Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Postad
En undran bara. Hörde talas om förut att LB höjde rejken. Stämmer det och är den fortfarande hög i jämförelse med andra nätverk?

Fast dom är inte stand-alone längre utan ingår i Microgamingnätverket så dom borde ha samma rake som övriga MG-operatörer.

/#LOUDmouth#

Postad
En undran bara. Hörde talas om förut att LB höjde rejken. Stämmer det och är den fortfarande hög i jämförelse med andra nätverk?
De höjde, men insåg det idiotiska, och sänkte igen (i samband med övergången till resten av Microgamingnätet).

De har förvisso några egna bord, där vet jag inte rejken på dessa, men annars är det samma som resten av Microgamingnätet.

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
Postad

Hejsan!

Jag undrar om det är tillåtet att modifiera ladbrokes/primanätverkets pokerklient??

Kan de isf komma på en och frysa pengarna?

Visas inte raken någonstans på bordet hos ladbrokes?

Mvh

Woarda

• 2 months later...
Postad

Jag har hört ett rykte om att Unibet/Ladbrokes kommer att gå ihop med övriga microgaming även på nivåerna under 3/6NL. Detta skulle ske i Mars månad 2010. Någon som hört något eller kan bekräfta något om detta?

Postad
Jag har hört ett rykte om att Unibet/Ladbrokes kommer att gå ihop med övriga microgaming även på nivåerna under 3/6NL. Detta skulle ske i Mars månad 2010. Någon som hört något eller kan bekräfta något om detta?

What? Detta har de väl gjort redan?

Postad
What? Detta har de väl gjort redan?

Nej, upp till och med 2/4 har de egna bord. Bara att öppna Unibet/Ladbrokes klient och kolla spelarna där och sen öppna till exempel, Gnufs klient. Inte samma spelare på borden. Man kan även kolla på pokerscout.

Postad
Nej, upp till och med 2/4 har de egna bord. Bara att öppna Unibet/Ladbrokes klient och kolla spelarna där och sen öppna till exempel, Gnufs klient. Inte samma spelare på borden. Man kan även kolla på pokerscout.

Fel dom har delat på sig igen... unibet har egna.

Postad
Fel dom har delat på sig igen... unibet har egna.

Wat?

Var får du reda på allt sånt här? Hör aldrig något från Unibet när dom ändrar hit och dit med rakemetod osv. Står inget på microgaming.com heller...