Gå till innehåll

Bästa pokersajten med sämsta spelarna?


mbman

Recommended Posts

Jag tror nog att dom är tillräckligt dåliga där du spelar för att du ska kunna lså dom rätt rejält. Men om du vill ha riktigt dåligt motstånd så testa multipoker eller Pacificpoker. Personligen tycker jag att det är jobbigt att spela mot för dåliga spelare, men det är en smaksak. Nöter du på ladbrokes så är jag övertygad om att du krossar dom efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 143
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det någon som vet hur det är på eurobet, bra eller dåliga spelare? jag har blivit tillfrågad att spela där och få rake back för det. Men jag har inte sett att någon skrivit om eurobet här, opopulär sida eller?

 

Eurobet är ett Partyskin, så det är samma klass som på Party.

 

De ger (inga) få bonusar, så därför är det nog mindre populärt än de andra skinsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag prima nätvärket har sämst spelare;) Samma på pacific. Party+skins är galet, klarar inte av att spela där, fråga mig inte varför men det fungera bara inte, dem andra sajterna plusar man på, men inte där.

 

Håller med dig ang. party. Där hittar man typ 20% maniacs. Det kan vara bra ibland men fy fasen en dålig dag. Inte alls ovanligt att man ser 3 st all-in preflop med A9o, 79s och Ajo. Galningar.

 

Måste dock säga att 24h (B2B) har mycket fisk. Man finner dem lättare nu när de verkar fått ordning på sin server.

 

Pacific har jag spelat FL på, MYCKET lättvunna pengar. Men kom ihåg en sak, även om färgen på bordet var runner-runner så är du slagen. De synar potbet med alla tänkbara drag. (Har spelat lite NL också).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag prima nätvärket har sämst spelare;) Samma på pacific. Party+skins är galet, klarar inte av att spela där, fråga mig inte varför men det fungera bara inte, dem andra sajterna plusar man på, men inte där.

 

Jag har heller inte haft någon lycka på Party nätverken. Vet inte vad det beror på pengarna bara rinner iväg :shock: .. har för mig dom har rätt dyr rake också. Jag gillar Betsson och prima nätveken... mycket +++$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ja, en liten "varning" för Paradise. Jag trodde att det var en lallarsajt med tanke på hur introsidan ser ut och så. Jag horade också till mig bonusen nyligen och spelade NL.

Spelarna är INTE dåliga där. Det var tvärtom ett väldigt intressant horande där jag verkligen fick kämpa för att få ihop den och jag tvingades plötsligt tänka på varje gata eftersom folk faktiskt kunde betta. Jag läste in mig på sajten först i efterhand och insåg då att andra hade samma erfarenheter. Spelarna är faktiskt bra där.

Pacific och Interpoker har sämst spelare (sanslöst usla), följt av Prima och 24H-nätet. Party duger bara tilll att hora bonusar eftersom de kan tas hem på ett säkert sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krissan: Du skulle spelat 0.25/0.5 istället. $35 + $50 blev det för mig där. De var tighta för att vara på så låg nivå, men oftast fanns det en eller två galningar som drog upp potterna och spelade uselt. ;)

 

Jag körde lite där först, men det skulle ju tagit sån sjukt lång tid att få alla rakade händer som krävdes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Innan ni säger att någon annan sida har sämre spelare än Everest måste man spela där, alternativt kolla på.

 

Men gör det och jag lovar att ni kommer hålla med mig (=

 

Hade jag möjligen gjort om chansen att få ut sina pengar var högre än 50%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att vinna en pott med $60 dollar med par i Ess, ingen omöjlighet på pacific! :P

 

Visserligen kan det ju ha och göra med vilken nivå man spelar på också ;)

NL$50 :P Och han gick med på mina raisar med $10 hela tiden..galet..otur att man tiltade upp hela rullen åp pacific bara:\

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag körde lite där först, men det skulle ju tagit sån sjukt lång tid att få alla rakade händer som krävdes.

 

 

Jag håller inte med om att det är svårt att håva in pengar på paradise. Jag satte in 200 genom neteller för att få deras 100$ bonus.

Under en dryg månad har jag omvandlat mina insatta 200 till 2500$ genom spel på 50/100/200 NL borden, och jag anser mig inte vara en überbra spelare. (iofs är 1350 av de intjänade pengarna en turneringsseger)

 

Men när man läser era uttalande om pacific i relation till paradise så blir man ju allt sugen på att signa upp sig där också :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men när man läser era uttalande om pacific i relation till paradise så blir man ju allt sugen på att signa upp sig där också :D

 

Det är milsvidd skillnad i kvalitet. Igår såg jag ett $100 NL-bord på Pacific med en snittpott på $110 (=110 BB)... :-o Det måste i alla fall ha varit rekord. Eller har någon annan sett snittpotter som är större än maxinköpet?...

 

Å andra sidan kan det vara lite nervpåfrestande att spela på Pacific. Maniac-höjningar på >50 BB pre-flop är inte ovanliga och kan lika gärna betyda AA som A5o eller 86s. Så vad gör du med JJ? Du har garanterat odds att syna/höja, men hur känns det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men när man läser era uttalande om pacific i relation till paradise så blir man ju allt sugen på att signa upp sig där också :D

 

Det är milsvidd skillnad i kvalitet. Igår såg jag ett $100 NL-bord på Pacific med en snittpott på $110 (=110 BB)... :-o Det måste i alla fall ha varit rekord. Eller har någon annan sett snittpotter som är större än maxinköpet?...

 

Å andra sidan kan det vara lite nervpåfrestande att spela på Pacific. Maniac-höjningar på >50 BB pre-flop är inte ovanliga och kan lika gärna betyda AA som A5o eller 86s. Så vad gör du med JJ? Du har garanterat odds att syna/höja, men hur känns det?

 

En kväll på ett av Partys $200 NL-bord låg snittpotten på över $600. helt sjukt var ordet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men när man läser era uttalande om pacific i relation till paradise så blir man ju allt sugen på att signa upp sig där också :D

 

Det är milsvidd skillnad i kvalitet. Igår såg jag ett $100 NL-bord på Pacific med en snittpott på $110 (=110 BB)... :-o Det måste i alla fall ha varit rekord. Eller har någon annan sett snittpotter som är större än maxinköpet?...

 

Å andra sidan kan det vara lite nervpåfrestande att spela på Pacific. Maniac-höjningar på >50 BB pre-flop är inte ovanliga och kan lika gärna betyda AA som A5o eller 86s. Så vad gör du med JJ? Du har garanterat odds att syna/höja, men hur känns det?

 

Jo, det händer ju inte speciellt ofta på paradise.. Jag gillar borden där då det oftast är 4-5 spelare som är spelare med erfarenhet och spelar ett tight/aggressivt spel och sen sitter det ner lite callingstations och lösa tomtar och skänker sina pengar och försvinner igen.. Det ger en mycket erfarenhet att spela med de bättre spelarna och man gör sig en hacka på en fisk då och då (typ 156$ på QQQ mot en hålstegsjägare.. hehe)

 

Att gambla om ett halvt inköp pre-flop med TT-QQ är väl inte riktigt min grej så då kanske man ska hålla sig från pacific ett tag till..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...