Hap Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Hur kan man inte se vad avataren är för nåt? Negreanu var tråkig som kommentator, men det var kul att se Gabe spela. Undrar hur många av hans misslyckade bluffar han bad dem klippa bort? Citera
CatEatDog Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Såg du sändningarna från Main Eventet i somras? Det går inte att INTE hata den mannen efter hans uppträdande där. Sen är inte jag kvalicerad att bedöma hans spelteknik, jag bara hoppas att han gular och blir förnedrad inför hela pokervärlden. Såg det live ! ...spelar ingen roll vad han sagt, vad han gjort, vilken färg på strumpor han har ! Han är bra ! Sätta sej vid det gänget är fan inte lätt.... men när någon säger att Gold skulle va dålig på poker så är man ganska fel ute ! Citera
all_ur_horses Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Såg det live ! ...spelar ingen roll vad han sagt, vad han gjort, vilken färg på strumpor han har ! Han är bra ! Sätta sej vid det gänget är fan inte lätt.... men när någon säger att Gold skulle va dålig på poker så är man ganska fel ute ! Ja det krävs oerhörd skill att sätta sig vid ett pokerbord med några av pokervärldens mest överskattade spelare och förlora ett par inköp. Citera
OzzzaJa Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 några av pokervärldens mest överskattade spelare fel tråd? för du snackar väl inte om hsp nu? Citera
Macroman Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 fel tråd? för du snackar väl inte om hsp nu? Jo... Citera
heltok Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 helt underbart avsnitt. satan vad jag garvade åt gabe och DN =) Citera
Existentialisten Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Verkligen sjukt underhållande att se Chen, Ramdin, Kaplan, Wasicka, Sheiky spela... Citera
jack_the_dipper Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Mike Matusow såg ledsen ut när Sheiky gjorde sådär med Mikes solglajjer. Men fan vad jag garvade åt hela grejen. Kul gjort av Sheiky. Citera
jojje2k Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Ärligt skulle inte en helt vanlig NL50 grinder kunna gå dit och krossa dom andra? Limp Limp Limp Limp Limp behöver jag säga något mer? Citera
TheMenace Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Verkligen sjukt underhållande att se Chen, Ramdin, Kaplan, Wasicka, Sheiky spela... Anar ironin och jag håller med. Btw, vad gör Ramdin där överhuvudtaget? Han klonkade väl nån WPT om jag inte minns fel men han lär väl vara hyggligt underrullad för de här stakesen iaf? Något som han väl iofs inte är ensam om. Men visst skulle väl Yukon Brad vara med även i år? Då kan man förvänta sej lite action iaf. Citera
TheMenace Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Ärligt skulle inte en helt vanlig NL50 grinder kunna gå dit och krossa dom andra? Limp Limp Limp Limp Limp behöver jag säga något mer? Härligt med hybris. Citera
firma Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Anar ironin och jag håller med. Btw, vad gör Ramdin där överhuvudtaget? Han klonkade väl nån WPT om jag inte minns fel men han lär väl vara hyggligt underrullad för de här stakesen iaf? Något som han väl iofs inte är ensam om. Men visst skulle väl Yukon Brad vara med även i år? Då kan man förvänta sej lite action iaf. Ramdin har spelat höga cashgames i över 10 år och Brad Booth ska gejma i år oxo. Citera
jojje2k Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Härligt med hybris. Du verkar inte ha sett avsnitt 3. Dom synar raisar med allt möjligt (T2off och 32off ur poss tex) Citera
lfx Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Någon annan som såg hur Kaplans J9o på något magiskt sätt förvandlades till KK i några sekunder ungefär 30:45 in i avsnittet? Citera
Juggler Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Det är intressant i den handen också att J9o ligger sämst till mot 97o och 95s preflop. Citera
Existentialisten Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Anar ironin och jag håller med. Btw, vad gör Ramdin där överhuvudtaget? Han klonkade väl nån WPT om jag inte minns fel men han lär väl vara hyggligt underrullad för de här stakesen iaf? Något som han väl iofs inte är ensam om. Men visst skulle väl Yukon Brad vara med även i år? Då kan man förvänta sej lite action iaf. Dyker du upp i HSP4? Citera
jojje2k Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Dyker du upp i HSP4? Tror du man måste spela 300/600 för att se att visa av spelen han gör är dåliga? Citera
Sylwester Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Du verkar inte ha sett avsnitt 3. Gold synar raisar med allt möjligt (T2off och 32off ur poss tex) FYP Citera
Existentialisten Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Tror du man måste spela 300/600 för att se att visa av spelen han gör är dåliga? Frågan är för det första riktad till TheMenace och för det andra är den halvseriöst menad eftersom TheMenace trots allt har börjat dyka upp på 100-200$ NLT-borden... Citera
mgps Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 hur är wasicka? han kom väl 2a i wsop? ska bli riktigt kul att se antonius, brian townsend och brad booth i senare program. av de som spelar nu tycker jag matusow är roligast att se, främst för att han är en av få som vågar göra lite moves. Citera
jojje2k Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 hur är wasicka? han kom väl 2a i wsop? Han verkar tight.... Citera
TheAnalyst Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 När sheiky förstör matusows solbrillor kastar en tusing till honom och säger "shuffle up now & deal" :-D Citera
hansolo Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 När sheiky förstör matusows solbrillor kastar en tusing till honom och säger "shuffle up now & deal" :-D ja har aldrig gillat sheiky...han kan inte säga nått emot the mouth så han gör de barnsligaste han kan göra...ja vet att han e en duktig spelare men han e en jävla skit i mina ögon å ja vill inte se han där! Mike är ju bara sådan vid borden, man "vet" ju att han är världens goaste kille när han inte sitter vid bordet, så sheiky kan ta å växa upp! Citera
mgps Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 ja har aldrig gillat sheiky...han kan inte säga nått emot the mouth så han gör de barnsligaste han kan göra...ja vet att han e en duktig spelare men han e en jävla skit i mina ögon å ja vill inte se han där! Mike är ju bara sådan vid borden, man "vet" ju att han är världens goaste kille när han inte sitter vid bordet, så sheiky kan ta å växa upp! är sheiky verkligen duktig? har inte riktigt förstått vem han är, en rik torsk eller en riktig highstakes-lirare. vad jag sett av honom uppför han sig väldigt illa ofta och han spelar ganska dåligt. Citera
Recommended Posts