Gå till innehåll

SAJT: Betway.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hm, en liten fundering:

 

Idag när jag skulle logga in på klienten krävdes det att jag skulle verifiera mitt alias. Frågan var: vilken var din första bil, och jag har ingen aning om vad jag ska svara på det.

 

 

Någon som vet vad det är fråga om?

 

Jag hade ett liknande problem, med mitt alias som jag använde under nordic bet -rullen som kördes för någon vecka sedan.

Jag tror tom. att jag hade samma fråga, lite irrelevant men iaf.

När jag registrerade mig på prima nätverket hade jag iaf. ingen tanke på att ge ett korrekt svar på alias -frågan, iom. att jag inte tycker mig ha problem att hålla reda på lösen.

 

Jag kontaktade betway supporten och dem tog i sin tur kontakt med prima helpdesk.

 

edit: typo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, en liten fundering:

 

Idag när jag skulle logga in på klienten krävdes det att jag skulle verifiera mitt alias. Frågan var: vilken var din första bil, och jag har ingen aning om vad jag ska svara på det.

 

 

Någon som vet vad det är fråga om?

 

Inom prima får du bara ha ett nick i pokerrummen. När du valde ditt nick valde du också en fråga att svara på som är till för att skydda ditt nick så ingen annan kan använda det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, en liten fundering:

 

Idag när jag skulle logga in på klienten krävdes det att jag skulle verifiera mitt alias. Frågan var: vilken var din första bil, och jag har ingen aning om vad jag ska svara på det.

 

 

Någon som vet vad det är fråga om?

 

Inom prima får du bara ha ett nick i pokerrummen. När du valde ditt nick valde du också en fråga att svara på som är till för att skydda ditt nick så ingen annan kan använda det.

 

Jo, det vet jag. Kommer till och med ihåg säkerhetsfrågan..har med husdjur att göra. Så av någon outgrundlig anledning får de för sig att jag ska svara på en fråga jag inte har en aning om hur jag ska besvara. Det hade ju varit roligt att vara med, men men det får väl bli nån annan gång istället då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig någonsin behövt skickat så många mail och arbétat så hårt för att få 50 dollar....börjar verkligen bli tiltad på grund av detta. Kan tyckas vara en struntsumma men att inte ens bemöda sig för att ge mig ett svar...fruktansvärt svagt och dåligt. Nickar som sagt ernies666 på ert nätverk och har gjort allt för att uppnå era krav på bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hejsan allihop!

 

Får be om ursäkt för att vi inte har svarat här tidigare, uppgifterna har visst gått om varandra under julhelgen.

 

Några frågar om varför bonusen inte betalas ut. Vi ändrade insättningsbonusen den 24/11 och om ni har gjort en insättning innan des skall ni maila supporten för att få er matchning (precis som tidigare).

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag har fått flera bud angående hur man får bonuspoäng. Det som står på sidan är att vid $1 rake får man 11 BP samt vid $1 i turneringsavgift får man 11 BP.

 

Man får alltså 0 BP i cashgame om raken är $0-$0.99? Potten måste alltså upp i $20 för att man ska få några poäng ö.h.t?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betway har noll koll och ber mig bokstavligen att lura dom och ta en bonus igen.

Spelade för länge sen på betway och gjorde insättningar via mitt mastercard, utbetalningarna till mitt bankkonto var grymt sega och jag gillar inte att vänta.

Jag ber dom ta bort min betalningsmetod (mastercard) så att jag kan registrera mitt NETeller istället. Dom gör detta på min begäran dock har jag fortfarande inte registrerat någon ny metod då det finns så många fler klienter som både erbjuder rb och snabbare utbetalningar.

 

Jag får med jämna mellanrum mail om att jag ska göra min första insättning och ta del av deras "new player deposit bonus" Så bra koll har dom, bara för att jag inte har en registrerad betalningsmetod för tillfället....

 

Jag borde kanske ha uttnyttjat erbjudandet och gått efter deras mail, men då hadde dom väll insätt sitt misstag när bonusen ska utbetalas och gett mig skulden för deras minst sagt bristande koll på deras spelarhistorik.

 

Denna dåliga koll ger mig inte direkt en större anledning att spela hos betway mer.

 

Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått flera bud angående hur man får bonuspoäng. Det som står på sidan är att vid $1 rake får man 11 BP samt vid $1 i turneringsavgift får man 11 BP.

 

Man får alltså 0 BP i cashgame om raken är $0-$0.99? Potten måste alltså upp i $20 för att man ska få några poäng ö.h.t?

 

Hej!

Det stämmer att du får 11 BP för varje dollar du rake:ar.

Till exempel:

Om det är 10 spelare runt bordet och så säger vi att rake:en är 0.25 USD.

Din rake blir då 0.25/10 = 0.025 USD och dina bonuspoäng för denna hand blir då, BP = 0.025*11 = 0.275.

 

Mvh

Henrik

Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Okej, så om jag förstått det rätt så motsvarar reloadbonusen 110% rakeback? Eftersom du får 11 BP för varje dollar du rakear och du behöver 10 BP för varje bonusdollar.

 

Dvs 11/10 = 1,1 = 110%.

 

Det stod ingen sista insättningsdag i mailet så jag antar att man kan vänta ett tag innan man tar denna bonus? Enda som stod va att man hade 1 månad på sig att klara den från insättningsdatum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Okej, så om jag förstått det rätt så motsvarar reloadbonusen 110% rakeback? Eftersom du får 11 BP för varje dollar du rakear och du behöver 10 BP för varje bonusdollar.

 

Dvs 11/10 = 1,1 = 110%.

 

Det stämmer bra in på Pokerbonusen - Bonus50. För att erhålla 50 USD i bonus måste du samla ihop 500BP och då måste du rake:a ~46 USD.

 

Det stod ingen sista insättningsdag i mailet så jag antar att man kan vänta ett tag innan man tar denna bonus? Enda som stod va att man hade 1 månad på sig att klara den från insättningsdatum.

 

För tillfället har vi ingen sista insättningsdag på Pokerbonusen utan den gäller fram till det att det kommer en ny pokerbonus eller att vi tar bort den.

Man har en månad på sig att klara Bonus50 (från insättningsdatumet), medan man har tre månader på sig att klara Bonus1000 (från insättningsdatumet).

 

Mvh

Henrik

Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer bra in på Pokerbonusen - Bonus50. För att erhålla 50 USD i bonus måste du samla ihop 500BP och då måste du rake:a ~46 USD.

 

 

 

För tillfället har vi ingen sista insättningsdag på Pokerbonusen utan den gäller fram till det att det kommer en ny pokerbonus eller att vi tar bort den.

Man har en månad på sig att klara Bonus50 (från insättningsdatumet), medan man har tre månader på sig att klara Bonus1000 (från insättningsdatumet).

 

Mvh

Henrik

Betway.com

 

Tack för det snabba och informativa svaret.

 

Har ytterligare en fråga, går dat att sätta in med neteller och ta ut med VISA? Om ja är det några avgifter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för det snabba och informativa svaret.

 

Har ytterligare en fråga, går dat att sätta in med neteller och ta ut med VISA? Om ja är det några avgifter?

 

Hej igen!

 

Normalt så måste man ta ut pengar med samma metod som man använde för att sätta in pengarna.

Det går dock att lösa om man kan bevisa att båda betalningsmetoderna är registrerade på/tilllhör dig.

 

Vi har inga avgifter på insättningar och uttag.

 

Mvh

Henrik

Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...