Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
LOL, det är verkligen inte Christina..

Re-e-e-e-e-a-lly!? Du menar alltså att det inte är ett screenshot från 21 sekunder in i Dirrty-videon när Christina inleder med "Ladies" efter att Redman har sagt "You ain't here to party (woo!)"...??

Heads up cat fight for bankrolls, huh, huh, huh!? 8-)

pwnd ;)

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
LOL, det är verkligen inte Christina..

Re-e-e-e-e-a-lly!? Du menar alltså att det inte är ett screenshot från 21 sekunder in i Dirrty-videon när Christina inleder med "Ladies" efter att Redman har sagt "You ain't here to party (woo!)"...??

Heads up cat fight for bankrolls, huh, huh, huh!? 8-)

pwnd ;)

:oops: Pratade med tjejen som sa att det var Christina :oops: Måste byta bild alltså :twisted:

Postad

Hej Myssion, du får ju börja hänga i chatten på railbirds.com med start kommande söndag och dra med dig alla dina beundrare dit. Igår var det folkligt och fullsatt med en massa räjlbördare som gick långt i sina turneringar.

Postad
Stejkarna erhåller 70% av vinsten

Hur stor edge tror du egentligen att du har?

Är inte säker på att jag förstår frågan riktigt. Eller jag förstår frågan, men den är lite svår att svara på. "Stor"? "Mittemellan"? "Liten"? "Jag tror jag har ett ROI på 134%"?

Hej Myssion, du får ju börja hänga i chatten på railbirds.com med start kommande söndag och dra med dig alla dina beundrare dit. Igår var det folkligt och fullsatt med en massa räjlbördare som gick långt i sina turneringar.

Tänkte använda railbirdschatten när jag avslutade plantskolan med $1K-SnGn, men allt man skrev/läste blev bara en massa knasiga tecken. Om någon vet vad det beror på får ni gärna hojta till härinne.

Postad

Det beror faktiskt inte på ngt speciellt, det är bara stänga din browser och öppna igen. Det blir sådär lite sporadiskt på railbirds chatten, vet inte varför, men jag hade samma problem i början iaf. Föressten finns det fortf plats för stejk till ditt projekt?

Förväntar mig att du vinner minst en av turrarna :)

Postad
Det beror faktiskt inte på ngt speciellt, det är bara stänga din browser och öppna igen. Det blir sådär lite sporadiskt på railbirds chatten, vet inte varför, men jag hade samma problem i början iaf.

Ok, najs. :)

Föressten finns det fortf plats för stejk till ditt projekt?

Nej. Och Ja. Det är fullbokat nu, men det finns ett par som står på "kö" nu, så jag funderar på att lägga till en fjärde turnering. Hade tänkt ha 4 från början men valde bort Party p.g.a. att den börjar lite för tidigt för mig (18.45), men det finns ju andra turrar.

Förväntar mig att du vinner minst en av turrarna :)

8-)

Postad
Stejkarna erhåller 70% av vinsten

Hur stor edge tror du egentligen att du har?

Vad menar du, jag är Zla... Öh, jag menar Myssion, liksom.

zlatanmedmssany6.jpg

Lite om min MTT-strategi:

Kommer att spela TAG OOP och LAG i position för att börja bygga stack tidigt. Andrew Wiggins/muddywater beskriver det rättså bra här:

Länk

Postad

Lycka till Myssion.

Sammanfattning av länken:

"Some think that the best way to survive is by not gambling. I now think that the best way to survive is to get yourself in the position where you can gamble with less risk." 8-)

Postad
Sådärja, nu har jag fått stake så det räcker. På söndag rockar jag loss. :)

Blir nog frugan glad *vissel*

Ja, vissa hade nog trott att hon skulle bli lite arg eller ledsen, medan andra skulle tro att hon skulle bli avundsjuk. Men som du säger, hon är bara glad för min skull. Ja, lite avundsjuk är hon nog också iofs... ;)

Sådärja, nu har jag fått stake så det räcker. På söndag rockar jag loss. :)

aaaah, får ringa in mig sjuk på jobbet så jag kan slå ut dig med hjältesynen Q high

Ja du kan ju inte banga ur nuuuu bibbs!!! Du och jag HU! :D

Sådärja, nu har jag fått stake så det räcker.

