Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok


Othello

Recommended Posts

Nä, det han antaglien menar är att man "måste" spela turneringen och om man sedan kommer top 4 så kan man inkassera T$ istället för att spela turneringen om man vill. Det går inte att registrera sig och sedan avregistrera sig innan turneringen börja och få T$

 

Jo, det var så jag menade (spela, kvalificera sig, avregistrera sig). Sorry att jag var otydlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ditt svin. Jag tänker under inga som helst omständigheter godta dina "ursäkter".

 

Vilken tur att det är din egna dagbok, och att jag just den här gången VET att det var menat som ett skämt. Men ändock - att kalla sina medkamrater för öknamn kan ses som klart olämpligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tur att det är din egna dagbok

 

Snacka om hostile invasion. Inte nog med att jag förolämpar Othello: dessutom blir hans dagbok MIN egen. Gud ler mot mig idag!

 

Jag ber dock ödmjukt om ursäkt för mina hårda ord och lovar både othello och Appel älgsafari som plåster på såren om de, någong gång, har vägarna förbi de småländska skogarna... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The drunks, donks, pimps, transvestites, and Swedes are trying to see how far they can push me until I break. I'm not gonna crack this weekend. I have a pot of coffee, four packs of rolaids, and a picture of Mother Mary. Bring it the [censored] on. vart har du hittat denna godbit??, bästa jag läst på länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som märkt att Stars har en tell?

 

Sök efter ett nickname, om personen inte spelar visas meddelanderutan om att han/hon inte kunde hittas direkt. Om personen i fråga spelar men har "hide me from search" ikryssat så dröjer det någon extra sekund innan samma ruta visas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Double Shoot Out till Seoul vunnen inatt, det konstiga var att jag hade 3200 vs 11800 i marker med ett pris.

 

Shahin behöver muntras upp lite idag, men han fick inte ens någon kärlek för den här vinsten. Har ni något snällt att skriva så gör gärna en insats, för idag är det "Muntra upp Shahin-dagen"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin behöver muntras upp lite idag, men han fick inte ens någon kärlek för den här vinsten. Har ni något snällt att skriva så gör gärna en insats, för idag är det "Muntra upp Shahin-dagen"!

 

Jaha då passar det väl bra att säga att jag tycker Shahin var den bästa gästen ni haft på Poker.se-TV:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin behöver muntras upp lite idag, men han fick inte ens någon kärlek för den här vinsten. Har ni något snällt att skriva så gör gärna en insats, för idag är det "Muntra upp Shahin-dagen"!

 

Han brukar ju bara tycka det är jobbigt att vinna sånt, därav uteblivna gratulationer.

 

Men ok, grattis! Hade gärna åkt i ditt ställe Shahin!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin behöver muntras upp lite idag, men han fick inte ens någon kärlek för den här vinsten. Har ni något snällt att skriva så gör gärna en insats, för idag är det "Muntra upp Shahin-dagen"!

 

Grattis på födelsedagen Shahin. Det kanske inte är idag men antingen är jag först eller väldigt sist. Men nån gång fyller du år iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jadå det kan man, bara att gå in på poker.se --> TV osså är alla avsnitt där :-)

 

 

Pilotavsnittet där Ramz och Molle är gäster skulle jag vilja se.

Nu funkar tyvärr inte den länken för mig, funkar det för någon annan?

 

För det är väl inte så att Othello och Ola är så missnöjda med piloten att dom har sabboterat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...