Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Förstår inte vad jag sysslade med igår, mitt största back nånsin är ett faktum igen och det innebar en fjärdedel av rullen.

Synade mig allin i händer där jag visste att jag var dominerad preflop, tex den A4handen mot AK. Var jättetrött när jag satte migoch kände mig just stressad hela tiden.

Jag ska skärpa till mig nu! Det jag gjorde igår ska inte finnas på världskartan i fortsättningen.

Får se om det blir lir framåt kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte vad jag sysslade med igår, mitt största back nånsin är ett faktum igen och det innebar en fjärdedel av rullen.

Synade mig allin i händer där jag visste att jag var dominerad preflop, tex den A4handen mot AK. Var jättetrött när jag satte migoch kände mig just stressad hela tiden.

Jag ska skärpa till mig nu! Det jag gjorde igår ska inte finnas på världskartan i fortsättningen.

Får se om det blir lir framåt kvällen.

 

tungt, men du kommer tebax som du alltid gör, hang in there :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte vad jag sysslade med igår, mitt största back nånsin är ett faktum igen och det innebar en fjärdedel av rullen.

Synade mig allin i händer där jag visste att jag var dominerad preflop, tex den A4handen mot AK. Var jättetrött när jag satte migoch kände mig just stressad hela tiden.

Jag ska skärpa till mig nu! Det jag gjorde igår ska inte finnas på världskartan i fortsättningen.

Får se om det blir lir framåt kvällen.

 

Ja, stress och poker går inte bra ihop. Det kan jag intyga :-(

Ta ett brejk på några dagar och kolla på valpar istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte vad jag sysslade med igår, mitt största back nånsin är ett faktum igen och det innebar en fjärdedel av rullen.

Synade mig allin i händer där jag visste att jag var dominerad preflop, tex den A4handen mot AK. Var jättetrött när jag satte migoch kände mig just stressad hela tiden.

Jag ska skärpa till mig nu! Det jag gjorde igår ska inte finnas på världskartan i fortsättningen.

Får se om det blir lir framåt kvällen.

 

Gör du igentligen inte samma sak när du plussar stort ? Jag tycker det ser ut så de gånger jag spelat vid samma bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe tackar för det! Hoppas nästa skott går bättre!

Skriver jag så lite verkligen?

Jag tycker jag skriver hela tiden och blir till och med ganska stressad på köpet. Sen ska det hinnas med att grinda, pma, msn..sen har jag tjej som vill ha hund och det tar inte lite tid heller, sen är jag mitt uppe i att köpa bil.. ja du förstår. ;-) Ganska säker på att jag är mer stressad än medelSvensson.

Men det kommer bättre tider, dag för dag!

 

 

HUnd är kanon! Då blir man tvungen att sträcka på benen och ta lite frisk luft!

Vill varmt rekommendera en rottis, den perfekta pokerhunden. Sover mest när mna är hemma men älskar att gå ut :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg dej på 8 st bord igår (ipoker och prima), där inget var mer än 3-handat... Nu vet inte jag hur duktig du är på att multi tabla HU. Men de är nog inte många i världen som kan spela så många bord och fortfarande spela sitt A-game. Kollade bara en liten stund medans jag väntade på bord, men det kändes verkligen inte som du spelade ditt. Gav upp massa EV, synade av på tok förmycket, time'ade ut vid ett flertal tillfällen, m.m...

Det är väl en sak som om det va massa super-donks, men vad jag kunde se va det uteslutande regulars. Känns lite naivt imo att tro att din edge mot dom här spelarna är så stor att du kan bibehålla ditt spel och edge på 8 bord.

 

Bara en tanke... GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HUnd är kanon! Då blir man tvungen att sträcka på benen och ta lite frisk luft!

Vill varmt rekommendera en rottis, den perfekta pokerhunden. Sover mest när mna är hemma men älskar att gå ut :)

 

:D Det låter!

Dessvärre får inte jag bestämma hund, då det inte är jag själv som kommer ta hand om den så mkt. Lutar åt en "tjejhund"/jättekammad shih tzu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg dej på 8 st bord igår (ipoker och prima), där inget var mer än 3-handat... Nu vet inte jag hur duktig du är på att multi tabla HU. Men de är nog inte många i världen som kan spela så många bord och fortfarande spela sitt A-game. Kollade bara en liten stund medans jag väntade på bord, men det kändes verkligen inte som du spelade ditt. Gav upp massa EV, synade av på tok förmycket, time'ade ut vid ett flertal tillfällen, m.m...

Det är väl en sak som om det va massa super-donks, men vad jag kunde se va det uteslutande regulars. Känns lite naivt imo att tro att din edge mot dom här spelarna är så stor att du kan bibehålla ditt spel och edge på 8 bord.

 

Bara en tanke... GL

 

Tack!

Du fångade upp och beskrev gårdagens situation klockrent så att säga..

Exakt det som hände..Var väl ett par fiskar men det har ingen betydelse knappt. Dessutom var jag väldigt trött på det också.¨

Du vill inte tala om ditt nick btw? :) Pm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Urk för hund. Visst jättemysiga när de är hemma, men tänk när han står och gnäller med en tarm fylld till bredden en söndag kl 23. Den måste ut, även om det är HU i million. EV-!

 

Köp en uppstoppad hund à la Scrubs istället. Eller en vandrande pinne, då blir tjejen säkerligen nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte vad jag sysslade med igår, mitt största back nånsin är ett faktum igen och det innebar en fjärdedel av rullen.

Synade mig allin i händer där jag visste att jag var dominerad preflop, tex den A4handen mot AK. Var jättetrött när jag satte migoch kände mig just stressad hela tiden.

Jag ska skärpa till mig nu! Det jag gjorde igår ska inte finnas på världskartan i fortsättningen.

Får se om det blir lir framåt kvällen.

 

kallt.. bara hoppas du inte får 4 sånna dagar irad..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...