Det där är ju signaturmaterial :)

8-)

Schema för ikväll:

Turneringar

22.30 - PokerStars Sunday Million $1M Guarantee ($200+$15)

23.00 - UltimateBet $200K Guarantee ($200+$15)

00.00 - Full Tilt $350K Guarantee ($200+$16)

Nickar Myssion på Stars, var ett tag sedan jag lirade på de andra klienterna så jag kommer inte riktigt ihåg vad jag nickar. Men jag återkommer. :) Har laddat upp med bouillabaisse hos svärföräldrarna samt läst lite Harrington och tittat på lite ActionJeff-videosar. Ska försöka få rätt på Railbirdstjofräsgrejen också.

Postad
Nu fick jag precis se dig vinna en pott. Snyggt stulet!

A9h där.

Sen AKd:

PokerStars Game #7285769097: Tournament #36312328, $200+$15 Hold'em No Limit - Level II (60/120) - 2006/12/03 - 16:55:04 (ET)

Table '36312328 57' 9-max Seat #6 is the button

Seat 1: ugotblufd (15170 in chips)

Seat 2: holdemtyro (8780 in chips)

Seat 3: gobears (10160 in chips)

Seat 4: Ab Babby (9150 in chips)

Seat 5: Myssion (9600 in chips)

Seat 6: JHBaptist (10460 in chips)

Seat 7: rudders (9480 in chips)

Seat 8: nycpokerguy9 (22320 in chips)

Seat 9: blackevil666 (5320 in chips)

rudders: posts small blind 60

nycpokerguy9: posts big blind 120

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Myssion [Kd Ad]

blackevil666: folds

ugotblufd: folds

holdemtyro: calls 120

gobears: calls 120

Ab Babby: folds

Myssion: raises 480 to 600

JHBaptist: raises 480 to 1080

rudders: folds

nycpokerguy9: folds

holdemtyro: folds

gobears: folds

Myssion: calls 480

*** FLOP *** [8c 2d 3h]

Myssion: checks

JHBaptist: bets 1440

Myssion: folds

JHBaptist collected 2580 from pot

JHBaptist: doesn't show hand

*** SUMMARY ***

Total pot 2580 | Rake 0

Board [8c 2d 3h]

Seat 1: ugotblufd folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: holdemtyro folded before Flop

Seat 3: gobears folded before Flop

Seat 4: Ab Babby folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: Myssion folded on the Flop

Seat 6: JHBaptist (button) collected (2580)

Seat 7: rudders (small blind) folded before Flop

Seat 8: nycpokerguy9 (big blind) folded before Flop

Seat 9: blackevil666 folded before Flop (didn't bet)

Postad

Får tyvärr hoppa över UB-turren ikväll. Hade tappat bort mitt lösenord och mailade supporten men de är inte sääärskilt snabba. Fast får skylla mig själv som inte fixade allt sånt tidigare i veckan helt enkelt. Oh well, är reggad på FT-turren iaf. Får spela en extra UB-turre vid senare tillfälle.

Postad
Vik!!!

Antar att du menar där han pushade mig all-in. Hade JJ. Fast i efterhand undrar jag om det inte var lite vekt att vika där. Pushar han verkligen QQ-AA? Känns som att AK och en del händer jag leder över är rättså överreppade i hans HD. Killen har spelat semitajt och stabilt, men stundtals lite överaggro.

Postad
Vik!!!

Antar att du menar där han pushade mig all-in. Hade JJ. Fast i efterhand undrar jag om det inte var lite vekt att vika där. Pushar han verkligen QQ-AA? Känns som att AK och en del händer jag leder över är rättså överreppade i hans HD. Killen har spelat semitajt och stabilt, men stundtals lite överaggro.

Trodde du var svagare.

Min gissning var att han pushar bra händer i det läget, typ JJ, QQ, KK, AK eller AQ, eftersom du är ganska short. Han pushar nog inte med låga pockets, förutom TT kanske då.

Postad

Paus. Har jobbat upp till 15K (average = 14K) efter att jag trillade ner till 5K när jag fick mothugg på absolut allt. Vann en stor pott på 8K efter att träffat TP+färgdrag med KJs från BB, sedan stal jag lite blinds och sedan CBade jag hem en pott med AK. Tog hem en pott med 88 också, fångade en bluff från 55 efter check-syn på flopp coh check-check på turn.