Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Lägg ner tråden.

Hej Joakim, med all respekt för dig så måste jag ändå få säga att vi har yttrandefrihet i detta land.

Givetvis betyder inte det att man skall bete sig hur som hellst, men man får ändå se Cecilia Nordenstam och Swartling och Alex, som lite pokerkändisar eller elit om man så vill i detta lilla land. Det gör att det är intressant för oss "okända" att prata om dem(er). Inga andra sportkändisar kommer ju undan där heller. Så varför här?

Det är ju okey för dig att posta om din fina turnering nere i götet, då är det oxå okey att vi pratar lite om "kändisarna" inom vissa rimliga gränser såklart, som jag hoppas moderatorerna styr här med gott omdöme.

Men att börja censurera bara för att det blir lite privat vet jag ej om det är så bra??

P.S Hoppas givetvis att det var ett cleant break för dem båda....vara bara nyfiken!

Postad
Lägg ner tråden.

Hej Joakim, med all respekt för dig så måste jag ändå få säga att vi har yttrandefrihet i detta land.

Så med andra ord får han säga att han tycker att tråden skall läggas ner. Eller gäller yttrandefriheten inte honom?

Gällande turturduvorna:

Kul för dom.

Postad
Lägg ner tråden.

Så med andra ord får han säga att han tycker att tråden skall läggas ner. Eller gäller yttrandefriheten inte honom?

Så, om vi har yttrandefrihet så har väl Bikern rätt att kritisera Js inlägg? Jo, så måste det ju bli...

Postad

Ja, men ni har inte yttrandefrihet på detta forum.

Postad

Sorry om jag går off-topic, men jag måste bara säga att såna här trådar fyller en "livsviktig" funktion. De gör att man får skratta lite och kan slappna av när man är arg, trött och less på poker.

Postad
Lägg ner tråden.

Två pokerkändisar som har ett förhållande kan ju bara inte vara tabu eller fel eller ens olämpligt att diskutera om man inte har riktigt gnidit in sig med samt ätit ett par tre miljoner försvarliga portioner PK-bajs. Man blir så jäkla trött på alla rop om att trådar ska läggas ner till höger och vänster så fort det hettar till lite. Moderatorerna modererar genom att tala om för folk när diskussionerna går utanför ramarna och plockar bort olämpliga inlägg i den mån det behövs. Varför räcker inte det?

Och nej, 100% frivilligt blivna kändisar har inte direkt rätt till att få ha sitt "privatliv" i fred hur patetiskt man än kan tycka att det är när pöbeln gottar sig åt det.

Postad

Jaja.... jag ger mig.

Ville bara värna om deras integritet lite.

Varför vissa gör slut och blir ihop vet ju bara dom själva. Allt annat är ju bara skvaller och kan vara uppslitande att hänga ut på publika forum. Peter och Cecilia har ett privatliv tillsammans som man skall respektera, även om de är sk "pokerkändisar".

Vad dom sen gör som pokerproffs och programledare i poker-TV är en annan sak...

Jag kan förstå nyfikenheten och moraliserar inte men några inlägg har varit långt under bältet.

Yttrandefrihet har vi i vårat land men inte på ett forum om jag inte har fel. Därav moderatorer ;)

Joakim

Postad

Snyft..

..Cecilia som varit lite utav en förälskelse sedan jag såg pokerseminariet i göteborg. Tråkigt att hon har fallit för Peter och inte mig efter separationen. Okej om det hade varit Micke Persbrandt men..

:heart:

Postad
Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis.

word!

Postad
Ok, Roy´s inlägg försvann visst... Det var väl tur det!

Jag förstår inte hur man kan säga sådana saker? Det är bara rent utsagt elakt att ens komma med sådana kommentarer!!

Håller med Malin Swedberg fullt ut!