Gå till innehåll

Ranking av avancerade skribenter

brut

Recommended Posts

• Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Till min stora glädje ser jag att trätobrodern psatiw och bocken sansrom nu är avancerade skribenter. Go and get them boy :) .

Hoppas det blir lite mer action i den avdelningen nu.

Hmm, ja, upptäckte det när jag kom hem från en resa idag och visst är det smickrande, men ja, jag vet inte. Känner mig lite tveksam tyvärr, till hur mycket jag kan tillföra. Men men, inte jag som bestämmer och tillkommer det poster i gruppen där jag iaf har en åsikt antar jag att det väl bara är att spy ut det man tänker, och ta det därifrån. :)

Sansrom däremot har ju gått och väntat på den här dagen sen han fick könshår (när han var 21), så man kan ju glädja sig för hans skull om inte annat! ;)

Tack för uppmuntran iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Karl-Fredrik: Light-full? :)

Drar till bokaget och köper ett par pilsner för att ha en lugner hemmakväller med damen och sedan sgäer hon "ska på tjajkväll på krogen" ...

Jahaja ...

Öler kvar så måste de ju drickas up? Right?

Så nu sitter jag i en 3:a på vretrgärnd i Uppsala och har bjudit hit en (1) poklare som åker 7-8 mil för att fara stödjande sällskap!

Tjoho!

MVh, KF!

- E n sån fredag!

Länk till kommentar

Herregud. Det här var nog bland det töntigaste jag har läst. Om nu hela världen snurrar kring geniet Nebbis, varför inte läsa hans alster på 2+2 eller helt enkelt betala $500 i månaden för privat hjälp? Varför står hela världen och faller med Nebbis varande eller icke varande på pf.nu?

Vad enda in i bängen vill du med det här forumet då?

Vad jag vill? Skriva min dagbok typ. Tror inte så mycket på diskussioner om specifika händer på min nivå. Där spelar folk som idioter ändå. Kanske blir det viktigare när man kommer upp lite men den typ av kunskap som Nebbis besitter är inte så relevant för mig just nu.

Tills vidare vägrar jag fjäska för personer som må vara genialiska pokerteoretiker men som saknar vissa av de egenskaper som jag värdesätter.

GTFO!

Länk till kommentar

Till min stora glädje ser jag att trätobrodern psatiw och bocken sansrom nu är avancerade skribenter. Go and get them boy :) .

Hoppas det blir lite mer action i den avdelningen nu.

Mmmm, känner lite som psatiw, vet inte om jag kan tillföra något. Kanske kan skapa lite action möjligtvis. Får göra ett försök och hoppas kunna lära mig något den hårda vägen. ;)

Sansrom däremot har ju gått och väntat på den här dagen sen han fick könshår (när han var 21), så man kan ju glädja sig för hans skull om inte annat! ;)

Men TILT! Här har man gått och väntat på vedergällning ett tag och så kommer det här tramset. Hade ju trott att du skulle kontra med lite finess i alla fall. Nej, detta var underkänt, du får en chans till innan skiten träffar fläkten. ;)

Länk till kommentar

Psatiw har jag hört är en riktig vilde när det gäller livet i stockholms pokerklubbar..kan dock inte avslöja nån källa! :D

WTF?!½

Maken av hur kall man kan vara vid ett pokerbord finns fan inte. Efter samtliga två-tre senaste gångerna jag spelat live har jag gått därifrån och typ aktivt letat gäng av förortkickers på vägen hem så att jag kan få ordentligt och fett med stryk som straff för att jag ens gick dit in the first place. Faktum är att sista gången jag var på Sviten tror jag att jag spelade i tre timmar och vann - det här är sant - EXAKT noll potter. Jag har helt gett upp tanken på att inte alltid backa all min deg när jag går dit, så ser ni mig nånsin vid ett livepokerbord igen så köa. (Det gör de flesta antagligen redan).

Hade det inte varit för Parre hade man förmodligen legat back på livespel totalt. :)

Hmm, nu blev jag sugen på Sviten ikväll...

Länk till kommentar