Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok


Othello

Recommended Posts

  • Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ahh hehe (=

 

Men varför komma upp för? Dörren är öppen, hemkörning + laptop i sängen.

 

Klarar man sig ju en månad (=

 

 

haha, jag blev astiltad nyss när jag va tvungen att gå upp ur sängen för att öppna dörren. Var nån snubbe som hade en leverans till herr Grönkvist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är numer övertygad om att Wii är en perfekt "intro till TV-spel för folk som inte spelar TV-spel". Under helgen har både mor och far spelat Wii Sports, för att inte tala om sambon som äger på Bowlingen. Farsan var klart förtjust i tennisen.

 

Själv tyckte jag ko-kastningen (nej, det är ingen felskrivning) i Rayman var det roligaste hittills. Afterburner sög, Zelda hann jag bara starta och kolla lite på (det var inte riktigt ett "vi är ett gäng som vill spela"-spel) och WarioWare - smooth moves såg kul ut men jag har heller inte hunnit spela det i någon omfattning.

 

Rent hypotetiskt fungerar modchippet bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är numer övertygad om att Wii är en perfekt "intro till TV-spel för folk som inte spelar TV-spel". Under helgen har både mor och far spelat Wii Sports, för att inte tala om sambon som äger på Bowlingen. Farsan var klart förtjust i tennisen.

 

Själv tyckte jag ko-kastningen (nej, det är ingen felskrivning) i Rayman var det roligaste hittills. Afterburner sög, Zelda hann jag bara starta och kolla lite på (det var inte riktigt ett "vi är ett gäng som vill spela"-spel) och WarioWare - smooth moves såg kul ut men jag har heller inte hunnit spela det i någon omfattning.

 

Rent hypotetiskt fungerar modchippet bra.

 

Hoppas dom finns på lager nånstans snart så man kan köpa ett.. Låter sjukt kul!!

 

GRYM dagbok ni har här. Riktigt underhållande! cheers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För andra gången på en vecka har jag i en diskussion om poker (som jag ej initierade får jag väl säga) med icke-pokerspelande människor fått höra kommentaren "så...hur mycket har du förlorat?".

 

I ett försök att gå balansgång mellan ärlighet och skryt valde jag "nja, jag har faktiskt inte satt in några pengar på ett par år"-linjen (skryt="jag vinner faktiskt!!").

 

Det har aldrig hänt tidigare, men nu har kommentaren dykt upp två gånger på en vecka. Lite lustigt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För andra gången på en vecka har jag i en diskussion om poker (som jag ej initierade får jag väl säga) med icke-pokerspelande människor fått höra kommentaren "så...hur mycket har du förlorat?".

 

I ett försök att gå balansgång mellan ärlighet och skryt valde jag "nja, jag har faktiskt inte satt in några pengar på ett par år"-linjen (skryt="jag vinner faktiskt!!").

 

Det har aldrig hänt tidigare, men nu har kommentaren dykt upp två gånger på en vecka. Lite lustigt. :)

 

De kanske syftar på icke-monetära värden.... ;-)

 

Apropå det: Grattis på namnsdagen! Visst är det väl Othello idag?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jäklar, det hade jag ingen aning om förrens jag hörde det på radion på vägen till jobbet (orsaken är att Göran endast nyligen lagts till i kalendern, tidigare hade jag helt enkelt ingen namnsdag).

 

Frågan är, vem hade namnsdag på den här dagen förut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...