Gå till innehåll

Myssion lirar söndagsturrar!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har försökt pilla under dagen med titelmusik

 

Jag hoppas du lägger på musik från Hasselhof´s skiva (-or?). Om inte: Gör om, gör rätt. ;)

 

Jag gjorde en skitfin film i movie maker med Baywatch-låten och allt. Reklamfilm för klonkarmössan i mitten och eftertexter med tack till alla till tonerna av Knight Rider-låten. Men upplösningen blev som sagt bajs och filstorleken jättestor när det var färdigt, och jag har inte tid att sitta och joxa med ngt annat program. Sorligt. Men det var en väldigt fin tanke bakom iaf. :)

hur stor blev den då? Allt under 1 gig är ju chill 8)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir nog inget spel ikväll, tyvärr.

det var ju synd missa igår så tänkte kolla idag :(

hoppas man inte missar nästa gång.

 

Nä det kommer förhoppningsvis fler tillfällen. :)

 

hur stor blev den då? Allt under 1 gig är ju chill 8)

 

Jag håller på att ladda upp rårullen nu. Sedan har jag knåpat ihop en kortversion med specialeffekterna. Director's Cut liksom. Tagit bort en massa oväsentliga händer där jag inte går all-in och så.

 

Almost Done, säger Google Video. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är fullversionen uppe också. Jag fuckade upp början lite, hoppa fram till 9 minuter så börjar det där.

 

Inte ultrabra kvalisort, filen jag laddade upp var glasklar, men det som visas är rättså grynigt, vet inte om det går att göra något åt det.

 

$1K SnG

 

Om man trycker på download till höger och spelar upp den i Google video player så får man bättre kvalitet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var Plantskolan slut. Det har varit en jätterolig och extremt lärorik period, men det är helt enkelt dags att gå vidare. Jag vill tacka alla som har hjälpt mig att utveckla mitt spel, alla som har hejat på när det har gått bra och stöttat när det har gått dåligt, samt självklart även alla som bara har lurkat eller kikat in någon enstaka gång.

 

Kommer att flytta över den här dagboken till "vanliga" dagbokssektionen och fortsätta resan där, men till en början blir det troligen inte lika mycket aktivitet som tidigare. Har eventuellt ett nytt SnG-projekt på gång, men ni får hålla er till tåls angående detaljerna. :)

 

Tack alla! Ha det jättebra och lycka till med livet och pokern!!!

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...