Niick Postad 5 Juni , 2005 Rapport Share Postad 5 Juni , 2005 Dollarturist: Expekt har enligt mig jääävligt bra spelare jämfört me andra sidor jag provat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 5 Juni , 2005 Rapport Share Postad 5 Juni , 2005 Dollarturist: Expekt har enligt mig jääävligt bra spelare jämfört me andra sidor jag provat Du vet att han gjorde inlägget för över ett år sedan va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Jag har svårt att gå plus på Pacific NL Tycker det är jobbigt att spela mot en blandning av Maniacs, fisk och bra spelare, man vet aldrig riktigt var man står. Jag spelar som vanligt ganska aggresivt höjer pre-flop o post-flop med preimium händer... Blir ändå satt all-in gång på gång... varvid jag får lägga mina fina träffade par(fruktar att fi har floppat minst två par eller set). Efter foldat bort alldeles för mkt väljer man att syna dessa... bara för att förlora hela stacken mot något lågt två par. Gör nytt inköp: JJ på hand (raise 5xBB) flop AJ7 6st ser flopen... Jag går all in.. syn av 3 st. var av en av dom sätter en stege på rivern (10). Känns som det blir mycker mer Gamblig här.. någon som håller med? Thats it, jag cashar ut Jag håller mig till B2B.. det känns tryggt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Alla klienter jag hört talas om, plus några till, har redan nämnts i tråden (kanske inte Ladbrokes?). Verkar som att man kan spela var man vill och ändå träffa på rikligt med dåligt motstånd. Själv spelar jag FL på Pacific, Party, 7 Sultans (samma nätverk som Expekt) och Caribbean Sun (CRY). Verkar motståndet lite besvärligt är det bara att byta bord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plupp Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Jag förlorade nyss på Pacific med KK på hand mot en kille som spelade 42o i mittenposition. Han fick triss på river och tar hem potten trots att jag höjde/bettade varje runda. Brädan var rainbow och enda paret blev 4:an. Det känns som om sånt händer hela tiden på Pacific. På andra ställen hade det inte varit en chans att en sådan kille gått med. Om ända paret var 4:an kommer frågan hur kunde ditt par i kungar förlora mot ett par i fyror...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Semai Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Jag förlorade nyss på Pacific med KK på hand mot en kille som spelade 42o i mittenposition. Han fick triss på river och tar hem potten trots att jag höjde/bettade varje runda. Brädan var rainbow och enda paret blev 4:an. Det känns som om sånt händer hela tiden på Pacific. På andra ställen hade det inte varit en chans att en sådan kille gått med. Om ända paret var 4:an kommer frågan hur kunde ditt par i kungar förlora mot ett par i fyror...? Antar att det blev par i 4 på brädan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
db_brante Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Jag håller med, Pacific har fan fÖr dåliga lirare, de går med på allt, höjer på ingenting och förstår sig inte på när man gör en finfin bluff. Har lagt ner Pacific, ful grafik, tråkig miljö och sjuka spelare. Har provat det mesta och tycker Empire och Multi är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Jag håller med, Pacific har fan fÖr dåliga lirare, de går med på allt, höjer på ingenting och förstår sig inte på när man gör en finfin bluff. Har lagt ner Pacific, ful grafik, tråkig miljö och sjuka spelare. Har provat det mesta och tycker Empire och Multi är bäst. Det kanske är så att Pacific har de BÄSTA spelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Har aldrig förstått när folk gnäller på att folk spelar dåligt och synar med allt. Visst blir man utdragen ibland, men om man bara klarar att ta en förlust då och då är ju t ex Pacific en guldgruva. Typexempel: Träffar floppen med AK, flop K98 två ruter. Höjer typ 3/4 pot både på flop och turn. Sätter honom på steg- eller färgdrag. Efter rivern är brädan K98QJ, tre ruter. Då lägger han sig! Vad hoppades han på egentligen? Denna typ av spel stöter jag sällan på på t ex Expekt och MultiPoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Typexempel: Träffar floppen med AK, flop K98 två ruter. Höjer typ 3/4 pot både på flop och turn. Sätter honom på steg- eller färgdrag. Efter rivern är brädan K98QJ, tre ruter. Då lägger han sig! Vad hoppades han på egentligen? Denna typ av spel stöter jag sällan på på t ex Expekt och MultiPoker. Detta skulle förmodligen aldrig hända på Pacific. Du skulle få minst 3st som syna höjningen på floppen med drag och någon/några utav dem får antagligen in stegen eller färg och du förlorar alla dinna pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Typexempel: Träffar floppen med AK, flop K98 två ruter. Höjer typ 3/4 pot både på flop och turn. Sätter honom på steg- eller färgdrag. Efter rivern är brädan K98QJ, tre ruter. Då lägger han sig! Vad hoppades han på egentligen? Denna typ av spel stöter jag sällan på på t ex Expekt och MultiPoker. Detta skulle förmodligen aldrig hända på Pacific. Du skulle få minst 3st som syna höjningen på floppen med drag och någon/några utav dem får antagligen in stegen eller färg och du förlorar alla dinna pengar Det var på Pacific igår . Men om nu tre st synar med sämre händer är det ju bara bra. Det som kommer hända är att du vinner färre potter, men potterna du vinner blir så stora att du