OrkarInte Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DCboy Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Nja. Hade det inte handlat om poker gissar jag att ingen här hade brytt sig. Seriöst, det är en dåligt gjord serie utan humor. Eller, åtminstone utan någon slags orginell touch på skämten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyFlöjt Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Hoppas inte ni som har familj känner igen sig. Måste vara hemskt om pokern tog så mycket av ens liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ele11ven Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 haha vissa av dem var roliga... sen till Hjort, varför tar du så illa upp av att folk har annorlunda humor, riktigt barnsligt av dig! sen att du drar alla över en kant är ännu värre. Om man drar alla över en kant ramlar man ju ner själv... kam ska det vara, inte kant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Jag tar inte illa upp, jag tycker bara att den exemplifierar allt det som är mest fel med både poker och serier. Ja humor brukar ge en överdriven bild av olika situationer, tycker denna serien har fångat upp vissa delar på ett homoristiskt överdrivet sätt. Sen att den exemplifierar allt som är mest fel med både poker och serier är skitsamma i mitt tycke iaf. Edit: jag kan medge att alla serier inte var roliga.. i överlag var dem dock roliga främst då jag aldrig läst en serie där de driver om poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 "Oj, jag blev utdragen och har noll känslostabilitet. Kul va?" Så satans dålig. Författaren är säkert sorten som blir typen över en utdragning och skriver "fish". Dessutom är humorn av sorten som får "Laban" att se genial ut. Verkar handla om den sortens lättiltade, dåliga, abc-spelare som rutinmässigt blir krossade av folk som kan spela på riktigt. Jaja, bra att ni har kul iaf. Kan du inte ta och posta något jätteroligt här så vi alla kan få del av din förfinade humor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Kan du inte ta och posta något jätteroligt här så vi alla kan få del av din förfinade humor? Snopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Snopp! Analys, nagon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Den här var briljant. http://plusev.net/d/20060915.html Sjukt fyndigt. Wow. Jag kan inte sluta skratta. Nej vänta, det kan jag. Hjort är tillbaka. Du behöver inte sitta och vara han i varenda tråd längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Han har snott min idé Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 http://plusev.net/d/20060811.html En ny serie som heter +EV och handlar om det vi alla älskar. Rätt skoj. äntligen lite skön humor med självdistans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zandt Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Den här var briljant. http://plusev.net/d/20060915.html Sjukt fyndigt. Wow. Jag kan inte sluta skratta. Nej vänta, det kan jag. Hjort är tillbaka. Du behöver inte sitta och vara han i varenda tråd längre. Sågad vid fotknölarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Lite smårolig ibland men det blir ju krystat när alla skämt måste vara på samma ämne. Dock helt ok tecknad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Kan du inte ta och posta något jätteroligt här så vi alla kan få del av din förfinade humor? Serien var rolig men när Hjort sitter och babblar om att serien inte var bra alls, att den saknar självinsikt och allt annat och någon annan frågar ifall han kan dra ett skämt och så kommer det! Snopp! Haha! Är på något sätt humor över flera plan eller hur man ska säga! Good to have you Back Bro! Tryck nu ner alla Hjort-Wannabeeezzz! MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Den här var bra, den enda jag skrattade högt åt. http://plusev.net/d/20060816.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Här kommer nått roligt om inte annat: http://www.da.se/home/da/home.NSF/files/ankasept06.mov/$FILE/ankasept06.mov Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Den här var briljant. http://plusev.net/d/20060915.html Sjukt fyndigt. Wow. Jag kan inte sluta skratta. Nej vänta, det kan jag. Hjort är tillbaka. Du behöver inte sitta och vara han i varenda tråd längre. Känner du mig bättre än jag själv eller är det bara bortom ditt förstånd att fler än en person kan ha avvikande åsikter från den gråa maskfödan till massa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myntet Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Känner du mig bättre än jag själv eller är det bara bortom ditt förstånd att fler än en person kan ha avvikande åsikter från den gråa maskfödan till massa? Det är inte fel att erkänna sig besegrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Känner du mig bättre än jag själv eller är det bara bortom ditt förstånd att fler än en person kan ha avvikande åsikter från den gråa maskfödan till massa? Det är inte fel att erkänna sig besegrad. Ursäkta? Jag uttrycker mig som jag alltid har gjort, jag är jag. Varför ska jag ändra på mig pga vad nån forumtomte anser att Hjort tycker eller borde skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Varför blir varje tråd på PF lika dan varje gång. Det är en serie, några tycker den är rolig andra inte. Och? Det handlar väl om vad man själv tycker, skit i vad andra tycker. Börjar bli tjatigt nu att varje (nästan) tråd spammas med OT som här när folk ger sig på varann bara för deras åsikt om en serie på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Poker-spinoffer är också ganska tjatigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Varför blir varje tråd på PF lika dan varje gång. Det är en serie, några tycker den är rolig andra inte. Och? Det handlar väl om vad man själv tycker, skit i vad andra tycker. Börjar bli tjatigt nu att varje (nästan) tråd spammas med OT som här när folk ger sig på varann bara för deras åsikt om en serie på nätet? Word på den. Diskutera serien eller håll er undan från tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2006 Poker-spinoffer är också ganska tjatigt. Därför finns det en forumdel som heter Poker Off Topic där de som inte tycker att det är tjatigt kan ägna sig åt sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Poker-spinoffer är också ganska tjatigt. Därför finns det en forumdel som heter Poker Off Topic där de som inte tycker att det är tjatigt kan ägna sig åt sådant. Exakt varför ska man bara tillåtas posta i en tråd om man är för / gillar ämnet? Det är ju helt absurdt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 "Oj, jag blev utdragen och har noll känslostabilitet. Kul va?" Så satans dålig. Författaren är säkert sorten som blir typen över en utdragning och skriver "fish". Dessutom är humorn av sorten som får "Laban" att se genial ut. Verkar handla om den sortens lättiltade, dåliga, abc-spelare som rutinmässigt blir krossade av folk som kan spela på riktigt. Jaja, bra att ni har kul iaf. Lika som bär 1 Lika som bär 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts