Miami Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Vet att jag sett SSH starthandstabell som en excellfil, någon som sitter på en sån för nu kan jag inte hitta den. FL FR alltså. Den tighta. Citera
TANDEMCYKELN Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Vet att jag sett SSH starthandstabell som en excellfil, någon som sitter på en sån för nu kan jag inte hitta den. Jag har haft en excelfil, men nu lyckades jag bara hitta en PDF-fil. Jag lade upp filen här. Citera
Miami Postad 5 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2006 Det var inte illa! Tack så mycket! Citera
zunk Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 är detta korrekt? nr=gör om ingen raisat r=gör om någon raisat rr=gör om någon reraisat c3=syna om fler än 3 är med i potten c4=syna om fler än 4 är med i potten Citera
TANDEMCYKELN Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 är detta korrekt? nr=gör om ingen raisat r=gör om någon raisat rr=gör om någon reraisat c3=syna om fler än 3 är med i potten c4=syna om fler än 4 är med i potten Det stämmer. Citera
beachalban Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Detta kanske är en dum fråga men den är för NL va? Citera
NötTorsken Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Detta kanske är en dum fråga men den är för NL va? För de flesta betyder "Loose Limit Strategy" och "Tight Limit Strategy" att det gäller Limit Citera
phade Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Boken HoldEm Poker for Advanced Players som oddsen och strategin är tagen från behandlar ju bara Limit-spel. Citera
schumme Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 En fråga på denn atabell: Om vi tittar på ett exempel, att om jag sitter i mid position och har låt säga A-J off. Jag ska alltså lägg ain en raise här, jag gör det men får en re-raise i senare position. Ska jag slänga min hand här, eller syna? Det är lite luddigt för mig, samma sak K-Js och så vidare... Hade varit kanon med ett förtydligande för en trögboll som mig. Citera
Crazy Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Ärligt talat, att limpa in med KJo utg FL FR måste väl ses som ett tomtespel? Citera
schumme Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Vänta nu här, nu hänger jag inte med? K-Jo UTG stod det inget om Citera
Myssion Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Ska jag slänga min hand här, eller syna? Det är lite luddigt för mig, samma sak K-Js och så vidare... Nej, du ska inte folda. Citera
schumme Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Okej, då är jag nog med, tackar Citera
Recommended Posts