DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 skriver här istället för att spamma sönder punkrocks dagbok Bananerna på nordicbet, måste man anmäla sig nånstans för att få dem eller kommer dem automatiskt? Sen om man rakar säg 4K$ får man bananer för alla dem 4K$ eller bara det över 2.5K$? Blir det några turrar på prima ikväll då? jag ska lira 5K, 19K och 11K guaranted, hoppas vi ses där Citera
Dustinz Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 skriver här istället för att spamma sönder punkrocks dagbok Bananerna på nordicbet, måste man anmäla sig nånstans för att få dem eller kommer dem automatiskt? Sen om man rakar säg 4K$ får man bananer för alla dem 4K$ eller bara det över 2.5K$? Blir det några turrar på prima ikväll då? jag ska lira 5K, 19K och 11K guaranted, hoppas vi ses där Man får bananerna automatiskt och det är på all rake, inte bara det över 2,5k. Jo några turrar blir det nog, inte bestämt vilka ännu bara. Ses på borden? Citera
DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Ses på borden? Jag kommer testa på både NL50 och NL100 så vi synns nog(ska försöka undvika dig dock) Citera
DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Vad nickar du på Prima Dapine? dapine87 Jag är jättebra så sätt er inte på samma bord Ne men ärligt så skinna mig inte direkt dem första dagarna bara:P Citera
-PK- Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 dapine87 Jag är jättebra så sätt er inte på samma bord Ne men ärligt så skinna mig inte direkt dem första dagarna bara:P Absolut inte, men man kan ju heja nångång ifall man ser dej spela Citera
Sarah Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Nu blir ju till o med jag sugen på o testa prima när de finns så mkt fisk Citera
DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 dapine87 Jag är jättebra så sätt er inte på samma bord Ne men ärligt så skinna mig inte direkt dem första dagarna bara:P Absolut inte, men man kan ju heja nångång ifall man ser dej spela aadå Klart man kan sitta på samma bord, men det är ju bättre att sitta sjlv med fiskarna Citera
sorkenkk Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Vart hittar man HHs? Menu -> Game History. Citera
DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Vart hittar man HHs? Menu -> Game History. finns dem inte på HD? Citera
Dustinz Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Nu blir ju till o med jag sugen på o testa prima när de finns så mkt fisk Menar du mig? Citera
sorkenkk Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Vart hittar man HHs? Menu -> Game History. finns dem inte på HD? Jo finns någon GameHistory.dat eller liknande om du valt att spara dom på datorn. Men det är väl bäst du kollar inne i klienten vart du har det sparat för mitt hamnade visst i en annan klients mapp. Citera
Sarah Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Nu blir ju till o med jag sugen på o testa prima när de finns så mkt fisk Menar du mig? Nej då tänkte på fisken dapine Ärligt så kommer jag hålla mig undan från er alla man lär ju inte ha en chans Lycka till med spelet Citera
Dustinz Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Nej då tänkte på fisken dapine Ärligt så kommer jag hålla mig undan från er alla man lär ju inte ha en chans Lycka till med spelet Hehe, jag är fisk för tillfället, så mig bör du söka efter om du vill tjäna lite lätta pengar. Citera
DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Harvar cashgames borden för dig med? Citera
Dustinz Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Harvar cashgames borden för dig med? Funkade bra senast jag provade, inte spelat cashgame senaste timman. Citera
DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Hur går det med företaget förresten? Citera
Dustinz Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Åkte i 19k guaranteen på 50e plats, fick tillbaka inköpet o en liten bonus i alla fall... Punkrock är fortfarande kvar, och vi har splitt, så det ska nog lösa sig. Tror stenhårt att han vinner denna. Citera
Dustinz Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Jo tack, gårdagen var en success, även om det inte gick så långt som jag hade tänkt mig. Ett par ITM placeringar blev det i alla fall. Ett + tecken blev det igår i alla fall, vilket var mycket, mycket länge sedan. Jag är otroligt nöjd med gårdagen, det var ett par dagar sedan senast. Nu känns allt frid och fröjd igen, jag vinner lite fler potter jag "borde" vinna och förlorar de jag bör förlora, precis som det ska vara. Angående mitt komvux projekt så verkar det gå igenom, var idag o lämnade in diverse lappar etc. Idag vet jag inte hur grinden ser ut, kanske kommer hit någon o spelar med mig, annars blir det inte så mycket spel tror jag. Flickvänns tid. Har börjat den här dagen med att plussa också faktiskt! Citera
DaPine87 Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Gött att det börjar vända! Du bangar väl inte garanti turrarna ikväll va? Citera
Dustinz Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Gött att det börjar vända! Du bangar väl inte garanti turrarna ikväll va? Hehe, vi får se, någon kommer jag garanterat spela. Grattis igen till vinsten igår, riktigt underhållade HU. Citera
DaPine87 Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Gött att det börjar vända! Du bangar väl inte garanti turrarna ikväll va? Hehe, vi får se, någon kommer jag garanterat spela. Grattis igen till vinsten igår, riktigt underhållade HU. japp, en riktig rysare Citera
Dustinz Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Hepp, blev inga turrar idag. Spelade däremot en hel del cashgame. Låg + 3 inköp nästan hela dagen, slutade dock lite illa tyvärr, så det blev +-0...Inte hela världens i alla fall, plockade massa bananer. Imorgon blir en bra dag, finns inga alternativ. Citera
Recommended Posts