Gå till innehåll

Dustinz dagbok. NL200 Prima.


Dustinz

Recommended Posts

skriver här istället för att spamma sönder punkrocks dagbok ;):P

Bananerna på nordicbet, måste man anmäla sig nånstans för att få dem eller kommer dem automatiskt? Sen om man rakar säg 4K$ får man bananer för alla dem 4K$ eller bara det över 2.5K$?

 

Blir det några turrar på prima ikväll då? jag ska lira 5K, 19K och 11K guaranted, hoppas vi ses där :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

skriver här istället för att spamma sönder punkrocks dagbok ;):P

Bananerna på nordicbet, måste man anmäla sig nånstans för att få dem eller kommer dem automatiskt? Sen om man rakar säg 4K$ får man bananer för alla dem 4K$ eller bara det över 2.5K$?

 

Blir det några turrar på prima ikväll då? jag ska lira 5K, 19K och 11K guaranted, hoppas vi ses där :D

 

Man får bananerna automatiskt och det är på all rake, inte bara det över 2,5k. Jo några turrar blir det nog, inte bestämt vilka ännu bara. Ses på borden? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo tack, gårdagen var en success, även om det inte gick så långt som jag hade tänkt mig. Ett par ITM placeringar blev det i alla fall.

 

Ett + tecken blev det igår i alla fall, vilket var mycket, mycket länge sedan. Jag är otroligt nöjd med gårdagen, det var ett par dagar sedan senast. Nu känns allt frid och fröjd igen, jag vinner lite fler potter jag "borde" vinna och förlorar de jag bör förlora, precis som det ska vara.

 

Angående mitt komvux projekt så verkar det gå igenom, var idag o lämnade in diverse lappar etc.

 

Idag vet jag inte hur grinden ser ut, kanske kommer hit någon o spelar med mig, annars blir det inte så mycket spel tror jag. Flickvänns tid. :)

 

Har börjat den här dagen med att plussa också faktiskt! :D

 

:heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...