ändå går rejält plus på tomtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 Typexempel: Träffar floppen med AK, flop K98 två ruter. Höjer typ 3/4 pot både på flop och turn. Sätter honom på steg- eller färgdrag. Efter rivern är brädan K98QJ, tre ruter. Då lägger han sig! Vad hoppades han på egentligen? Denna typ av spel stöter jag sällan på på t ex Expekt och MultiPoker. Detta skulle förmodligen aldrig hända på Pacific. Du skulle få minst 3st som syna höjningen på floppen med drag och någon/några utav dem får antagligen in stegen eller färg och du förlorar alla dinna pengar Det var på Pacific igår . Men om nu tre st synar med sämre händer är det ju bara bra. Det som kommer hända är att du vinner färre potter, men potterna du vinner blir så stora att du ändå går rejält plus på tomtarna. Jo, det borde vara sant. Men det har inte funkat för mig ialla fall. Kanske beror på att 100% av mina bluffar blir synade Jag får nog spela korten mer- inte spelaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 Blir 100 procent av dina bluffar synade och du fortsätter att bluffa så spelar du ju definitivt inte spelaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldboy Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 testade partynätverket inatt.. fyfayn va sickens dåliga spelare dom har.. aldrig sett på maken.. trodde aldrig att det fanns så många fiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 Ett varningen finger för pacific och party, många nybörjare tror att det bara är att hoppa in och vinna pott efter pott. Men tänka på att fisken oftas synar med det mesta och "ibland" träffar de, dvs. fisken träffar oftare än en bra spelare och då gäller det att kunna ta bad beaten och fortsätta spela korrekt. Sämre spelare = fler bad beats = större BR, dvs var beredd på att förlora några inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yutta Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Finns banne mig inte någon sida som har sämmre spelare än Pacific, och så är det! Alla som säger något annat ljuger, eller så har de inte spelat där. Böjrar med bli trött på alla som säger "Så dåliga spelare går inte att vinna mot, de drar ut en hela tiden" Snacka om att skjuta sig själv i foten... Här är en guidline till vinnande spel på pacific: 1. Bluffa inte. 2. Vinn stora potter när du har stål. Enkelt =) Edit, en pott på mitt NL25 bord utspelade sig så här preflop: 7st limpers, BB ställer in sina sista $7 (28xBB) och får TVÅ syn, TVÅ! Personligen synar jag bara preflopraises som är 28xBB med AA/KK... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Finns banne mig inte någon sida som har sämmre spelare än Pacific, och så är det!Alla som säger något annat ljuger, eller så har de inte spelat där. Böjrar med bli trött på alla som säger "Så dåliga spelare går inte att vinna mot, de drar ut en hela tiden" Snacka om att skjuta sig själv i foten... Här är en guidline till vinnande spel på pacific: 1. Bluffa inte. 2. Vinn stora potter när du har stål. Enkelt =) Edit, en pott på mitt NL25 bord utspelade sig så här preflop: 7st limpers, BB ställer in sina sista $7 (28xBB) och får TVÅ syn, TVÅ! Personligen synar jag bara preflopraises som är 28xBB med AA/KK... Jag hade synat med nästan vad som helst. Short stacken är ju förmodligen desperat och hoppas stjäla alla limpares blinds. Dessutom är det ju bara 7 dollar det handlar om och när väl den första synar så har ju den andra ganska bra odds för en syn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
idiot Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Victor chandlers hör till mina favoriter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Det sägs att WPT online ska vara grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Någon som tror sig ha någon uppfattning på skillnanden(spelstil, fisknivå mm) på spelarna NL50 SH på: Primanätverket Party B2B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Jag lägger min röst på Ladbrokes av de jag spelat på. Bara att leta upp ett bord med massa britter så är det i princip klart sen. Helst på fredag/lördag. En site att undvika är Noble Poker. Aldrig sett så mkt tighta amerikaner och svenskar på ett o samma ställe. Man kan dock ha tur med en vilsen fransman som vill dominera. Nästa sajt jag ska prova blir party poker som jag hört bra (dåliga spelare?) saker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinner Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Tidigare poster under den här tråden börjar bli lite out-dated känns det som. fortfarande Pacific och Party som anses sämst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ohMartin Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Tidigare poster under den här tråden börjar bli lite out-dated känns det som. fortfarande Pacific och Party som anses sämst? Japp! Självklart Party iaf. Har ingen erfarenhet av Pacific. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Constantinos Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Själv har jag ingen erfarenhet av Pacific, men av de sajter jag spelat på så är TAIN-nätverket ett jäkla akvarium i jämförelse med de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Everest poker, utan tvekan. Att gång på gång få in alla pengar mot folk som drar dött är ju egentligen sjukt. Fisken brukar ju ändå ha nåt drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts