DrRoland Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Tat lugnt. Man brukar få en bonus först en 5 dar efter att förra gått ut. Undrar vad nästa blir, 50$ 50x? Citera
stenarn Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Tat lugnt. Man brukar få en bonus först en 5 dar efter att förra gått ut.Undrar vad nästa blir, 50$ 50x? Nä. Det är ju för lätt. Citera
DrRoland Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Är bonuskoderna helt avvecklade? Har gått 6 dar sen senaste gick ut. Citera
Zyr Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 "När du väl har dem, vad kan du då göra med dem? Lös in Summit Points för inträden till turneringar med spel om pengar, köp merchandise-prylar från Everest Poker för dem, eller spela vid våra "Points for Points"-bord och turneringar. Vi kommer hela tiden att erbjuda flera sätt för våra spelare att tjäna in, vinna och lösa in Summit Points. Se till att du inte missar några av våra specialbonusar - håll utkik efter våra mejl och kampanjer!" så här står det på hemsidan.. merchandise-prylar ? hur köper man dom? vinna och lösa in Summit Points har jag inte heller sett något av.. specialbonus har jag dock fått en på $500, men känns lite tattigt när man rejkar 10-15k..................... Citera
gdaily Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2007 vinna och lösa in Summit Points har jag inte heller sett något av.. Alla SnG eller MTT kan du köpa in dig med Summitpoäng Citera
sokrat3s Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Nu har jag inte lust att betala mer rake till everest och pf.nu utan att få en bonus. Cashat ut och spelar inte en hand till innan det kommer ett smaskigt bonuserbjudande. Citera
hampulito Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 nej everest, ett svar har vi väll förfan förtjänat. nu håller jag mig till ftp, tills vi åtminstone fått ett svar. Citera
XaaL Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 "När du väl har dem, vad kan du då göra med dem? Lös in Summit Points för inträden till turneringar med spel om pengar, köp merchandise-prylar från Everest Poker för dem, eller spela vid våra "Points for Points"-bord och turneringar. Vi kommer hela tiden att erbjuda flera sätt för våra spelare att tjäna in, vinna och lösa in Summit Points. Se till att du inte missar några av våra specialbonusar - håll utkik efter våra mejl och kampanjer!" Precis merchendise-prylar? Nåt sånt har jag aldrig sett... specialbonus har jag dock fått en på $500, men känns lite tattigt när man rejkar 10-15k..................... När fick du den bonusen?.. Du fick den inte i februari va? Förövrigt så lägger jag nog också ner everest efter denna månad.. Tråkigt! Citera
Sansrom Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Hur fan orkar man vara sajtrepresentant och bara skita i att svara på frågor? Hur orkar man lova specialdeals utan att det händer något? Detsamma hände med Eurobetgruppen, som stängdes ner. Stäng ner den här gruppen också. Citera
Zyr Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Precis merchendise-prylar? Nåt sånt har jag aldrig sett... När fick du den bonusen?.. Du fick den inte i februari va? Förövrigt så lägger jag nog också ner everest efter denna månad.. Tråkigt! i mitten av januari fick jag bonusen Citera
EverestPoker Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 För alla ni medlemmar på pokerforum.nu som väntar på fler bonuserbjudanden från Everest Poker kan jag meddela att en bonus är på gång inom de närmaste dagarna. Ni kommer att få mer information om bonusen inom kort. Citera
DaPine87 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 För alla ni medlemmar på pokerforum.nu som väntar på fler bonuserbjudanden från Everest Poker kan jag meddela att en bonus är på gång inom de närmaste dagarna. Ni kommer att få mer information om bonusen inom kort. Hoppas på en stor bonus Citera
sokrat3s Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Låter bra det Everest. Hoppas på en smaskig bonus i storleken 500$ Citera
Zyr Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 hoppas den beror på hur mkt man spelade i jan/feb Citera
hampulito Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Äntligen, har varit välldigt nära att ta ut allt från ep och byta site. Citera
sorkenkk Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Jag hoppas man kan välja själv hur stor bonus man ska ha på något sätt. 8k SP var mer än jag klarade av på en månad. Citera
PellePelle Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 mm vore slappt om man fick välja själv vilken bonusstorlek man fick, brukar dock inte vara så på everest. Men vem vet? kanske så får man välja den här gången? Citera
bandini Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 jag gillade friheten när man tjänade in bonusen lite i taget. De sista gångerna har jag fått en klumpsumma när ett visst antal poäng är intjänade. Är det för många poäng i förhållande till antal fruar och barn kan det bli tufft. Citera
1891 Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Jag vill ha en bonus på minst 1000$! Sen om det krävs 15000sp/20000sp på 30 dagar för att cleara den struntar jag i! GE MIG NÅGOT ATT BITA I!!! Citera
Memory Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 För alla ni medlemmar på pokerforum.nu som väntar på fler bonuserbjudanden från Everest Poker kan jag meddela att en bonus är på gång inom de närmaste dagarna. Ni kommer att få mer information om bonusen inom kort. Hmm... Citera
XaaL Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 jag gillade friheten när man tjänade in bonusen lite i taget. De sista gångerna har jag fått en klumpsumma när ett visst antal poäng är intjänade.Är det för många poäng i förhållande till antal fruar och barn kan det bli tufft. Det upplägget är ju klockrent.. Hoppas de kör på det (och att de skickar ut bonusen snart... )! Citera
DrRoland Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 jag gillade friheten när man tjänade in bonusen lite i taget. De sista gångerna har jag fått en klumpsumma när ett visst antal poäng är intjänade.Är det för många poäng i förhållande till antal fruar och barn kan det bli tufft. När man delar ut 30x så tycker jag definitivt att bonusen ska clearas lite i taget. Citera
hampulito Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Jag vill ha bonus i klump summa. Det känns sroligare tycker jag. Nu har det väll gått några dagar everest var tog dne vägen? Citera
Memory Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Jag vill ha bonus i klump summa. Det känns roligare tycker jag. Nu har det väll gått några dagar everest var tog dne vägen? Vem bryr sig om det är roligt eller inte, ju fortare den går att cleara desto bättre... Citera
Recommended Posts