Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Faan vad det värmer att läsa de här kommentarerna..

Vet inte riktigt vad jag ska säga, har inte direkt hämtat mig än om man säger så. Kom nyss upp till hotellrummet efter en session på NL300 nere i CGrummet. Det var roligt att spela med VPIP95% och Bluffar 100% :-P

Nu är klockan 05 på morgonen och jag ska sova.

Har dock ett problem just nu. Jag är pank i Vegas. 900 kr på kontot och har än inte fått tag i nån som kan låna ut till mig ett par dagar, säg gärna till om nån känner sig manad :). Väntar på $80k från prima som borde komma imorn eller iaf. i övermorn. Det är 2 st $5kevent som jag vill lira just imorn och i övermorn men utan buyin blir det ju svårt.

 

Vet fortf. inte hur man lägger upp nån graf tyvärr. Har heller inte användt mig av PT de senaste veckorna men det spelar väl ingen roll antar jag.

Om nån vill hjälpa mig mig det får den gärna göra det.

Funderar på att ta iaf. en dag off online för att smälta det hela. Börjar bli ett ganska kännt fenomen att man backar rakt ut efteråt. (Typ pga att man blir tiltad på att det inte går lika bra).

Main event ska såklart liras. Det var ju ändå från början the main reason att åka hit i år även om allt runt omkring med är underbart.

Funderar även på Bellagio Cup-finalen $10k ifall jag misslyckas första dagen i main (dom krockar).

Tack igen för alla värmande kommentarer!

Tjing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt grymt jobbat 8-)GRATTIS!

 

Men tycker VERKLIGEN att du borde considra det som står i följande quoten :-D. För även om jag aldrig har plussat som du så har jag även under nån stor plussessioner (kanske några irad) helt tappat respekt för pengarna när de bara har flugit in på kontot!

 

Känns om läge och ta ett break några/någon dag? Även om du är glödhet blir de svårt att respektera motståndet samt vinsterna efter en sådan rush kan ja tänka mig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...