SubZero Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 ok, aningen förvirrad över ladbrokes. efter att ha fått bonusen krediterad till mitt konto så vill de att man ska omsätta bonusen ett par gånger innan man får ta ut. om jag klickar in på withdraw så får jag följande meddelande: ERROR We are unable to authorise withdrawals from your account at this time. Please contact our customer service department.. osv. Kommer denna error-skylt att försvinna då man mött kraven för cash-out eller hur ska man få sina pengar egentligen? Jag har samma problem, även fast jag bestämde mig att strunta i bonusen. Jag ringde dit och de sa att jag har omsatt för lite för att kunna ta ut. Men de kunde ta ut pengarna ÅT mig till Neteller... Skumt och kontraproduktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olle34A Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 har svårt att sätta in pengar där med neteller..börjar tycka att det är för mycket klydd..har någon fått hem bonuset utan problem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Inexplicable Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 någon annan som tycker att det är fånigt med speciella bord för badbeatjackpot? Jag köper det faktum att de inte vill ge de spelare som spelar på micro/låg nivå att vinna men då kan de väl släppa bbj till alla på högre borden istället för vissa speciella bord? Nån som har kontaktat dem om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Lirade ladder på ladbrokes och gick vidare till level 4. Sista leveln. Fråga: Är det någon som vet om man kan ta ut tokens i cash istället för att lira turnering för dom? Alltså så att cashen hamnar på bankrullen.. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Det gick inte. Och tur var väl det! Gick ju hyfsat bra i finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lagerhult Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 hur lång tid är uttagen spärrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonben Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 LOlBrokes vikken skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Kollade upp Ladbrokes 100k freeroll lite, man ska vara bland de 5000 första att spela 500 räjkade händer fr.o.m. söndag kl 00.01 (jäkligt lodig tid förresten...). Någon som har varit med? Kan man börja lira på söndag morgon, eller måste man typ sitta och vänta på tolv-slaget för att ha en chans få en inbjudan? Sedan hävdar en annan snubbe i en annan tråd att det går bra att lira 100-200 händer under veckan, så får man en inbjudan. Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Hej Myssion! Den där freerollen har verkligen varit smut! 1-200:e delar på pengarna (150$ och uppåt), brukar vara runt 1500 deltagare. Men det var på tiden då de har tagit bort den dagliga Raked hands freeroll och innan kryssningen då man bara kunde vinna cruisetickets. Jag spelar dagligen på Ladbrokes så det brukar inte vara några probs att komma med. Ibland har jag inte fått mailet med inbjudan, brukar komma på fredagen, men har på lördagen kunna anmält och spelat ändå. Du spelar upp räjkhänderna tidigt i veckan, det räcker oftast. Du behöver nog inte "hänga på låset" redan sön/mån, har jag aldrig gjort. Men jag tror de bara skulle köra 100k-rullen under januari, har för mig jag läste det, någon som kan bekräfta? Hälsningar Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diziz Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 någon annan som tycker att det är fånigt med speciella bord för badbeatjackpot? Jag köper det faktum att de inte vill ge de spelare som spelar på micro/låg nivå att vinna men då kan de väl släppa bbj till alla på högre borden istället för vissa speciella bord? Nån som har kontaktat dem om detta? Ja, tycker verkligen det är heltokigt. Man skulle ha gjort som du säger, släpp bonusen till de högre borden. EDIT Jo just det. Kan för övrigt tillägga att Ladbrokes utagnings och instättningsfunktion är den bästa jag sett. Har fungerat jättebra. Vad det gäller bonusar vet jag inte för någon sådan har jag aldrig clearat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Men jag tror de bara skulle köra 100k-rullen under januari, har för mig jag läste det, någon som kan bekräfta? Kan nog stämma , vet inte hur lång tid i förhand den annonseras men nu syns ingen för februari, trots att det finns två andra freerolls utannonserade för feb redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Funderar på att börja spela på Ladbrokes... Har dock lite frågor: Är det skattefria uttag? Är det lätt att sätta in/ta ut med bankkonto? Ni får ursäkta om frågorna redan har tagits upp för orkar inte kolla igenom hela tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njordir Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Kallekanin: Ladbrokes är uk-baserade så det utgår ingen skatt på vinster. Har själv aldrig haft några problem med uttag/insättningar (bankkort) och tror det funkar bra för de flesta. Enbart positiva erfarenheter vad gäller supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Funderar på att registrera mig på Ladbrokes jag också, nån som vill ge mig en refer-a-friend? Skicka ett PM isf. First come, first served. Om det inte är tillåtet att be om liknande ber jag om ursäkt och raderar mitt inlägg, lyckades inte hitta något i reglerna om det nämligen. Mvh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Men jag tror de bara skulle köra 100k-rullen under januari, har för mig jag läste det, någon som kan bekräfta? Kan nog stämma , vet inte hur lång tid i förhand den annonseras men nu syns ingen för februari, trots att det finns två andra freerolls utannonserade för feb redan. Den är tillbaks, går en den 4:e februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Men jag tror de bara skulle köra 100k-rullen under januari, har för mig jag läste det, någon som kan bekräfta? Kan nog stämma , vet inte hur lång tid i förhand den annonseras men nu syns ingen för februari, trots att det finns två andra freerolls utannonserade för feb redan. Den är tillbaks, går en den 4:e februari. Alla tiders, åkte ut i andra handen i lördags, mot en tomten förstås Måste få revansch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njordir Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Lycka till Myssion ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orangutango Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 vill varna för ladbrokes, inget funkar där. Ingen support. Rakade händer försvinner. COLLUSION !!! Och bordet låser sig så fort du får nötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Och bordet låser sig så fort du får nötterna. Ja, för de vill inte ha in för mycket räjk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orangutango Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 dom tjuvar pengar från kontot istället för rejk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
messer Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 går inte o sätta in pengar på annat sätt än visa kort va? tappade mitt häromdan, o pengarna har visst försvunnit > Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Försökte i går göra en cashout från Ladbrokes. Fick bara ett meddelande att det inte gick att utföra någon withdraw för tillfället !!!! Nåja, tillfällig glitch tänkte jag. Försöker i dag igen och kommer nu inte ens in på kontosidan ("bank"). Inte heller kommer jag in på hemsidan just nu som verkar vara nere? Själva klienten fungerar men det är f*n omöjligt att komma åt sina pengar. Grrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Nu fungerar hemsidan iaf och kommer in på kontot gör jag också, men kan fortfarande inte ta ut mina stålar. Provade att flytta dem från poker till sports och ta ut dem därifrån. Gick inte heller. Får bara meddelandet - "We are unable to authorise withdrawals from your account at this time". Skickade ett mail så vi fär väl se hur deras support fungerar... Någon mer som har haft strul med att casha ut sina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Någon mer som har haft strul med att casha ut sina pengar? Det har aldrig varit något problem för mig. Brukar gå snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Fick nyss ett mail från deras support. Problemet (vad det nu var för något) var fixat. Snabb support en söndagkväll - inte illa. Snyggt jobbat Ladbrokes. Lite gladare, lite rikare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts