Gå till innehåll

Dustinz dagbok. NL200 Prima.


Dustinz

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

testade också lite shortstack lir igår, gick rätt bra faktikst, fi sänker ju sina syn krav enormt allafall :D Men hur gör du, hur mycket startar du med och när lämnar du bordet?

 

Sätter mig med 1/3-1/2 inköp och lämnar inte förens jag slutar spela :D Mm, man får ganska intressanta syner :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vafan att vinna 50st HU's irad är ju standard.. SOPA! :evil:

 

:D varför inte liksom....

 

Hmm, nu ska jag åka hem o sova lite. spelade totalt 25 HUs totalt idag, vann 16 av dem. Med andra ord borde jag plussat ungefär $180 tokens. Hade tänkt gå upp till lvl3 idag, men skippade det, för trött. Blir andra bullar imorgon! Nu ska jag "gå upp" om 2,5 timmar och gå till min första lektion på 2,5 år. Det ska bli mkt intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Häftigt, sitter på min första lektion nu. Desktop heter den och det är ytterst intressant. Än så länge har jag startat datorn, fått ett användarkonto, gjort en liten sida med några rader text och en bild i det föråldrade programmet Adobe InDesign CS2. Tror inte det kommer bli några problem att få toppbetyg om resterande kurser jag valt är av samma kaliber. Känns som det är anpassat för utveckligsstörda. :) om 30 minuter ska jag hem o sova, sen kommer jimmy o GRAJNDAR. 40 sngs ska jag klara av idag, tjuvstartade lite innan jag gick till skolan. 1-0! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Häftigt, sitter på min första lektion nu. Desktop heter den och det är ytterst intressant. Än så länge har jag startat datorn, fått ett användarkonto, gjort en liten sida med några rader text och en bild i det föråldrade programmet Adobe InDesign CS2. Tror inte det kommer bli några problem att få toppbetyg om resterande kurser jag valt är av samma kaliber. Känns som det är anpassat för utveckligsstörda. :) om 30 minuter ska jag hem o sova, sen kommer jimmy o GRAJNDAR. 40 sngs ska jag klara av idag, tjuvstartade lite innan jag gick till skolan. 1-0! :)

 

BLir du aldrig trött eller? ;) Fan en sån där kurs kanske man skulle läsa, låter ju riktigt soft 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rounders har gått dåligt idag, torskade 4 i rad nyss där jag var massiv favorit när degen åkte in i samtliga, riktigt tråkigt. Ligger minus lite på rounder atm...Det vänder :)

 

Spelade lite shortstacked cashgame igen, funkade bra, plussade några dollrar i alla fall.

 

Det är oerhört underhållande att grinda med MrDawwe kan jag tala om för alla som inte vet det...han sitter tyst och spelar sina 249 bord...helt plötsligt säger han med en ledsen min.."-Jag är ingen retard..." Antar att han dragit ut igen. :)

 

Grinden fortsätter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är oerhört underhållande att grinda med MrDawwe kan jag tala om för alla som inte vet det...han sitter tyst och spelar sina 249 bord...helt plötsligt säger han med en ledsen min.."-Jag är ingen retard..." Antar att han dragit ut igen. :)

 

Grinden fortsätter...

 

Hahaha.. Eller som tidigare under kvällen när han sitter o stirrar in i skärmen och mumlar för sig själv "stick em all in"..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är oerhört underhållande att grinda med MrDawwe kan jag tala om för alla som inte vet det...han sitter tyst och spelar sina 249 bord...helt plötsligt säger han med en ledsen min.."-Jag är ingen retard..." Antar att han dragit ut igen. :)

 

Grinden fortsätter...

 

Hahaha.. Eller som tidigare under kvällen när han sitter o stirrar in i skärmen och mumlar för sig själv "stick em all in"..

 

 

sök hjälp? :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är oerhört underhållande att grinda med MrDawwe kan jag tala om för alla som inte vet det...han sitter tyst och spelar sina 249 bord...helt plötsligt säger han med en ledsen min.."-Jag är ingen retard..." Antar att han dragit ut igen. :)

 

Grinden fortsätter...

