Gå till innehåll

SAJT: PokerPanthers.net


Erixon_PP

Recommended Posts

Pokerforums preliminära lag:

 

Jimmy

GBSkaning

Mr-Flow

Adde

 

Pm:a mig era användarnamn på Pokerpanthers, så att vi kan lägga upp er på Lagpokersidan. Så skickar vi ut era mailadresser till varandra så att ni kan chatta när ni lirar!

 

Mvh PantherTeddan

 

Ni gubbs som skall vara med i lagpokern till helgen. Var god skicka mig ett PM med erat användarnamn och mailadress så att vi kan skicka ut lösenord till er!

 

Mvh PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 179
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

a) 360h köper Heypoker (och kör det i graven imho) i och med misslyckat nätverksbyte från B2B till Ongame

b) 360h köper Pokerpantrarna (och stoppar in den gamla heypokerdatabasen) i B2B-nätet

Oavsett detta så har jag ingen kundrelation till PP och vill inte ha mail.

 

Grundregeln är att man 1) ska göra en opt-in (dvs mottagaren ska först acceptera att få utskick), och 2) alltid erbjuda opt-out (dvs mottagaren ska kunna klicka på en länk i mailet för att avregga sig).

 

Sajtrepresentant: saknas en sån länk i nästa utskick så anmäler jag här.

 

/Hälsningar från en sur snubbe som är förbannat trött på en massa skitmail

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett detta så har jag ingen kundrelation till PP och vill inte ha mail.

 

Grundregeln är att man 1) ska göra en opt-in (dvs mottagaren ska först acceptera att få utskick), och 2) alltid erbjuda opt-out (dvs mottagaren ska kunna klicka på en länk i mailet för att avregga sig).

 

Sajtrepresentant: saknas en sån länk i nästa utskick så anmäler jag här.

 

/Hälsningar från en sur snubbe som är förbannat trött på en massa skitmail

 

Hej du sura gubbe!

 

Jag har hört vad du säger och vi har tagit till oss din kritik. Du skall inte längre behöva få några oönskade mail utav oss. Vi får väl hoppas att detta medför att du blir på bättre humör.

 

Bästa hälsningar PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min reservplats gällde inte längre eller? ;)

 

Men det gör absolut ingenting, jag kan nog sysselsätta mig..

 

Good Luck!

 

Tjenare Weddie,

 

Det finns en plats ledig och du får gärna ta den, den förste som registrerar sig får platsen. PM:ar dig lösenord, du får gärna skicka mig ditt användarnamn!

 

Ursäkta mig, har varit lite struligt när det gäller lagpokern här.

 

Mvh PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare gott folk,

 

Nu bär det av med den första kampanjen på Pokerpanthers för pokerforums medlemmar. För att kvalificera er till frirullen läs nedan:

 

Pokerpanthers Vip Shop Give Away:

Vi slänger in 4 sköna priser:

1a pris: Sony Ericsson w880i

2a pris: Nintendo Wii

3e pris: Ipod Nano 4gb

4e pris: Ipod shuffle

 

Krav: Spela in 1500 vip poäng from 1a april 00.01 tom 10 april 23.59

Antal deltagare: Minst 25, Max 30

Frirulledatum: Söndagen den 13 april klockan 19.00

 

Vänligen notera att ni förutom detta erbjudande även har Vip Cashback Gold (ni får ansöka om detta på vår hemsida) och en insättningsbonus upp till €800.

 

När ni registrerar ett nytt konto eller gör en insättning så skriv bonuskoden: bonuspf

 

Så nu är det upp till er medlemmar att fylla kvoten för spel, lycka till!

 

Mvh PantherTeddan

pokerforumsartiklar.jpg.21798d03a450470fa83702e088e06bf2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips.

Nästa gång, ge de tre första prisen som nu till storrejkarna, dela sen ut fjärdepriset via lottning till nån av oss plankton som aldrig drar ihop såna mängder VIP, men ändå kanske är värda nåt om man adderar oss!

 

Obs, gnäller ej, tror på allvar att småspelare också har ett stort värde för pokersiterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips.

Nästa gång, ge de tre första prisen som nu till storrejkarna, dela sen ut fjärdepriset via lottning till nån av oss plankton som aldrig drar ihop såna mängder VIP, men ändå kanske är värda nåt om man adderar oss!

 

Obs, gnäller ej, tror på allvar att småspelare också har ett stort värde för pokersiterna.

 

Tjoosan,

 

Tacksam för din kritik. Vi kommer köra en mängd olika kampanjer som vi anpassar efter både större och mindre spelare. Detta är bara startskottet och det är kul att vi får sådan snabb feedback, det uppskattas!

 

Mvh PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nämen tjenare,

 

Här kommer lite smått och gott om våra satelliter till WSOP. Texten är hämtad direkt från hemsidan.

 

Pokerpanthers ger nu dig chansen att uppleva Las Vegas och WSOP. Från den 1a april till den 25e juni kan du med hjälp av inspelade vip-poäng kvalificera dig till turneringar veckovis där top 25 spelare går vidare till en månadsfinal med Las Vegas resor i potten.

