Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Dawwe har ~60 inköp på $25/50 om man tar hans 2 miljoner som hela rullen. Är väll inte så jävla kasst!

 

Gogogogo davve, fuck the haters

 

ca 60 inköp är väl inte överdrivet mycket när man spelar HU med Dawwes spelstil?

 

Har inget som helst emot att han kör på som han gör nu, jag tycker verkligen att det är sjukt roligt att han lyckats slå igenom så här snabbt.

Men det finns alltid en baksida som jag och några fler försöker varna för, synd att det framstår som avundsjuka för en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint av dig gubben att du i hans livs lyckligaste

stund kommer med profetior och bet om hans förestående gulning?

 

Kamma dig gosse...

Sticker det i ögonen på dig att någon lyckas så läs inte..

 

Tölpaktigt!

 

Det som stör mig är inte att folk lyckas utan att så många misslyckas efter att ha lyckats. Tycker det är så sorgligt hur många ballers som Mrdawwe åker upp utav bara fan för att ett halvår senare slaskat bort allt och sen står de där... MrDawwe verkar helgo och jag har absolut inget emot grabben. Hoppas verkligen att han kan hålla sig kvar och kanske även klättra vidare men dessvärre tror jag inte det är särskilt sannolikt.

 

Och så har du mage att be om ett odds på 5 gånger? Ifall "alla" faktorer talar för det så borde ju oddset vara under åtminstone 2 gånger.. :roll:

 

Im a hustla baby...

 

Den svenska avundsjukan är vidrig.

 

Hahaha.. där kom den! En modern klassiker... förr hatade jag den, numera finner jag den nästan uteslutande charmig och roande. Den svenska avundsjukan!!!!

 

Sorgligt som visa skriver. Inget fel med konstruktiv kritik men när folk börjar skriva hatiskt så är det ju bara sorgligt.

 

Mmm.. jag har varit ytterst hatisk. Tror aldrig jag sett mer hatiska kommentarer i ett forum någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så Jävla skön du är dawwe så sjukt segt att man missade sina 10 dollar som jag skulle få om ja va kvar om du vann 100k en dag haahah så sjukt bra jobbat du är bast lixom.... hoppas salhe håller dig lite nere på jorden iaf.... Men du rockar fett...GG gubben häls från tråkiga sverige miss u

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så Jävla skön du är dawwe så sjukt segt att man missade sina 10 dollar som jag skulle få om ja va kvar om du vann 100k en dag haahah så sjukt bra jobbat du är bast lixom.... hoppas salhe håller dig lite nere på jorden iaf.... Men du rockar fett...GG gubben häls från tråkiga sverige miss u

 

Haha... SFI nästa kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag har svårt att förstå är vad som är otroligt annorlunda med den här dagboken än mot andra (förutom MrDawwe själv då, han är uppenbarligen något extra). Finns det verkligen bara 2 sidor av saken, antingen är man avundsjuk eller så älskar man allt Dawwe gör?

 

Det kan finnas två olika anledningar till att Dawwe har den här dagboken, antingen vill han ha konstruktiv kritik eller så vill han ha uppmärksamhet alt. båda. Det sista har han uppenbarligen fått. Problemet med det första är att så fort någon försöker skriva något sånt så blir den personen påhoppad av Dawwes fanclub som inte tillåter något eftersom huvudpersonen är perfekt.

 

Jag får en känsla av att Michael Jackssons fan club har börjat leta efter nya idoler att hylla till skyarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så Jävla skön du är dawwe så sjukt segt att man missade sina 10 dollar som jag skulle få om ja va kvar om du vann 100k en dag haahah så sjukt bra jobbat du är bast lixom.... hoppas salhe håller dig lite nere på jorden iaf.... Men du rockar fett...GG gubben häls från tråkiga sverige miss u

 

självklart är det så att david e på jorden. Vi har satt undan mer än en miljon den senaste veckan. De roligt att det finns folk som tror att david är någonslags förvirrad tonåring, men men här investeras det på höga nivåer!

 

Alex, de kom en brud till rummet och frågade efter mr alex. De lät som hon hade blivit kär i dig under ett av dina besök på spearmint// saleh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag har svårt att förstå är vad som är otroligt annorlunda med den här dagboken än mot andra (förutom MrDawwe själv då, han är uppenbarligen något extra). Finns det verkligen bara 2 sidor av saken, antingen är man avundsjuk eller så älskar man allt Dawwe gör?

 

Det kan finnas två olika anledningar till att Dawwe har den här dagboken, antingen vill han ha konstruktiv kritik eller så vill han ha uppmärksamhet alt. båda. Det sista har han uppenbarligen fått. Problemet med det första är att så fort någon försöker skriva något sånt så blir den personen påhoppad av Dawwes fanclub som inte tillåter något eftersom huvudpersonen är perfekt.

 

Jag får en känsla av att Michael Jackssons fan club har börjat leta efter nya idoler att hylla till skyarna...

 

Amen, låt mannen tala för sig själv. Han inser nog att stor del av den kritik han får faktiskt kan komma till nytta.. Det tror jag inte alla i fancluben förstår!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är som om folk här har utvandrat från jante fy fan säjer jag bara åt den svenska avunsjuckan!! dawwe är 100000000000000 ggr bättre än alla här tillsammans och det bevisar han gång på gång på gång men ni kan inte förstå att man kan ha en sånn oerhört KÄNSLA för spelet att man inte behöver era starthands tabeller och matte formler!!

 

grattis dawwe hoppas den 3e miljonnen kommer lika lätt som den andra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är som om folk här har utvandrat från jante fy fan säjer jag bara åt den svenska avunsjuckan!! dawwe är 100000000000000 ggr bättre än alla här tillsammans och det bevisar han gång på gång på gång men ni kan inte förstå att man kan ha en sånn oerhört KÄNSLA för spelet att man inte behöver era starthands tabeller och matte formler!!

 

grattis dawwe hoppas den 3e miljonnen kommer lika lätt som den andra!

 

o för att våga påpeka detta behövde du skapa nytt konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är som om folk här har utvandrat från jante fy fan säjer jag bara åt den svenska avunsjuckan!! dawwe är 100000000000000 ggr bättre än alla här tillsammans och det bevisar han gång på gång på gång men ni kan inte förstå att man kan ha en sånn oerhört KÄNSLA för spelet att man inte behöver era starthands tabeller och matte formler!!

 

grattis dawwe hoppas den 3e miljonnen kommer lika lätt som den andra!

 

Tydligen behöver man inte stavnings känsla i den här dagboken heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är som om folk här har utvandrat från jante fy fan säjer jag bara åt den svenska avunsjuckan!! dawwe är 100000000000000 ggr bättre än alla här tillsammans och det bevisar han gång på gång på gång men ni kan inte förstå att man kan ha en sånn oerhört KÄNSLA för spelet att man inte behöver era starthands tabeller och matte formler!!

 

grattis dawwe hoppas den 3e miljonnen kommer lika lätt som den andra!

 

Precis, alla andra på forumet spelar strikt efter Sklanskys Oddstabell och ingen har heller tjänat i närheten av 2 miljoner på pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godmorgon alla glada och ledsna :)

Svårt att inte vakna på morgonen iaf. när man kommer in i denna hysteri. :D

Tycker iaf. bara att det är roligt. Diskutionerna får en såklart att tänka till litegrann. Även om orginalarna som slaska och co inte har nåt att komma med så drar det upp lite diskutioner vilket jag inte kan tycka är annat än bra (nu hatar han säkert upp mer ännu mer för att jag vänder det till positivt ;).

 

:lol:

 

:lol:

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...