Gå till innehåll

Bästa pokersajten med sämsta spelarna?


mbman

Recommended Posts

Jag tror det är svårt att peka ut vilken sajt som har sämst spelare. Många byter sajt ofta så det är nog mest tillfälligheter.

 

Personligen har det alltid gått väldigt bra på Paradise när jag har spelat av en bonus. Senaste reload bonusen t ex gick jag +$1000 på en vecka på NL100. Jag känner inte alls igen mig när ni skriver att det skulle vara bra spelare där, snararare tvärtom.

 

Pokerstars har också gått väldigt bra medans b2b har varit en katastrof sista två veckorna. Tidigare har det alltid gått riktigt bra på b2b men nu går allt emot. Utdragningar plus väldigt kasst spel från min sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 143
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker jänkarna verkar kunna det här med poker,

 

Spelar bara 0.25 0.5 NL

 

På partysiter efter ca 30000 händer är jag ynka 503 dollar plus

 

Men på B2B efter ca 20000 händer ligger jag 3355€ plus

 

spelat omväxlande de olika siterna så det har inte med min utveckling å göra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker jänkarna verkar kunna det här med poker,

 

Spelar bara 0.25 0.5 NL

 

På partysiter efter ca 30000 händer är jag ynka 503 dollar plus

 

Men på B2B efter ca 20000 händer ligger jag 3355€ plus

 

spelat omväxlande de olika siterna så det har inte med min utveckling å göra

 

Dito. Jag tycker också att Partynätverket är klart underskattat på detta forum. Det är klart sämre motstånd på B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under min tid på 5/10 limit holdem på partynätverket tyckte jag mig märka en radikal förbättring av spelarna. Det som fick mig att ta ut alla pengar var när jag satt på ett shorthanded bord där alla hade ca 30/10 i VP$IP/PFR (voluntary put money into pot/pre-flops raised) vilket är i princip perfekta siffror, blir svårt att hitta plusset med sånna motståndare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vill nog påstå att b2b nätverket har sämst spelare. Spelar 0.25 .5 NL ca 4-5 timmar om dan 4-7 bord. Har bara gått back 1 dag av 65.

 

No offence, men det beror nog mer på en hysterisk good streak:)

Men visst är de dåliga, de flesta. Upplever att man hittar mest dårar på 6-mannaboden. Håller du med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ???

 

Pacific poker, började spela där idag. Jag trodde knappt mina ögon då jag såg hur folk spelade.

 

Börja spela idag på ett bord? tycker man inte kan avgöra förens man har spelat minst 20000 händer.

Spelar dåliga pokerspelare även limit ? Trodde de hoppades vinna storkovan på NL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ???

 

Pacific poker, började spela där idag. Jag trodde knappt mina ögon då jag såg hur folk spelade.

 

Börja spela idag på ett bord? tycker man inte kan avgöra förens man har spelat minst 20000 händer.

Spelar dåliga pokerspelare även limit ? Trodde de hoppades vinna storkovan på NL

 

sitt spel kanske man inte kan avgöra om det är vinnande på en dag, men man kan ju betrakta spelet och avgöra om det är kasst eller inte. jag instämmer om att pacific har absolut sämsta fl, nl har jag inte lirat där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ???

 

Pacific poker, började spela där idag. Jag trodde knappt mina ögon då jag såg hur folk spelade.

 

Börja spela idag på ett bord? tycker man inte kan avgöra förens man har spelat minst 20000 händer.

Spelar dåliga pokerspelare även limit ? Trodde de hoppades vinna storkovan på NL

 

Om man behöver 20000 händer på sig för att avgöra om motståndet är kasst kanske man ska se sig om efter en annan hobby än poker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sida anser ni har de sämsta spelarna när det gäller FL-nivåer från 0.5/1 till 2/4 ??? förutom pacific!

 

Prima och Party tävlar om kassaste motståndet på nämnda nivåer. Party har dock ett STORT plus; oändligt med spelare.

 

0.5/1; Party överlägset.

1/2; Känns som att det ligger ganska lika här.

2/4; Har bara spelat några tusen händer, men jag tycker att Primas spelare är fruktansvärt kassa på den här nivån. Framför allt mindre aggressiva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill inte tipsa alltförmycket om bra fiskdammar, men nu när jag horar på den finska B2B-sidan så har jag upptäckt att deras PL7CS-spelare är sämst i hela världen. Det finns bord med ante och bord utan ante på den lägsta nivån, och båda är lika lukrativa. Man behöver inte oroa sig för att stjäla bring-in+ante, för man kommer få så otroligt mycket syn på sitt valuebettande när man verkligen har en hand. Höjer upp på tredje gatan med TQ(Q), och en kille i sista position synar med sin 458-rainbow, och synar ner mig hela vägen efter att ha träffat par i fyror... Valuebettandet känner inga gränser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pacific Poker och Everest Poker måste ju va 2 av dom absolut mest lukrativa att spela på....

 

Har testat en del (MultiPoker,Expekt,Pokerchamps,Paradise,24H,Pacific och Everest) och på dom 2 jag nämnde så kan man ibland skratta så man ramlar av stolen när det blir showdown...

24H,Multi och Expekt snäppet bättre och Pokerchamps & Paradise har ganska bra motstånd överlag...

 

Undvik bord med skandinaver på så ser du ganska snabbt vilka andra som kan spela och vilka som inte kan det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första posten på ett bra tag :)

 

När jag började lira poker på nätet så spelade jag en del 5CS på prima, och motståndet på de lägre nivåerna var bland de sämsta som man kan tänka sig. Nu var det förvisso ett bra tag sedan jag spelade 5cs för det är så tradigt. Så motsåndet kan ha hoppat upp ett par nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...