Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

1.

Någon som spelar på NL200,NL300 samt NL400 på Ladbrokes som kan säga hur spelet är? Väldigt sugen på Ladbrokes, speciellt NL300, men måste signa innan man öppnar bordena, MYCKET irriterande.

 

2.

Kör man in säg tex $5K från Neteller, kan man då ta ut till VISA om man gjort en insättning med det också? (Mailat dom, men inget svar)

 

(kikat runt lite i lobbyn, Verkar va riktigt vackra stackar.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1.

Någon som spelar på NL200,NL300 samt NL400 på Ladbrokes som kan säga hur spelet är? Väldigt sugen på Ladbrokes, speciellt NL300, men måste signa innan man öppnar bordena, MYCKET irriterande.

 

2.

Kör man in säg tex $5K från Neteller, kan man då ta ut till VISA om man gjort en insättning med det också? (Mailat dom, men inget svar)

 

(kikat runt lite i lobbyn, Verkar va riktigt vackra stackar.)

 

 

2. Jag satt och pratade med supporten i ett annat ärende då jag frågade om just detta. Dom vägrade låta mig ta ut en enda $ till VISA eller bankkonto när jag satt in via Neteller.

 

Jag skulle vara tvungen att tömma mitt konto till neteller för att sen sätta in via bankkonto för att kunna ta ut till bankkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
2. Jag satt och pratade med supporten i ett annat ärende då jag frågade om just detta. Dom vägrade låta mig ta ut en enda $ till VISA eller bankkonto när jag satt in via Neteller.

 

Jag skulle vara tvungen att tömma mitt konto till neteller för att sen sätta in via bankkonto för att kunna ta ut till bankkonto.

 

Det är så typiskt Ladbrokes - för mig är det tvärt om. Jag vill kunna flytta mina pengar med Neletter fram och tillbaks, men i och med att jag en gång använde ett kreditkort i svenska kronor så har jag Ladbrokeskontot i kronor, och Netellervalutan i dollar, och det är tydligen helt omöjligt att koppla ihop. Och helvete heller att jag stoppar in pengar från Visa när jag har Netellerdollar som behöver avändas. Samt deras 6% rake, då sa jag upp kontot i stället och stack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte Ladbrokes med i Prima?

 

"Pokerforum > Pokersajter > Övriga Pokersajter > Fristående pokerrum > SAJT: Ladbrokes.com"

 

 

http://www.holdembonus.com/html/ladbrokes.htm

 

 

Om det är fristående så är detta nog det enda nätverket jag inte spelat på ...så lite nyfiken på spelet. Fisktätt ,bananer och bonus?

 

 

EDIT: Ok med PM(s)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så typiskt Ladbrokes - för mig är det tvärt om. Jag vill kunna flytta mina pengar med Neletter fram och tillbaks, men i och med att jag en gång använde ett kreditkort i svenska kronor så har jag Ladbrokeskontot i kronor, och Netellervalutan i dollar, och det är tydligen helt omöjligt att koppla ihop. Och helvete heller att jag stoppar in pengar från Visa när jag har Netellerdollar som behöver avändas. Samt deras 6% rake, då sa jag upp kontot i stället och stack.

 

Jag hade samma önskemål men måste säga att dom skötte det snyggt. Jag har alltid gillat laddies support och tycker det är tråkigt att dom "måste" gå över till Prima som bara blivit sämre och sämre med åren.

 

Ang mitt gamla "Visa-konto" så raderade dom det och jag fick ett nytt där jag kunde använda Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte Ladbrokes med i Prima?

 

"Pokerforum > Pokersajter > Övriga Pokersajter > Fristående pokerrum > SAJT: Ladbrokes.com"

 

 

http://www.holdembonus.com/html/ladbrokes.htm

 

 

Om det är fristående så är detta nog det enda nätverket jag inte spelat på ...så lite nyfiken på spelet. Fisktätt ,bananer och bonus?

 

 

EDIT: Ok med PM(s)

 

Historiskt sett var det ett ställe att bli rik på. Jag känner minst en person som blivit miljonär genom att spela där. Det har varit på nedgång länge dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen är jag en sucker när det kommer till mindre nätverk. Men är det officiellt att det kommer gå till prima och isf när?

 

Ska kolla bonusar och annat men är det värt mödan att börja bygga rulle där med tanke på ev. signup-bonusar och bananer / motstånd?

 

Känns som att inte många på pf spelar på lad. = kanske lite grinders?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja,

 

Jag har problemet att jag inte kan få fram min handhistorik, varken via menyn där man kan exportera ("nothing to export") eller via länken "live" på bordet.

Har mailat laddies men kommer ingen vart.

Det känns som det är någon inställning i min dator som blockar, då historiken ska sparas lokalt.

Nån som vet hur jag ska göra?

 

"Playcheck" i menyn funkar fö inte heller längre....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja,

 

Jag har problemet att jag inte kan få fram min handhistorik, varken via menyn där man kan exportera ("nothing to export") eller via länken "live" på bordet.

Har mailat laddies men kommer ingen vart.

Det känns som det är någon inställning i min dator som blockar, då historiken ska sparas lokalt.

Nån som vet hur jag ska göra?

 

"Playcheck" i menyn funkar fö inte heller längre....

 

Hamnar den inite som gamehistory.dat (lr liknande) under mappen ladbrokes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...