 

Kravet för att en spelare skall kunna deltaga i denna kampanj är att man måste tjäna ihop 500vip mellan måndag till lördag varje specifik vecka, gör man det kvalificerar man sig till en veckovis final där top 25 spelare tar sig vidare till månadens final. Månadens final har ett tak på deltagare på 100 spelare. Varje spelare har möjlighet att försöka att kvalificera sig så många gånger man vill, men bara ett säte i månadsfinalen per spelare är tillåtet.

 

Prispotten för månadsfinalerna.

April : 4 säten till Event 49 $1500 inklusive pengar för resa och hotellkostnader. (€2 500 styck)

Maj : 4 säten till Event 49 $1500 inklusive pengar för resa och hotellkostnader. (€2 500 styck)

Juni : 1 säte till Main Event inklusive pengar för resa och hotellkostnader.

(€10 000)

 

Lycka till!

 

Mvh PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare folket,

 

Pokerforums lag snuvades på segern i gårdagens match, de var två tappra forumiter som fightades in i sista stund. Anmärkningsvärt var att de lirade mot 4 stycken spelare men lyckades ändå stå upp rejält.

 

Vi har fått en tillökning i laget och nu saknas den sista forumiten. Den som vill vara med får hojta till här i tråden!

 

Mvh PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare gott folk,

 

Nu bär det av med den första kampanjen på Pokerpanthers för pokerforums medlemmar. För att kvalificera er till frirullen läs nedan:

 

Pokerpanthers Vip Shop Give Away:

Vi slänger in 4 sköna priser:

1a pris: Sony Ericsson w880i

2a pris: Nintendo Wii

3e pris: Ipod Nano 4gb

4e pris: Ipod shuffle

 

Krav: Spela in 1500 vip poäng from 1a april 00.01 tom 10 april 23.59

Antal deltagare: Minst 25, Max 30

Frirulledatum: Söndagen den 13 april klockan 19.00

 

Vänligen notera att ni förutom detta erbjudande även har Vip Cashback Gold (ni får ansöka om detta på vår hemsida) och en insättningsbonus upp till €800.

 

När ni registrerar ett nytt konto eller gör en insättning så skriv bonuskoden: bonuspf

 

Så nu är det upp till er medlemmar att fylla kvoten för spel, lycka till!

 

Mvh PantherTeddan

 

Om man är en lojal och trogen kund men spelar bara en turnering i veckan, typ en frirulle....hur ska man kunna hänga med detta race då? Ta semester en vecka och ta semesterpengarna och chansa???:-(

Troligen upplagt för skilsmässa då....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man är en lojal och trogen kund men spelar bara en turnering i veckan, typ en frirulle....hur ska man kunna hänga med detta race då? Ta semester en vecka och ta semesterpengarna och chansa???:-(

Troligen upplagt för skilsmässa då....

 

Vi kommer att köra någon form av kampanj utan inträdeskrav, men de flesta kampanjer avser alltid någon form av krav för att vi skall kunna premiera våra lojalt spelande kunder.

 

Men du, skilsmässa kan innebära en hel del fritid vettu ;-)

 

Mvh PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man är en lojal och trogen kund men spelar bara en turnering i veckan, typ en frirulle....hur ska man kunna hänga med detta race då? Ta semester en vecka och ta semesterpengarna och chansa???:-(

Troligen upplagt för skilsmässa då....

 

Alla promotions är inte anpassade för alla kunder. Varför ska en pokersida GE bort saker helt utan motprestation av kunderna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej du sura gubbe!

 

Jag har hört vad du säger och vi har tagit till oss din kritik. Du skall inte längre behöva få några oönskade mail utav oss. Vi får väl hoppas att detta medför att du blir på bättre humör.

 

Bästa hälsningar PantherTeddan

 

Vad är det ni inte fattar?

 

Idag fick jag ytterligare ett mail från Pokerpanthers utan att ha bett om det.

 

Ett jävla SPAM till utan länk i mailet för att avregga sig och jag anmäler Pokerpanthers direkt till konsumentverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pojkar, flickor, gubbar och fruntimmer!

 

Nu händer det grejjer forumiter. Utöver vår specialturnering för er medlemmar så kör vi ett VIP shop race under april månad.

 

Allt du behöver att göra är att spela in minst 500 vip så kvalificerar du dig till en freroll med dessa fina prylar:

 

Priser i turneringen:

1. Sony Video Camera

2. X-box 360 Core

3. Nintendo Wii

4. Sony Ericsson W800i

5. Ipod Shuffle

6. Discshop Gift Certificate

7. ICA Gift Certificate

8. Statoil Gift Certificate

9. H&M Gift Certificate

10. Cinema Ticket

 

Ju mer VIP du spelar in desto större startstack får du och ju bättre chans att ta hem hela kalaset. Nedan ser ni en tabell som visar antal vip och startstack:

 

VIP Chips

500 500

1000 1000

2500 2000

5000 4000

8000 6000

12000 8000

20000 10000

 

Obeservera att ni som spelar in minst 1500 VIP kvalificerar er både till specialtävlingen för pokerforums medlemmar och april racet!

 

På med grindingstället och kör, lycka till!

 

Mvh PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...