Gå till innehåll

Myssion lirar söndagsturrar!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jag är på imorgon. :)

 

Mitt liv i ett nötskal dock att åka på bubblan för att en fisk hittar stål. ;)

 

Det var skojigt att spela, man fick fokusera lite och tänka till ordentligt vid ett par tillfällen. Fick rättså kalla kort, viker 99 mot Manors utg-räjs, hade träffat setet, ställer in med A9h när knappen höjer för femtiofjärde gången, pushar med AK, sedan med QJ. Känns inte som det finns utrymme för en mindre räjs där med de stackstorlekarna och en överaggressiv mupp till storstack i BB. ;)

 

Jag hade nog ingen massiv edge direkt :), men det kändes verkligen inte som att jag var ute och sykklade heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är så i 1k, oftast kan alla pusha och syna näst intill optimalt. Detta var ett av dom sämre startfältena dock. Det brukar vara ännu hårdare. Men som du säger det var inga tillfällen med stora beslut för dig utan det var ganska standard. Du ska ha credd dock för att du orkade trycka in med A9 där, är nog bra spel med tanke på att han hade raisat mkt. Onödigt att ta time kanske, det brukar indikera att du är osäker på beslutet alltså kommer du ha svagare hand i snitt, så han kanske hittar syn med AQ och 88 och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Onödigt att ta time kanske, det brukar indikera att du är osäker på beslutet alltså kommer du ha svagare hand i snitt, så han kanske hittar syn med AQ och 88 och sånt.

 

Mmm, det var nervositeten som kickade in lite, första impulsen var att ställa men ville sedan tänka över det lite onödigt mycket. Tror jag hade honom på 67% steal rate eller ngt vid det läget, rättså given push.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska lägga upp den i råversion efter att jag har ätit upp min pizza. Har försökt pilla under dagen med titelmusik och eftertexter men jag kan inte camtasia så bra, och i movie maker blir filen megastor men får cp-dålig upplösning så att man inte ens ser hur mycket som betas.

 

Blir nog inget spel ikväll, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har försökt pilla under dagen med titelmusik

 

Jag hoppas du lägger på musik från Hasselhof´s skiva (-or?). Om inte: Gör om, gör rätt. ;)

 

Jag gjorde en skitfin film i movie maker med Baywatch-låten och allt. Reklamfilm för klonkarmössan i mitten och eftertexter med tack till alla till tonerna av Knight Rider-låten. Men upplösningen blev som sagt bajs och filstorleken jättestor när det var färdigt, och jag har inte tid att sitta och joxa med ngt annat program. Sorligt. Men det var en väldigt fin tanke bakom iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...