 

Hahaha.. Eller som tidigare under kvällen när han sitter o stirrar in i skärmen och mumlar för sig själv "stick em all in"..

 

 

sök hjälp? :D:D

 

Det är oehört knäckande att i chatten på en pokersite få höra att man är ett missfoster. Man är ju inte direkt beredd eller så.. Jaja inget att göra åt antar jag. Klarar mig nog. Grinden fortsätter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är oerhört underhållande att grinda med MrDawwe kan jag tala om för alla som inte vet det...han sitter tyst och spelar sina 249 bord...helt plötsligt säger han med en ledsen min.."-Jag är ingen retard..." Antar att han dragit ut igen. :)

 

Grinden fortsätter...

 

Hahaha.. Eller som tidigare under kvällen när han sitter o stirrar in i skärmen och mumlar för sig själv "stick em all in"..

 

 

sök hjälp? :D:D

 

Det är oehört knäckande att i chatten på en pokersite få höra att man är ett missfoster. Man är ju inte direkt beredd eller så.. Jaja inget att göra åt antar jag. Klarar mig nog. Grinden fortsätter.

 

du är en mycket stark person, övertygad om att du inte behöver hjälp :roll:

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan

 

Inte skrivits så mkt senaste tiden, mest pga att jag knappt spelat. Tar det ganska lungt månaden ut, nu har ju dessutom dawwe och punkrock dragit iväg till thailandet...så det är ganska ensamt :roll:

 

Spelat lite HUrounders när jag varit sugen, rullar på ganska bra, ska väl egentligen grinda lvl3 nu, men jag känner inget behov av att skynda, så jag växlar lite mellan lvl2 och 3. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte riktigt meningen med o grinda Rounders. Man vinner väll bara tokens till nästa nivå?E väll på sista nivån man vinner $$$ och så som du har spelat måste du ju ha hur många tokens som helst eller vadå? :?

 

Nja, jag har inte spelat så fruktansvärt mkt...tog upp spelet idag igen efter en rounderspaus på 5-6 dagar.

 

Nja, du börjar me t.ex $10 nivån, sen får du 20 tokens att använda på nivå2, vinner du den får du $40 tokens att använda på nivå 3 eller om du vill spela round2 2 gånger. Jag stannar t.ex på round2 tills jag har kanske 20 inköp till round3 osv. Då blir det i princip samma sak som att grinda en nivå CG tills du har tillräckligt med $$$ för att du anser dig kunna gå upp i nivå. Det är nivå 7 du vinner pengar på ja, 1100 till 1an och 200 till 2an ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en lugn natt med bara 11 rounders lvl2. Fanns inte så mkt action att tillgå vid 06 tiden :P. Vann 8 o torskade 3. Så det blev +$100 tokens iaf.

Ska börja lite mer serriöst med round3 nu, är sällan de sämsta spelarna tar sig så långt tyvärr, så man får väl börja gå in för det lite mer.. :D När jag har ~$700 tokens har jag tänkt börja skotta mig uppåt lite mer, just nu finns det inget behov av att skynda någonstans då det är så otroligt dåliga spelare på de låga nivåerna. Tror jag har ungefär 400 tokens atm, lite mer kanske, prima är ju nere för tillfället så jag kan inte se efter :)

 

Nu ska jag försöka få tag i nån som är vaken nog att äta nått med mig på stan, smask!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, nya reglar för mina rounders nu :D

 

Startbudget 400 tokens, måste spela lvl2 tills jag har 440, därefter spelar jag lvl3, om jag förlorar 3 i rad direkt måste jag gå ner i nivå igen tills jag har 440. grindar lvl3 tills jag har 520, efter det börjar jag skotta nivå 4-5 när jag hittar en fisk som gått för långt upp ;D. Direkt när jag har 1040 tokens spelar jag lvl7. Därefter börjar jag om med 400 på lvl2. Låter det något vettigt? :D

 

Spelat lite lvl3 nu, hittade dyngfisken, han drar ut 5 raka :D...tog tillbaka 2st nu i alla fall, väntar på att han ska komma tillbaka så jag kan ta resten också. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...