Gå till innehåll

SAJT: PokerPanthers.net


Erixon_PP

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Svars 179
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är nästan mer nyfiken på vilken skitsajt det är som sålt ens email-adress till dem...

 

97 procent säker på att det är CDPoker. Innan jag skaffade ett konto där hade jag ALDRIG fått ett enda spammejl, aldrig någonsin. Efter att jag gav dem min mejladress har det rasslat in spam i drivor. Jag fick också PokerPanthers-spam, men inte fan öppnade jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

97 procent säker på att det är CDPoker. Innan jag skaffade ett konto där hade jag ALDRIG fått ett enda spammejl, aldrig någonsin. Efter att jag gav dem min mejladress har det rasslat in spam i drivor. Jag fick också PokerPanthers-spam, men inte fan öppnade jag det.

Nej, jag har inte konto på CDPoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Det är lite invecklat, men vi har tagit över heypokers b2b spelardatabas. Heypoker ligger idag på ett annat nätverk, är man en gammal heypokerspelare kan man idag logga in hos oss på Pokerpanthers med samma inloggningsuppgifter som man hade på heypoker, alltså samma användarnamn och lösenord.

 

Vi kommer upplysa er alla i början på 08 men när vi idag gör ett massutskick blir det även till er då ni ligger i samma databas."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Det är lite invecklat, men vi har tagit över heypokers b2b spelardatabas. Heypoker ligger idag på ett annat nätverk, är man en gammal heypokerspelare kan man idag logga in hos oss på Pokerpanthers med samma inloggningsuppgifter som man hade på heypoker, alltså samma användarnamn och lösenord.

 

Vi kommer upplysa er alla i början på 08 men när vi idag gör ett massutskick blir det även till er då ni ligger i samma databas."

 

WTF?! Scam alert! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Nämen tjenare gubben!

 

Det var tråkigt att du känner så Perk69, vi är ett gott gäng som kör Panthers.. Anledning till att du får en massa mail från oss är antagligen för att du är en gammal Heypokerlirare, vilket är underbart att höra..

 

Nu ligger det till som såhär, Heypoker och Panthers ingår numera i samma koncern som du säkert redan känner till. Om du inte vill ha några mail från oss så Pm:a mig så ordnar vi det..

 

Ha en riktigt trevlig dag gubben..

 

Teddan på Pokerpanthers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nämen tjenare gubben!

 

Det var tråkigt att du känner så Perk69, vi är ett gott gäng som kör Panthers.. Anledning till att du får en massa mail från oss är antagligen för att du är en gammal Heypokerlirare, vilket är underbart att höra..

 

Nu ligger det till som såhär, Heypoker och Panthers ingår numera i samma koncern som du säkert redan känner till. Om du inte vill ha några mail från oss så Pm:a mig så ordnar vi det..

 

Ha en riktigt trevlig dag gubben..

 

Teddan på Pokerpanthers!

 

Ha ha ha

vilket härligt, hurtigt svar från en sajtrepresentant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Teddan,

vad du inte riktigt verkar förstå är att det ger ett sjukt negativt intryck att skicka oönskade mail. Det liknar nämligen spam, något du kanske hört talas om. Efter ditt fina klargörande så vet jag nu att det beror på att jag hade konto på HeyPoker. Vad skulle få mig att inte vilja sortera era mail i samma korg som mail från Penis Enlargement Inc., V1AGrA4U och €400 GRATIS AB utan den kunskapen tror du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära forumiter,

 

Nu skall ni hålla ögonen öppna, för nu bär det av med en massa sköna jippon och erbjudanden för er medlemmar hos pokerforum.

 

Ipod nr 1

Känner mig sådär allmänt glad idag och kommer därför dunka iväg en Ipod till den som först skriver i vår tråd: Pokerpanthers har den sexigaste klienten!

 

 

Ipod nr 2

Vi skickar även en Ipod till den första Pokerpanthers-spelare som lyckas hitta mig på pokerborden (nickar PantherTed), och skriver "Hello PantherTed, get me an Ipod man!" Kommer att sitta vid borden mellan klockan 18.00 -20.00. Lyckas ni även busta mig på bordet, så skickar vi en överraskningspresent!

 

Vi ses vid borden,

PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Det var inte svårare än såhär, Pm:a mig din information med namn, adress och mail så skall du ha en sprillans ny ipod i din brevlåda inom 72h.

 

Ha en trevlig dag gubben, och lycka till med din poker!

 

PantherTeddan med Crew!

Ujuj, vad kul! Det här var nog silverkanten på min annars så molnliga dag :mrgreen:

 

Pm away!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ujuj, vad kul! Det här var nog silverkanten på min annars så molnliga dag :mrgreen:

 

Pm away!

Men usch vilken jävla klonk!

Jag som har kraschat min mp3-spelare i garaget...

 

Undrar om de har fler spelare om jag bekräftar att "Pokerpanthers har den sexigaste klienten!"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men usch vilken jävla klonk!

Jag som har kraschat min mp3-spelare i garaget...

 

Undrar om de har fler spelare om jag bekräftar att "Pokerpanthers har den sexigaste klienten!"?

 

Hehe, det var synd Kape..

 

Regler är regler vettu... Men du har fortfarande chans ikväll, bara att hålla utkik vid borden mellan 18.00 - 20.00!

 

Mvh PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...