Metaddict Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Mitt första o enda jobb var på telemarketing. Var ganska kul till en början men lite långtråkigt efter ett tag. WTF?!?! Jag provade för några år sedan men sade upp mig vid lunchtid min andra dag...
Gäst Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 WTF?!?! Jag provade för några år sedan men sade upp mig vid lunchtid min andra dag... Jobbade med det i två år. Är nog väldigt väldigt individuellt om man gillar det. Jag är rätt tjatig som person så det passade rätt bra.
Basselito Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Oh jag har oxå varit telefonförsäljare. Plockade försäljningsrekordet andra dagen och tjänade 1800 på 8 timmar. (enbart tack vare familjen och vänner som jag tvingade köpa omega 3 tabletter ) Sen fick det vara nog tråkigare jobb kan jag inte tänka mig...
Metaddict Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Jobbade med det i två år. Är nog väldigt väldigt individuellt om man gillar det. Jag är rätt tjatig som person så det passade rätt bra. Kan vara det då. Jag är ungefär lika vektight IRL som vid pokerborden
Othello Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Postad 1 September , 2007 Månadens... Jätteklonk: Jag gifte mig. Trodde ni jag skulle skriva något annat? Statistik: 42BB/100 över alla sajter. 2000 händer spelade. Kan det inte alltid vara så här? Rush: €25 i cashback blev till €2143 på B2B. BB/100 på 54. Normalt. Turneringsspel: Jag vann 11 T$ när jag ställde varje hand i en FPP-qualifier på Stars. Dessa har blivit $50 via lite 3-dollars SNGs. Jag vägrar sätta in mer pengar på Stars, jag trodde jag var back där genom tiderna, men enligt PokerStars-Martin här på forumet så är jag tydligen upp 10k lifetime på Stars. Fan trot. Sedan så har jag kvalat in till WCOOP 6-max PLO också. Klonk: 789T, tvåpar med stegdrag och flushdrag på brädan A578 där jag checkraisar all-in på turnen med halvt inköp på B2B (det var ju allt jag hade på sajten!). River 8. Han hade färdig stege med återdrag till högre flush på turnen, och jag drog således mot 6 outs. Shahin-rush: Jag tjatade på Shahin att han skulle dumpa sina 200-dollars HU SNGs en kväll och spela 1/2 HU på FTP istället. Shahin knorrade lite men satte sig pliktskyldigt...och vann sedan 15 inköp på tre timmar! Prefloppush: Dealt to Hero Button raises to $12 Hero raises to $36 Button raises to $108 Hero raises to $324 Button calls $196, and is all in Hero shows Button shows Jag vann på tvåpar. Frirulle: Turn Hero Bet (108.00) BB Raise (432.00) Hero All-In (131.90) BB Payback (192.10) River Hero shows: (a flush, jack high) Det var några andra roliga saker jag skulle berätta om, men jag kommer inte på dem just nu. Oh well. Nästa månad kanske.
Rebonius Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jag spelar på samma bord som Shanin86 i $109 $15K Guaranteed på Stars. Trodde du bara spelade högt? Vad gjorde du när du var sitting out precis just förresten?
Juggler Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jag spelar på samma bord som Shanin86 i $109 $15K Guaranteed på Stars.Trodde du bara spelade högt? Vad gjorde du när du var sitting out precis just förresten? Shanin86?
Shahin86 Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jag spelar på samma bord som Shanin86 i $109 $15K Guaranteed på Stars.Trodde du bara spelade högt? Vad gjorde du när du var sitting out precis just förresten? Spelar ganska mkt 100-300 dollars turrar på stars, intressant o se hur många ja kan gejma utan ITM, är uppe på ett bra antal atm... (= Nätet i Malmö är ganska instabilt, varit sitting out mer än sitting in hela turren. Så vet inte vilken hand du menar (=
Rebonius Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Spelar ganska mkt 100-300 dollars turrar på stars, intressant o se hur många ja kan gejma utan ITM, är uppe på ett bra antal atm... (= Nätet i Malmö är ganska instabilt, varit sitting out mer än sitting in hela turren. Så vet inte vilken hand du menar (= Okej Fint att hitta A-A UTG där Shanin86? Ja, Shanin86.
Shahin86 Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Okej Fint att hitta A-A UTG där Jo, väldigt bra spelatav mig, gick all in direkt UTG meddom, förnätet håller aldrig en hel hand haha
hajen Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jo, väldigt bra spelatav mig, gick all in direkt UTG meddom, förnätet håller aldrig en hel hand haha__________________ det strular allan med nätet idag. På stars iaf.
Shahin86 Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Ok, just i mitt fall vet jag att det är mitt nät. Lyckades sitta ut när ja tryckte all in med JJ på T865 och action alla gator när jag har han till 95% /=
Shahin86 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 HeFo - hefo.blogg.se säger: haha kollade statistiken på 24hPokerNews. Vet du vilket som är det tredje vanligaste sökordet på Google som genererar mest trafik till oss? Shahin säger: ingen aning Shahin säger: detr är inte Shahin86 iaf HeFo - hefo.blogg.se säger: ditt namn =) Shahin säger: haha.. )? Shahin säger: (= Shahin säger: vilka slår mig ;O) HeFo - hefo.blogg.se säger: nalle hedlund ligger på fjärde plats HeFo - hefo.blogg.se säger: david palmståhl och "24hpokernews" är de enda som slår dig. Shahin säger: gah HeFo - hefo.blogg.se säger: folk verkar vilja veta mer om dig... du kanske ska skaffa en PR-agent? Shahin säger: ja, go for it HeFo - hefo.blogg.se säger: charmtrollet, kinaproffset och omahakungen - shahin86 Shahin säger: låter grymt, lite om mina skills i sängen också Shahin säger: and its a wrap Hihi (=
jackbalsam Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Hur går det med den där hemsidan det va snack om?
Shahin86 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Oj, det var ett tag sen. Hemsidan existerar men jag vet inte hur man gör typ (= Tappat bort adminsidan o lite annat. Orkar inte me nåt projekt nu heller efterosm flickvänne tar för mkt tid (=
gdaily Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 flickvänne tar för mkt tid 4 sekunder?
Shahin86 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 4 sekunder? haha... Trodde inte gamlingar kunde dra bra skämt
Shahin86 Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Hatar egentligen damfotboll, man blir så upprörd när spelet är så dåligt. Som tur är läser inga tjejer bloggen så det blir nog inga påhopp (= Men riktigt snygga mål av Kina mot Danmark idag, trodde jag vekrligen inte Idag har ja suttit i 45 min o klurat ut hur jag ska öppna min vinflaska utan korkskruv. Efter lite hjälp av Parre sa han att skruvmejsel kunde lösa det. Mkt fixande o trixande o de gick. Tur att man är så stark (= Idag bär det av till sthlm, efter ett par fina veckor i Malmö, sen är det Seoul som gäller, ingen härifrån som ska dit? Känns lite ensamt (=
Juggler Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Hade det inte varit smidigare att gå ut och köpa en korkskruv?
ulaf Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Åk till Aruba istället, mycket färre koreaner där.
Shahin86 Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Hade det inte varit smidigare att gå ut och köpa en korkskruv? Har inte riktigt koll på vart saker o ting ligger, ny lägenhet och inte kollat upp omgivningen, hittar bara till pizzerian där till höger o den andra pizzerian till vänster. Tjejen sköter inhandlingen (= Aruba u say? Seoul är gratis, smackar gott (=
tetris Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Har inte riktigt koll på vart saker o ting ligger, ny lägenhet och inte kollat upp omgivningen, hittar bara till pizzerian där till höger o den andra pizzerian till vänster. Tjejen sköter inhandlingen (= Aruba u say? Seoul är gratis, smackar gott (= Ska du till Seoul för ett pokerevent/-turningen? Korea är ett sjukt land passa på att uppleva lite annat än bara hotelrummet
Recommended Posts