stitchio Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Audioslaves nya singel Doesn't Remind Me är klämmig Citera
cassano Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Ayumi Hamasaki - Fairyland Musikvideon och texten är lika vacker som sångerskan! Håller med.. Sköna lunga låtar. Video till " Endless Sorrow " är fin. Citera
matze42 Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 David Grey David Gray? Jamie Lidell-Multiply DK7-Disarm Matthew Herbert (kommer inte ihåg vad senaste heter) Dessa plattor förgyller allt! Citera
tikhal Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Four tet - Rounds bör alla lyssna på. Perfekt bakgrundsmusik Citera
hnat Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Soundtracket till Life Aquatic with Steve Zissou är riktigt skönt. Citera
K4lle Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 David Grey David Gray? Jamie Lidell-Multiply DK7-Disarm Matthew Herbert (kommer inte ihåg vad senaste heter) Dessa plattor förgyller allt! Javissst! Fick höra David Grey för nån månad sedan, lite "ballad-rock" är kanonbra så här på hösten Citera
Pokertomte Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Amos Lee's självtitulerade skiva: Amos Lee 2004 Citera
Albert Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Thievery Corporation -Coming From The Top Thievery Corporation - Lebanese Blonde The Tough Alliance - My Hood Slagsmålsklubben - Stora Farliga Rymdprojektet Går Åt Pipan Tiger Lou - The Loyal Queen - Another One Bites The Dust Smashing Pumpkins - Cupid de locke Akhenaton - J'ai Pas de Face Citera
Swede Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Just nu rekommenderar jag Ted Leo & The Pharmacists jäkligt bra indie pop/rock Citera
vivi Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Nattens tips: Gå in på http://www.thastrom.nu och klicka sen fram ljud/video där en liveupptagning (merry go-round) med peace love and pitbulls ligger och väntar. Mycket bättre än så blir det inte. Citera
Swede Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 ok, jag säger det bara en gång till, och jag tycker ni borde lyssna lite nogrannare på vad jag har att säga: Ted Leo & The Pharmacists - Better Lead Than Dead Ted Leo & The Pharmacists - Parallell or Together Citera
thorn Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 From Monument to Masses - Deafening är inte så lite vacker. Citera
Swede Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Kings of Leon - The Bucket alltså, den kan inte bli fel... den är så rätt, så rätt (förresten, håller på och hjälper Malmö Högskola med att få igång deras studentradio, så om allt går rätt till så kommer den "flummiga ex-Radio DJs på SDSU" få ett program) Citera
Hickmott Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 På de första tre genomlyssningarna verkar det som om System Of A Down - Hypnotize är minst lika bra som Mezmerize. Och det vill inte säga lite. //Hickmott Citera
Papa Kubo Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Haha, Ted Leo låter ju precis som Skeåpop från 95! This Perfect Day! Skräp! Citera
murkarl Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 INXS - Need You Tonight Spin Doctors - Two Princes(Bästa låten som någonsin gjorts?) Party: Sash - Colour the World Boy meets Girl - Waiting for a Star to Fall Citera
Swede Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 INXS - Need You TonightSpin Doctors - Two Princes(Bästa låten som någonsin gjorts?) skall du eller jag Kubo? Citera
Knapp_0 Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Akhenaton - J'ai Pas de Face Et... Akhenaton - Mon petite apocalypse IAM - Petite Frère, Pause, Noble Art. Citera
hnat Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Haha, Ted Leo låter ju precis som Skeåpop från 95! This Perfect Day! Skräp! Skeåpop anno 95 is teh sHit!!1 TPD for teh winz. Citera
Swede Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 När jag ändå är igång och tipsar om den grymmaste musiken så kommer en till här Damien Jurado - Letters & Drawings Damien Jurado - Curbside Citera
Zoogin Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Bra musik på p3 just nu för alla doom metalfans. Candlemass på p3-live fram till 22! Citera
cab19 Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Bra musik på p3 just nu för alla doom metalfans. Candlemass på p3-live fram till 22! Tackar! Detta hade jag missat annars,kanon. Citera
Hickmott Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Bra musik på p3 just nu för alla doom metalfans. Candlemass på p3-live fram till 22! Helvete! Missade första halvtimmen. Lyssnar nu i alla fall. Måste också passa på att tipsa om Roadrunner United. Ett måste för alla fans av Roadrunner Records artister. 40-50 av Roadrunners artister i olika nya konstellationer. En massa riktigt, riktigt bra låtar. //Hickmott Citera
Falcken Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Black Sabbath är bra musik! se till att lyssna på valfri av de första åtta skivorna Citera
Zoogin Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Det var en mörk timma Missa heller inte att Iron Maidens konsert från Ullevi sänds igen imorgon kl 22.30 på SVT! Citera
Recommended Posts