Gå till innehåll

Dustinz dagbok. NL200 Prima.


Dustinz

Recommended Posts

Som sagt grattis till nintendot iaf..

Jag får nog köpa en sån för egna pengar, tv-spels galen som jag är..

 

Köpte mitt första tv spel 1982!!!!!! typ tennis med 2 sterck som jagade en rund prick..

den är nog värd pengar, skall väl skicka den till antikrundan.hehe..

Lycka till med pokern i fortsättningen.

 

lol :D

 

Jag har mest spelat datorspel i mina dagar, i ganska stora mängder. Nu blir det väl att satsa på en tvspelskarriär istället. De hade inte köpt in tv:arna förens tävligen var avslutad fick jag reda på när jag mailade o frågade om man fick lägga till lite deg o få en 37" istället ifall man vann. :)

 

Har läst lite om det där wii, o det låter ganska kul faktiskt. :P

 

Jo, vi har nog rakat den där tvn 10 gånger om...minst. Det är ju egentligen bara en veckas rakeback tvn kostar om man tänker efter... :)

 

 

 

 

 

Ang. min dagbok så håller jag den nog på is en stund till, jag ska försöka hålla spelet på en någorlunda hobbynivå den närmsta tiden. Tyvärr har verkliga livet tagit en rejäl tugga av rullen då jag knappt spelat något under december och köpt möbler + diverse prylar för massa pengar. Då jag spelat har det dessutom gått riktigt dåligt. Jag kommer spela NL100 den närmsta tiden har jag tänkt. Kanske slänger in ett inlägg i dagboken lite då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...