Gå till innehåll

SAJT: Betway.com


QoS

Recommended Posts

Gäst Betway
Usch vad trött jag blir nu.

Degade in 1500$ för ett tag sen, sen fick jag jobb och har inte hunnit lira så mkt.

Har bara ett par veckor kvar och har lirat ihop 8.000 poäng. Behöver 30.000 för att klara bonusen, som jag nu såg egentligen bara är 400, då man tydligen kan växla in Bp för 100=2$. Signup bonusen blir således 400$ per 30.000 poäng?! Kanske historiens sämsta bonus om detta är fallet. Jag förstod de så att dom tar poängen man lirat ihop när man väl har klarat bonusen. Alltså, inget man senare kan växla in på bp converter.

Hur som helst, du som företräder betway här; Har du något förslag på hur jag ska göra för att kunna få någn bonus över huvudtaget. Att jag ska kunna spela in 22.000 poäng på två veckor är ingen chans, då jag jobbar 40+ timmar i veckan. På helgerna super jag.

Kan jag växla in 9.000 poäng för 300$?

Verkar väldigt konstigt och dåligt det här. Signup bonusen är ju katastrooooof om det jag antar stämmer.

 

 

Hej!

 

Du kan växla in de poäng du har när din tid har gått ut. Om du har 9000BP då får du $300, skulle du komma upp i 12000 får du $400 o.s.v. Maila bara till supporten med bonus1000 i ämnesraden.

 

Senare när du har clearat denna bonusen kan du för de nya BP som du tjänar ihop också få inväxlade till bp->cash som inte har samma växlingskurs som du har förstått. Dessutom om du tjänar ihop ca 2500 per månad kan du bli med i vårt VIP-program som har ännu större fördelar, men om du vill vara med där ska du bli det efter du har begärt att få ut din bonus1000.

 

Jag hoppas detta är svar på din fråga, annars hör av dig igen eller pm:a oss.

 

ha det!

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gäst Betway
Hej!

 

Jag har ett litet problem som jag hoppas någon kan hjälpa mej med, jag får bara fram handhistoriken för de senaste 7 dagarna. Skulle vilja se historik från mars, men de går kanske inte?

 

Jag fick tag i den via supporten, men endast i excel format, jag vill ha den i text...

 

Är jag blåst som inte klarar detta? :roll:

 

Hej!

 

När du tar fram din handhistorik, ska du välja följande:

menu -> options -> game history

 

här ska du kunna välja att se tillbaka till mars och få det i txt-format.

 

ha det!

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är med där sen 2 månader men har inte fått mer än en rb

 

Fråga: Denna månad kommer jag inte komma upp i 2500 BP, kommer jag bli kickad från vip-programet då?

Måste jag sen för att komma med igen spela 1 månad och få ihop 2500 BP utan rb?

tyckte dessutom att det var lite konstigt att jag fick exakt 60$ RB, avrundar ni eller? Hade spelat ca 2700-2800 BP om jag minns rätt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har blivit lite fundersam över betway vissa dagar.

Var inne i en streak förut och gick från $0 till $700 på 3 dagar. Under denna perioden fick jag inte mindre än 8 AA på under 5 minuter. Spelade CG på två bord samtidigt, och på båda dessa borden fick jag AA två gånger i rad. Vad är oddsen för detta egentligen? Efter denna vinst har det bara gått nerför, och jag får verkligen bad beats hela tiden..

Det måste väl ha varit någon bugg, eller? Tycker att det inte kan hända ens en på miljarden att man får dessa händer så ofta och att man sen helt plötsligt inte sätter någonting alls under flera veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har blivit lite fundersam över betway vissa dagar.

Var inne i en streak förut och gick från $0 till $700 på 3 dagar. Under denna perioden fick jag inte mindre än 8 AA på under 5 minuter. Spelade CG på två bord samtidigt, och på båda dessa borden fick jag AA två gånger i rad. Vad är oddsen för detta egentligen? Efter denna vinst har det bara gått nerför, och jag får verkligen bad beats hela tiden..

Det måste väl ha varit någon bugg, eller? Tycker att det inte kan hända ens en på miljarden att man får dessa händer så ofta och att man sen helt plötsligt inte sätter någonting alls under flera veckor.

 

Idiot-post imo.

Du skriver detta i helt fel tråd då Betway tillhör Microgaming-nätverket vilket innefattar massor med klienter. Betway har inget med korten att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idiot-post imo.

Du skriver detta i helt fel tråd då Betway tillhör Microgaming-nätverket vilket innefattar massor med klienter. Betway har inget med korten att göra.

 

Det är sjuh-vetes många olika forum här, och mitt inlägg passar egentligen ingenstans, men eftersom detta ändå är i Betway-tråden så la jag det där.

Att få 2 AA i rad på två bord samtidigt är verkligen inget jag tror att slumpen kan ge. Tänkte helt enkelt höra om det kommit in några andra klagomål/funderingar över detta med någon sorts bugg.. iofs klagar man inte när man vinner men ändå :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Betway
jag är med där sen 2 månader men har inte fått mer än en rb

 

Fråga: Denna månad kommer jag inte komma upp i 2500 BP, kommer jag bli kickad från vip-programet då?

