Gå till innehåll

Hur många har börjat på Everest?


mukkitre

Recommended Posts

Fick en fix ide om att börja bygga rulle på everest från 0 genom deras enbords freerolls..Min fråga nu om ngn har gjort det själv? lyckats med det? och hur lång tid det tog att få en si så där 50 dollars? Samt var det bara enbordsturneringar eller bytte ni till cashgames efter ett tag? Hoppas också att tråden hamnade rätt om inte så får jag väl ta emot en utsk'llning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jag har faktiskt byggt min rulle från noll med hjälp av Everest frirulles SnG's. Så visst går det :) Men det tar ett bra tag och i början måste man ta lite chanser.

Det tog väl kanske två månader att komma upp i $50, men då hade jag också minimalt med erfarenhet. Jag spelade i princip bara SnG's tills jag typ hade $600 då fick jag upp ögonen för FL SH.

SnG's är utmärkt att börja sin pokerkarriär med eftersom man får mycket poker för pengarna, plus att man bara kan förlora ett bestämt belopp.

Sen är mitt råd till dig att ha mycket tålamod när du spelar. Man kan nästan folda sig till pengarna på freeroll och 5 cents borden. Det är dock inget jag rekommenderar, men ha tålamod å vänta på premium händer ;)

Lycka till!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm märkte att det var löjligt motstånd och att man i princip kan folda sig till placeringar. Vilket jag också gör. Dvs jag startar 4 st 5c bord försöker ta en stor pott på vardera bord och sen sätter mig ute och startar 4a nya. Funkar sjukt bra fkaitkst. Kanske inte det optimala sättet att lära sig ngt men sjukt bra för att få snabbt ihop till lite br.Sen ska jag ta ut rubbet och dra till hemmahamnen party

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

citerar shahin86 eller vem fam som sa d.. finns inga bra spelare på everest

Töntigaste påståendet jag har hört.

 

On topic så ska jag meddela att även jag startade från 0 på Everest.

 

Det ligger väl en hel del i det påståendet, med tanke på att du väljer att stanna kvar där. ;)

 

EDIT: Har också byggt min rulle från 0 på Everest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

citerar shahin86 eller vem fam som sa d.. finns inga bra spelare på everest

Töntigaste påståendet jag har hört.

 

On topic så ska jag meddela att även jag startade från 0 på Everest.

 

Det ligger väl en hel del i det påståendet, med tanke på att du väljer att stanna kvar där. ;)

 

EDIT: Har också byggt min rulle från 0 på Everest.

Samma här, hoppas jag kan bygga till JELLOS nivå bara :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I december började jag spela poker seriöst när jag hittade everest.

Jag började på 0 och har aldrig satt in en dollar..

Nu, 8:a månader senare har jag $1500 och samtidigt som ajg har spelat in de har jag lärt mig poker.

 

(det ska nämnas att jag vid 200$ började spela på andra siter och har väl spelat in 400$ genom bonusar.)

 

Men minst 70% av rullen kommer ifrån Everest, jag älskar den sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

citerar shahin86 eller vem fam som sa d.. finns inga bra spelare på everest

Töntigaste påståendet jag har hört.

 

On topic så ska jag meddela att även jag startade från 0 på Everest.

 

 

Otroligt töntigt påstående. Däremot jävligt sant.

 

Jag började på 0 också. Gick till 78 cent på en dag. Sen till 770 på 12 timmar. Slå det om du kan ;)

 

Däremot skulle jag aldrig spela där igen eller rekommendera någon att spela där. Deras support är hjärndöda och som någon påpekade tidigare stänger de av konton random lite här o där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så... det finns inga bra spelare på Everest.

 

Men eftersom du inte tycker om deras support, så spelar du hellre på en annan sida, där det är tjugo gånger svårare att vinna?

 

Good thinking!

 

Exakt så var det. Är det för sjukt? Att om man tycker att en sajt inte behandlar sina spelare som de borde så slutar man spela där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...