Spelgalen Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 hur gör man för att ta bort de jätteirriterande popupmeddelandena? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 hur gör man för att ta bort de jätteirriterande popupmeddelandena? Popupmeddelandena klickar man på Ok för att stänga och då försvinner de. Och för att redan nu besvara nästa fråga så, ja, vi jobbar på att få fram tidsbestämda pop-up som försvinner av sig själva men just nu får man klicka på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
davelin Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 tja,, tänkte bara höra om nån har koll på detta.. jag festade sönder kortet jag gjort min insättning hos ladbrokes med, och har nu fått mitt nya och skulle fylla på mitt konto litegrann. men för att kunna byta kort ville dom att jag ska skicka in foto på fram/bak på mitt nya kort, foto på mitt ID, foto på ett kontoutdrag.... ok att det är ett stort o seriöst företag men ändå, är detta safe?,, och om ja vilket jag tror, hur lång tid tar det innan jag kan sätta in/ta ut med mitt nya kort? (och varför kan man inte använda både neteller och kort som in/ut-betalning? eller är det bara jag som är senil o inte fattar hur man gör?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Vet inte om du vill ha svaret från mig angående detta då du kanske främst är ute efter någon annans erfarenhet snarare än mig som arbetar där men det är mycket säkert att skicka in och så snart som vi verifierat så kan du använda det nya. Anledningen till att man inte kan ha båda är av rena säkerhetsåtgärder. Det är bra mycket enklare att "tvätta" pengar genom stulna kort och så vidare på det sättet och vi har valt att tackla det på detta sätt. Du är alltså inte senil, om det hjälper. Rickard tja,, tänkte bara höra om nån har koll på detta.. jag festade sönder kortet jag gjort min insättning hos ladbrokes med, och har nu fått mitt nya och skulle fylla på mitt konto litegrann. men för att kunna byta kort ville dom att jag ska skicka in foto på fram/bak på mitt nya kort, foto på mitt ID, foto på ett kontoutdrag.... ok att det är ett stort o seriöst företag men ändå, är detta safe?,, och om ja vilket jag tror, hur lång tid tar det innan jag kan sätta in/ta ut med mitt nya kort? (och varför kan man inte använda både neteller och kort som in/ut-betalning? eller är det bara jag som är senil o inte fattar hur man gör?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Popupmeddelandena klickar man på Ok för att stänga och då försvinner de. Och för att redan nu besvara nästa fråga så, ja, vi jobbar på att få fram tidsbestämda pop-up som försvinner av sig själva men just nu får man klicka på dem. ett önskemål då, sätt in en funktion i klienten där vi som aldrig spelar turneringar kan kryssa för att vi inte vill ha dessa popuper. skulle uppskattas oerhört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Som sagt så jobbar vi på en lösning som alla kan vara nöjda med. ett önskemål då, sätt in en funktion i klienten där vi som aldrig spelar turneringar kan kryssa för att vi inte vill ha dessa popuper. skulle uppskattas oerhört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerJr Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Profil-bonus? Har ni någon sådan fortfarande, vet att ni hade 25$innan så fort man skapade en. Har ni någon sådan nu och vad är kraven då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Profil-bonus?Har ni någon sådan fortfarande, vet att ni hade 25$innan så fort man skapade en. Har ni någon sådan nu och vad är kraven då? Visst har vi en kampanj på det även nu. här hittar du den. http://poker.ladbrokes.com/poker_profile_free_chips/promotions/sw Rickard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OgGiE Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 När man kör med miniview på ladbrokes klienten kommer bettingfönstret över personerna som sitter längst ner till höger. Detta är jätteirriterande då man inte vet vad personerna har i stacken. Går det att åtgärda på nå vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 När man kör med miniview på ladbrokes klienten kommer bettingfönstret över personerna som sitter längst ner till höger. Detta är jätteirriterande då man inte vet vad personerna har i stacken. Går det att åtgärda på nå vis? håller, stör mig också på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 När man kör med miniview på ladbrokes klienten kommer bettingfönstret över personerna som sitter längst ner till höger. Detta är jätteirriterande då man inte vet vad personerna har i stacken. Går det att åtgärda på nå vis? Ja, vi är medvetna om att det är så. Och ni är inte ensamma över att vara irriterade över det. Ändå sedan jag startade här så har jag sett det problemet, inte vart här så länge kanske man ska säga också. Det finns med på nästa uppdatering som tyvärr har dröjt men nu är på gång snart. Ledsen att ni ska behöva stå ut med det men det är Microgaming som inte har kunnat åtgärda det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Ja, vi är medvetna om att det är så. Och ni är inte ensamma över att vara irriterade över det. Ändå sedan jag startade här så har jag sett det problemet, inte vart här så länge kanske man ska säga också. Det finns med på nästa uppdatering som tyvärr har dröjt men nu är på gång snart. Ledsen att ni ska behöva stå ut med det men det är Microgaming som inte har kunnat åtgärda det än. Skönt att höra. Även jag tycker det är ruskigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Skönt att höra. Även jag tycker det är ruskigt jobbigt. Japp, det är inte en optimal situation att sitta i. Jag tog tag i saken och kollade upp det med utvecklarna i UK och kan meddela att det inte kommer med i näösta release men de lovar att fixa det till den efter den. Som det tyvärr inte finns något datum på men det ska inte behöva ta allt tid i världen heller. Kanske kan vi också då få stava Casino med C istället för dagens Kasino. Man måste ha lite humor i det här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Tycker mini view är helt VÄRDELÖST, man ser inte ett jävla skit och man blir bara förvirrad, lättare att spela med överlapp istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Tycker mini view är helt VÄRDELÖST, man ser inte ett jävla skit och man blir bara förvirrad, lättare att spela med överlapp istället. Joo jobba på "microfånarna", be dom att fixa samma lösning som B2B, party och Stars har. Med ställbar storlek på borden. DET är svinbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Joo jobba på "microfånarna", be dom att fixa samma lösning som B2B, party och Stars har. Med ställbar storlek på borden. DET är svinbra!Indeed. Älskar deras funktion, finns inget bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majon96 Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Tycker mini view är helt VÄRDELÖST, man ser inte ett jävla skit och man blir bara förvirrad, lättare att spela med överlapp istället. Det där är en vanesak. Jag tyckte inte heller om den till en början, men nu kan jag inte tänka mig att spela i vanlig view. Jag hoppas verkligen att microgaming behåller miniview även om fönstren blir skalbara i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Hur lång tid tar bonud att dela ut? Har väntat i 3 dagar och inte sett någon information om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Hur lång tid tar bonud att dela ut? Har väntat i 3 dagar och inte sett någon information om detta. Det står att det inte ska ta längre än 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Angående bordsstorleken så vore det önskvärt att kunna göra miniwiew-borden ännu midre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Det står att det inte ska ta längre än 3 dagar. Krävde min i fredags och hade fått den på lördagen. Det står att det kan ta upp till 3 arbetsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Ja, det står i regler och villkor på varje enskild bonus hur lång tid det tar. Det är oklart vilken bonus som du menar och jag kan inte säga direkt vad det är på din. Ofta kan bonusen ha kommit in utan att man märker det och det kontrollerar man i Playcheck genom att välja last 10 admin events i advanced view. Om man inte fått sin bonus i tid så kan man såklart ha missat någon del av reglerna eller inte kvalificerat sig helt ut. Maila eller ring kundtjänst så hjälper de dig direkt med detta. Mailadressen är kundtjanst@ladbrokespoker.com och numret är 08 5016 3615. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Fick först inget svar på mailet. Fick detta igår, men inga pengar: "Hej Erik, Tack för ditt e-mail. Dessvärre har vi haft vissa problem med vår kravsida. Vi kommer nu kräva bonusen åt dig manuellt och den bör krediteras ditt konto innan morgondagen. Ta gärna kontakt med oss igen om det är något mer du undrar över." Mitt användarnamn är crocodile6, skulle vara tacksam om du kollar vad det sitter i? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Fått någon uppfattning vad som händer? Om de dröjer mer än 30 dagar får jag inga pengar eller? Har inte heller hittat vart eller hur man postar sin profil? Borde vara en lättare fråga som går att besvara. Handlar i och för sig bara om 50 för profilen men hade varit en rolig grej att veta. Tack på förhand/Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Fortsätt ligga på dem med mejl osv. så kommer den förhoppningsvis snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.