Måste jag sen för att komma med igen spela 1 månad och få ihop 2500 BP utan rb?

tyckte dessutom att det var lite konstigt att jag fick exakt 60$ RB, avrundar ni eller? Hade spelat ca 2700-2800 BP om jag minns rätt

 

Hej, du blir inte "kickad" från VIP-programmet om du inte kommer upp i 2500bp en månad, däremot får du inte rakeback den månaden. Vi avrundar inte utan du får exakt 30% av vad du har rakeat den månaden. Däremot kanske du var precis under och vi avrundade uppåt.

 

ha det!

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
Vad innebär deras vip program?

 

Hej!

 

Om du har rakeat minst en hand föreslår jag att du mailar poker@betway.com och du får info om VIP-programmet, annars har en av vip-kunderna postat infon tidigare i denna tråd.

 

ha det bra!

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
Det är inte så jätte osannolikt om du spelat länge. Hände mig 1 gång när jag spelade i 2 månader...

 

Hur som helst...

 

Vilka är fördelarna med Betway?

 

Hej!

 

Vi är en del av Microgaming som kontinuerligt ser över sin slumpgenerator.

 

Ang fördelarna med betway beror det på om du är VIP eller vanlig spelare. Vi har ett fördelaktigt VIP-program för de som spelar mycket samt återkommande reloadbonusar. Vi har även specialturneringar med priser som WSOP-paket etc samt flertalet freerolls. För de som inte spelar så mycket erbjuder vi ett lojalitetsprogram. Angående pokerbonus erbjuder vi matchning av 500% upp till max $5000 som bonus.

 

Just nu har vi en tävling med EPT-paket i Barcelona samt en specifik Bonanza turnering. Du kan läsa mer om allt detta via hemsidan under pokersidan.

 

mvh

Melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ang fördelarna med betway beror det på om du är VIP eller vanlig spelare. Vi har ett fördelaktigt VIP-program för de som spelar mycket samt återkommande reloadbonusar. Vi har även specialturneringar med priser som WSOP-paket etc samt flertalet freerolls. För de som inte spelar så mycket erbjuder vi ett lojalitetsprogram. Angående pokerbonus erbjuder vi matchning av 500% upp till max $5000 som bonus.

 

 

Kan man ta del av VIP-programet samtidigt som man kör eran $5000 bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
Kan man ta del av VIP-programet samtidigt som man kör eran $5000 bonus?

 

Hej!

 

Det kan man tyvärr inte. Men det går bra att köra på bonusen och sedan gå med i VIP-programmet.

 

MVH

Sebastian

Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
Betway:

 

 

Kan ni inte erbjuda någon form av bonus till oss gamla kunder?

 

Jag tog en liten bonus hos er för länge sen. Nu pga den kan jag inte utnyttja eran stora ni har nu... mycket synd :(

 

 

Hej!

 

Tyvärr har vi inget inplanerat för äldre kunder före augusti. Däremot har vi just nu bonus bonanza som kan vara intressant, se nedan för mer info:

 

 

Bonus Bonanza

 

VINN DINA BONUSPOÄNG I RIKTIGA PENGAR

 

Oavsett om du bara spelar ibland eller är en riktig storspelare är Betway Bonus Bonanza en tävling för dig. Om du kvalar in till Bonus Bonanza Freeroll kan du vinna dina bonuspoäng (genom X) i riktiga pengar.

 

Så här gör du för att kvala in – och maximera din vinst:

Tjäna in så lite som 500 bonuspoäng (BP) i juli och kvala in till Bonus Bonanza Freeroll.

Spela på Betway.com genom hela juli för att bygga upp så mycket BP som möjligt.

 

Spela Bonus Bonanza Freeroll, sluta topp 20 och vinn dina bonuspoäng i juli (genom X) i riktiga pengar. Ju högre din placering blir desto lägre blir X.

 

 

ha det!

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur funkar det med cashbacken? Alla mina bonuspoäng (runt 46000) drogs av den första juli men sedan dess har inget hänt på kontot.

 

Skickade ett mail till support igår eftermiddag och fick svaret:

 

Hej,

 

Tack för mailet,

Din Cashback for Juni er blevet sat ind på Poker Kontot.

 

Mvh,

 

Lara

Betway Support

 

Vet inte riktigt hur jag ska tolka svaret men kontot e fortfarande oförändrat :roll:

 

För övrigt måste jag berömma er för extremt snabba svar från support även om man inte alltid vet på vilket språk de kommer att svara på, se exemplet ovan ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway
vette 17, fick svar efter ca 10 min iaf :-D

 

Hej!

 

Om du vänligen pm:ar ditt användarnamn på betway kan vi kontrollera att du fått rätt cashback.

 

ha det!

melle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick svar på frågorna. har dock en annan som uppstod när jag läste på betways hemsida. måste jag som vill göra en insättning över internet bevisa att "jag är jag" genom att visa ID eller något sådant??

 

Tack på förhand.

 

Ciao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...