Ekstrom Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Fråga 3 av 13 Vad är en bad beat? När en spelare beter sig dåligt vid bordet. När en riktigt bra hand inte vinner, utan slås av en ännu bättre hand. Hrm, underliga alternativ... * Flytt till Poker i Media - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Tony Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Haha ja den var snygg. Men om man måste välja tar man väl nr2 och anser att om man får KK och en AA i samma giv så kanske man ser det som en bad beat? oddsen för AA i samma giv som man har KK lär vara små Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Vad är en rock? En spelare som spelar för mycket. En spelare som pratar mycket och ofta är social vid bordet. Varken eller där också..? Jag trodde att jag lirade rock i turneringar, men jag spelar inte alls för mycket (eller för många händer) och jag är inte så värst social när jag lirar online. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Många riktigt dåliga frågor måste jag säga.. (eller dåliga svar iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlayTeen Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 När en riktigt bra hand inte vinner, utan slås av en ännu bättre hand. ... om man får KK och en AA i samma giv så kanske man ser det som en bad beat? oddsen för AA i samma giv som man har KK lär vara små En hand består av 5 kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 oddsen för AA i samma giv som man har KK lär vara små 5% ungefär, dvs ganska så stora, om vi snackar 10-mannabord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 får man ens veta hur många poäng man får? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 oddsen för AA i samma giv som man har KK lär vara små Borde ju vara samma odds som att någon har 88 vid samma giv som man har KK. Eller JJ, eller QQ, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Eh, länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Eh, länk? Inte värt besväret. Det går inte att svara rätt på alla frågorna, och det är en löjlig "kan du poker-testa dig själv". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 http://expressen.se/?d=1882 Fick svaret "Du kan vissa av grunderna, och skulle kunna se på ett pokerprogram" Fin sågning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 http://expressen.se/?d=1882 Fick svaret "Du kan vissa av grunderna, och skulle kunna se på ett pokerprogram" Fin sågning Haha jag med, får väl nöja mig med att kolla pokermiljonen eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Vad är en rock? En spelare som spelar för mycket. En spelare som pratar mycket och ofta är social vid bordet. ??? Är det här ett skämt eller? edit: Såg att någon redan skrivit om det Hursomhelst var jag duktig nog att hänga med i pokerprogrammen på tv, men borde läsa mer på expressen.se/poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Jag fick också det resultatet. Det verkar vara det bästa man kan få Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 de här är i alla fall de sämsta man kan få. "Du behöver öva betydligt mer på pokerns speciella termer. Att kunna följa med i snacket runt pokerbordet är viktigt om du vill försätta att spela, och lära dig av proffsen. Gå in på Expressen.se/poker och kolla in ordlistan för pokertermer!" svarade självklart fel med flit, så inga kommentarer om den tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Annars har vi ju Glimnes fina i pokermiljonen för något avsnitt sen... "Jo alltså det e ju den som har högst färg som vinner, färgerna rankas alltså inte olika inbördes"....Avd färg mot färg e inte uppe mot varandra så ofta i holdem känns det som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts