktiken, diagf förkortas det), och likt en woodo-docka blivit påönskad cancer och diverse bilolyckor. Sånt här hör till vårat yrke så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du hängt på pf i 3 år utan att lära dig multicitera inlägg? Eller du kanske vill ha så många inlägg som möjligt ;) Ajja fortsätt krossa!

 

Hehe lärde mig det för rätt längesen men har nu glömt bort det, minnet e kort och orken att lära sig det också skulle jag tro. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avstår nog i att outa nicket, vill inte dra igång nåt onödigt bråk. Misstänker att han var rätt tiltad och att det inte var så allvarligt menat. Vet ju hur det känns att ha en dålig dag, man blir inte så trevlig direkt även om det finns gränser. Hot i chatten ser man ju var och varannan dag ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hot i chatten ser man ju var och varannan dag ändå.

 

Hoten är ju vardag, men det får ju inte gå till överdrift. Jag är väl ingen duvunge men att dra till med så pass personliga saker vid pokerbordet borde man akta sig noga för. Grisigt är va det är!

 

Du kan ju trösta dig med att killar som säger sånt bakom datorskärmen troligtvis inte våga stå för det ute. Säkert är dem så fula och finniga så dem inte ens går ut, vad vet jag! GL vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillhör skaran som bara läser och aldrig postar i denna dagbok, men dags att ta bladet från munn :P

Grattis till resultaten! Men skriv mer i dagboken! På tok för lite och korta inlägg på senaste. Tänk på oss för fan!

 

Jag hatar dig egentligen då jag tagit några skott HU på prima mot dig när jag varit tiltad och du alltid synat mina 3 bet med typ 3-6o och floppat två par och stackat mina sista slantar :(

Men du verkar vara en jävligt sympatisk och trevlig människa imotsats till de flesta highstakes spelarna så jag unnar det dig =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe tackar för det! Hoppas nästa skott går bättre!

Skriver jag så lite verkligen?

Jag tycker jag skriver hela tiden och blir till och med ganska stressad på köpet. Sen ska det hinnas med att grinda, pma, msn..sen har jag tjej som vill ha hund och det tar inte lite tid heller, sen är jag mitt uppe i att köpa bil.. ja du förstår. ;-) Ganska säker på att jag är mer stressad än medelSvensson.

Men det kommer bättre tider, dag för dag!

 

Tillhör skaran som bara läser och aldrig postar i denna dagbok, men dags att ta bladet från munn :P

Grattis till resultaten! Men skriv mer i dagboken! På tok för lite och korta inlägg på senaste. Tänk på oss för fan!

 

Jag hatar dig egentligen då jag tagit några skott HU på prima mot dig när jag varit tiltad och du alltid synat mina 3 bet med typ 3-6o och floppat två par och stackat mina sista slantar :(

Men du verkar vara en jävligt sympatisk och trevlig människa imotsats till de flesta highstakes spelarna så jag unnar det dig =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...