Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok


Othello

Recommended Posts

torska 2-3 raka i slutet så fick bli CG grind istället.

 

Skrev det tidigare men ingen verkade bry sig.

 

 

TORSDAG NÄSTA VECKA PÅ KLUBBEN SÅ KOMMER VI FRÅN MARTINSPOKER HA NÅN SORTS EVENT!!!!

 

Mat, vin, trevligt sällskap. Jag är där, tror Mazak kommer dit och många andra. Main kostar 1500 men det kommer finnas billigare spel och satelliter också. 19.00 är main runt 17.00 satelliter. Kommer vara bounties o lite andra roliga grejer.

 

Fick höra det idag, så kan bli vissa ändringar men kort o gott var inte upptagna på torsdag, vi ska fira min vinst mot Ola (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

torska 2-3 raka i slutet så fick bli CG grind istället.

 

Skrev det tidigare men ingen verkade bry sig.

 

 

TORSDAG NÄSTA VECKA PÅ KLUBBEN SÅ KOMMER VI FRÅN MARTINSPOKER HA NÅN SORTS EVENT!!!!

 

Mat, vin, trevligt sällskap. Jag är där, tror Mazak kommer dit och många andra. Main kostar 1500 men det kommer finnas billigare spel och satelliter också. 19.00 är main runt 17.00 satelliter. Kommer vara bounties o lite andra roliga grejer.

 

Fick höra det idag, så kan bli vissa ändringar men kort o gott var inte upptagna på torsdag, vi ska fira min vinst mot Ola (=

 

Vill bara få bekräftelse att du skrev rätt antal nollor i inköpspriset, ska de köra 150 kronors-satelliter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 100 200 ett tag ja... Torskade 160 eller 180 på en dag o då insåg jag att det var lite väl högt eller nåt. Mina swings på 10 20 är typ på minst 40k per dag när jag väl spelar det, så på ännu högre nivåer, ja vettefan, blir nog för dyrt. Jag spelar det ibland men jag föredrar HU sng.

 

 

Ulaf, satelliterna går nog från 200kr o uppåt.

 

 

 

1 Dariominieri PokerStars $81,470

2 The Camel PokerStars $59,570

3 Shahin86 PokerStars $55,170

4 crudebar FullTilt $52,420

5 youngluck PokerStars $46,860

6 woltas PokerStars $46,850

 

Hm 10k upp igår tror jag, fast ja torska 3 raka eller nåt i slutet, vet inte om den har uppdaterat dom, bra dag ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 100 200 ett tag ja... Torskade 160 eller 180 på en dag o då insåg jag att det var lite väl högt eller nåt. Mina swings på 10 20 är typ på minst 40k per dag när jag väl spelar det, så på ännu högre nivåer, ja vettefan, blir nog för dyrt. Jag spelar det ibland men jag föredrar HU sng.

 

 

$ menar du va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens "överentusiasm-under-skottning" inträffade just.

 

Poker Stars

Pot Limit Omaha Ring game

Blinds: $5/$10

5 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $953

CO: $495.05

Button: $2006.30

Hero: $1325

BB: $337.50

 

Pre-flop: (5 players) Hero is SB with :Ad::Qh::7c::As:

UTG folds, CO calls, Button raises to $45, Hero calls, BB folds, CO calls.

 

Flop: :Jc::Ah::Jd: ($145, 3 players)

Hero checks, CO checks, Button bets $143, Hero calls, CO folds.

 

Turn: :Ts: ($431, 2 players)

Hero checks, Button bets $429, Hero raises all-in $1137, Button folds.

Uncalled bets: $708 returned to Hero.

 

Results:

Final pot: $1289

 

Det blir dock lätt övertydligt om jag synar och bombar rivern, jag hoppades på att han hade AJxx eller JTxx (den senare är ju inte en omöjlig hand) och att han skulle hänga kvar med den. Lite svårt att få betalt kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivs ju så mkt OT här så jag ställer min fråga här. Nån som har en länk till tråden där alla avancerade skribenter skrev sina presentationer?

 

Det kan skada forumet.

 

Jag ställde samma fråga i post #28 här, men förväntade mig inga svar. Iaf inga som förklarade nånting. Jag skulle göra detsamma om jag var dig.

 

Frågar du mig är hela AD-"affären" ett skämt, även om jag inte velat skriva det rakt ut förut. Alla svar man fick (internt) var högst tveksamma IMO, och när den där tråden plötsligt bara vara borta utan att det kunde förklaras på ett vettigt sett kändes det bara löjligt, rent ut sagt.

 

Nu för tiden skiter jag iof helt i vilket, lika bra att skiten lades ner så att alla som störde sig så otroligt på den inte fick för sig att göra nåt drastiskt och kunde gå tillbaka till sina soffor och deras kan-inte-jag-ska-ingen-kunna-semiliv utan en förvärring av magsåren och sömnbesvären.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 100 200 ett tag ja... Torskade 160 eller 180 på en dag o då insåg jag att det var lite väl högt eller nåt. Mina swings på 10 20 är typ på minst 40k per dag när jag väl spelar det, så på ännu högre nivåer, ja vettefan, blir nog för dyrt. Jag spelar det ibland men jag föredrar HU sng.

 

Om du hade tillräcklig bankrulle, hur högt upp tror du att skulle kunna vara en vinnande spelare? Är du top 3 i världen heads up? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...