Othello Postad 20 April , 2007 Författare Rapport Postad 20 April , 2007 Graze Signore. Dagens länk till en 2+2-diskussion där Barry Greenstein uttalar sig om Poker Tracker och HUD-software.
mgps Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 är det shahin ikväll på poker.se-TV? om ej, när ska han vara med?
Othello Postad 20 April , 2007 Författare Rapport Postad 20 April , 2007 Avsnittet med Shahin kommer spelas in första maj, sedan dröjer det ett par veckor innan det sänds. I mitten på maj alltså (tippar jag).
Othello Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Postad 21 April , 2007 Tack Expekt. Jag åker nu för att hämta min Wii. Don't call me, I'll call you.
Shahin86 Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Grr. Stukade foten påå svitne igår.. Kan inte resa mig ur sängen (=
hajen Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Grr. Stukade foten påå svitne igår.. Kan inte resa mig ur sängen (= När kommer städerskan nästa gång ?
Shahin86 Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 När kommer städerskan nästa gång ? 30e april hoppas jag.. Men jag bor ensam för tillfälelt för åsnan jag är med bor i Asien så det blir inte så stökigt, men han kommer tbx snart... Hmm, hurså? (=
hajen Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 30e april hoppas jag.. Men jag bor ensam för tillfälelt för åsnan jag är med bor i Asien så det blir inte så stökigt, men han kommer tbx snart... Hmm, hurså? (= Få hjälp upp....
Shahin86 Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Få hjälp upp.... ahh hehe (= Men varför komma upp för? Dörren är öppen, hemkörning + laptop i sängen. Klarar man sig ju en månad (=
RaMz Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 ahh hehe (= Men varför komma upp för? Dörren är öppen, hemkörning + laptop i sängen. Klarar man sig ju en månad (= haha, jag blev astiltad nyss när jag va tvungen att gå upp ur sängen för att öppna dörren. Var nån snubbe som hade en leverans till herr Grönkvist.
Othello Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Postad 22 April , 2007 Jag är numer övertygad om att Wii är en perfekt "intro till TV-spel för folk som inte spelar TV-spel". Under helgen har både mor och far spelat Wii Sports, för att inte tala om sambon som äger på Bowlingen. Farsan var klart förtjust i tennisen. Själv tyckte jag ko-kastningen (nej, det är ingen felskrivning) i Rayman var det roligaste hittills. Afterburner sög, Zelda hann jag bara starta och kolla lite på (det var inte riktigt ett "vi är ett gäng som vill spela"-spel) och WarioWare - smooth moves såg kul ut men jag har heller inte hunnit spela det i någon omfattning. Rent hypotetiskt fungerar modchippet bra.
CarlLee Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Jag är numer övertygad om att Wii är en perfekt "intro till TV-spel för folk som inte spelar TV-spel". Under helgen har både mor och far spelat Wii Sports, för att inte tala om sambon som äger på Bowlingen. Farsan var klart förtjust i tennisen. Själv tyckte jag ko-kastningen (nej, det är ingen felskrivning) i Rayman var det roligaste hittills. Afterburner sög, Zelda hann jag bara starta och kolla lite på (det var inte riktigt ett "vi är ett gäng som vill spela"-spel) och WarioWare - smooth moves såg kul ut men jag har heller inte hunnit spela det i någon omfattning. Rent hypotetiskt fungerar modchippet bra. Hoppas dom finns på lager nånstans snart så man kan köpa ett.. Låter sjukt kul!! GRYM dagbok ni har här. Riktigt underhållande! cheers
kungbohman Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Shahin86: Hur många FPP på stars har du kvar till bilen?
Othello Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 För andra gången på en vecka har jag i en diskussion om poker (som jag ej initierade får jag väl säga) med icke-pokerspelande människor fått höra kommentaren "så...hur mycket har du förlorat?". I ett försök att gå balansgång mellan ärlighet och skryt valde jag "nja, jag har faktiskt inte satt in några pengar på ett par år"-linjen (skryt="jag vinner faktiskt!!"). Det har aldrig hänt tidigare, men nu har kommentaren dykt upp två gånger på en vecka. Lite lustigt.
LOTTO111 Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Snabb fråga Othello: vad är maxinköp på FTP:s 2/4 hu PLO-bord???
Hjort Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Jag föreslår att du ärligt svarar att du förlorat iaf 10 miljoner.
eurythmech Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 "det är lugnt, jag finansierar pokerspelet med travvinsterna"
tomtetomte Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 För andra gången på en vecka har jag i en diskussion om poker (som jag ej initierade får jag väl säga) med icke-pokerspelande människor fått höra kommentaren "så...hur mycket har du förlorat?". I ett försök att gå balansgång mellan ärlighet och skryt valde jag "nja, jag har faktiskt inte satt in några pengar på ett par år"-linjen (skryt="jag vinner faktiskt!!"). Det har aldrig hänt tidigare, men nu har kommentaren dykt upp två gånger på en vecka. Lite lustigt. De kanske syftar på icke-monetära värden.... Apropå det: Grattis på namnsdagen! Visst är det väl Othello idag?!
Othello Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 Ja jäklar, det hade jag ingen aning om förrens jag hörde det på radion på vägen till jobbet (orsaken är att Göran endast nyligen lagts till i kalendern, tidigare hade jag helt enkelt ingen namnsdag). Frågan är, vem hade namnsdag på den här dagen förut?
Othello Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 Snabb fråga Othello: vad är maxinköp på FTP:s 2/4 hu PLO-bord??? 400
LOTTO111 Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 400 Jahaja, blev lite konfunderad när jag tittade in och fick se en kille med 10K-stack på ett 2/4 hu-bord, så tänkte de hade startat med deepstack-hu eller någe Tack för att du reder ut begreppen.
TheEmbassy Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Frågan är, vem hade namnsdag på den här dagen förut? Förra året var det....... trumvirvel..... Göran.
Recommended Posts