PokerStars_Martin Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag har vidarebefodrat frågan om iPhone till vår VIP Club och återkommer så fort jag har ett svar. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag har vidarebefodrat frågan om iPhone till vår VIP Club och återkommer så fort jag har ett svar. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Hej igen, I dagsläget är det tyvärr inte aktuellt att lägga till iPhone till sortimentet. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frill Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Ok, tack för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zterpac Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Skulle det vara möjligt att införa donationer i VIP-shopen, t.ex för 100 FPP skulle PS kunna donera $10 till ett välgörande ändamål som man själv har valt. (Siffrorna helt tagna ur luften) Det borde inte vara allt för svårt att fixa då dessa organisationerna knappas kommer tacka nej till möjligheten att få in lite pengar. Exempel på organisationer kan vara WWF, Röda Korset, Rädda Barnen och Amnesty. Skulle gärna se att det här infördes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Hej Zterpac, Jag tycker att det är en bra idé, tyvärr så är det inte aktuellt att lägga till detta som standard i VIP-shopen i nuläget. Dock så har vi ju Concierge Service för SuperNovas och en "Concierge Service light" för PlatinumStars, så om man har den VIP-nivån så kan man kontakta vipclub@pokerstars.com så kanske det går att ordna något. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Kan ni inte ordna så man kan beställa Cookie Basket i Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dextor Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Hej Zterpac, ... "Concierge Service light" för PlatinumStars Detta var en nyhet för mig, jag hittar ingen referens till detta, finns det någon info att få om detta, eller är det en inofficiell deal som man måste kontakta vip-supporten för uppgifter om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Kan ni inte ordna så man kan beställa Cookie Basket i Europa? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 "Concierge Service light" skrev vi om här för längesedan, jag klipper in det nedan: Jag har vidarebefordrat förslaget. Concierge Service är för produkter som kostar ca $3,000 och uppåt, troligen faller inte ett datorpaket av den typen du beskriver ovanför den gränsen. Däremot kan man, om man är PlatinumStar eller högre, kontakta vipclub@pokerstars.com om man vill ha en produkt som inte finns i shoppen, och som kostar >$500, så kommer de att kolla upp om det är möjligt att fixa. Vi kan inte garantera något dock. Kalla det Concierge Service Light, med en liten disclaimer. Kakkorgen är tyvärr inte aktuell till EU i nuläget. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dextor Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 tack för svar, skall se om jag hittar en cookie basket för mer än 3000 spänn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Det låter gott! Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metalboy Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2008 Varför inga Golfgrejer ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Hej, Det har inte funnits någon större efterfrågan på denna typ av varor. Om det är större paket, med klubbor, baggar osv så är det bättre att ta det som concierge service då man kan få precisdet man vill ha. Men om det är bollar osv, så kanske det kan vara något för shopen. Mvh, Karl, PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bordsvett Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Jag hade siktat in mig på att plocka ut en PS3:a efter semestern då de var slut före semestern och ej skulle vara i lager förrän i slutet på juli. Nu efter semestern är de slut igen och kommer inte förrän slutet på september. Hur kommer detta sig - verkar gälla alla regionerna - är det likadant för vanliga återförsäljare just nu? Kan jag förboka en redan nu på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Hej, Jag kan tyvärr inte svara för hur det ligger till hos vanliga återförsäljare, men det kan beror på lanseringen av en nyare modell. Tyvärr tar vi inte emot förhandbokningar i VIP-shopen. Lycka till i september med beställningen. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ripkuna Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Hej alla glada. Skickas varorna från USA eller EU när man beställer från vip-shopen. Undrar eftersom jag blir tvungen att betala moms och tullavgifter om det skickas från staterna eller? Funderar på ett Wii eller ett X-Box. *EDIT* Någon som provat Amazon.co.uk gift card? Är det problem att handla där till Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dextor Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Någon som provat Amazon.co.uk gift card? Är det problem att handla där till Sverige? Jag har handlat från amazon.co.uk flera gånger utan problem, även om det inte varit med gift card, kan inte se att det skulle vara någon skillnad, dock. Bara köpt böcker dock, kan vara vissa varor som de inte levererar hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Hej, Varorna skickas inom EU. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorparken Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Hur lång är leveranstiden om man beställer en bok eller nåt i vip-shopen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Hej, Leverastiderna varierar. Men gjorde själv en provbeställning på en tröja härom veckan och då tog det ca en vecka innan jag hade grjerna i handen, men ibland tar det längre tid än så. Mvh, Karl, PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafgaard Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Skulle gärna se "Apple TV" i shopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Hej, Tack för ditt förslag. Jag har framfört det till VIP cluben. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Presentkort/motsvarande hos Dell? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Hej, Just nu tillgängligt i VIP Shopen för alla SilverStar VIPs eller högre: WCOOP Step 1 biljett - 500 FPPs WCOOP Step 2 biljett - 1750 FPPs WCOOP Step 3 biljett - 5125 FPPs WCOOP Step 4 biljett - 13500 FPPs WCOOP Step 5 biljett - 43500 FPPs WCOOP Step 6 biljett - 131000 FPPs eurythmech - Tack, det skall framföras. Man kan iofs begära consierge service och få hjälp på det sättet om man vill köpa något genom Dell. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 9 September , 2008 Rapport Share Postad 9 September , 2008 Kan man föra över fpps till ett annat konto på pokerstars som man kan med pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts