Gå till innehåll

Myssion lirar söndagsturrar!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack Myssion för otroligt bra inlägg, bra svar på inlägg, den förebild du varit/är och tack för ett otroligt engagemang samt för en massa annat som jag inte kommer på just nu! ;)

 

Hur ska någon överhuvudtaget våga söka till kommande plantskolor nu när du satt nivån! Jag har varit/är jättesugen på kommande plantskolor men det känns helt meningslöst att ens söka, kommer aaaldrig upp i den klass du hållit och det engagemang du visat! Du är en stor förebild för mig och, antar jag, många andra "SnG-fiskar" här på PF!

 

Att du nu avslutar plantskolan i förtid, med anledningen att det inte ger mer teoretiskt, tyder på att du utvecklats mycket under den tid som varit. Är övertygad om att man kommer se mer av dig inom kort!

 

Tack för allt Myssion, du rockar! ;)

 

P.S Vill du gifta dig med mig? :heart::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Myssion,

vill bara säga att när jag först började läsa här på PF för drygt 2 år sedan och jag läste dina inlägg trodde jag du var en 19-åring besserwisser från Lidingö :oops:

Ganska felaktig bild jag fick av dig kan man säga :-o

 

Orkar inte nämna vad jag har för bild av dig nu men du verkar var en harmonisk och ödmjuk familjefar ;)

Lycka till i fortsättningen.

 

:club::heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

P.S Vill du gifta dig med mig? :heart::D

He's MINE :evil:

 

Men, du kan få min sambo Maria, mina barn Julia och Noel samt två katter istället? Min sambo hatar iofs poker, det blir sura miner varenda gång jag sätter mig med några bord. Till och med det här forumet hatar hon. Undrar om det har att göra med att jag aldrig drar in några pengar hon kan ta del av? :lol: Så vad säger du, bytt är bytt och kommer aldrig mer igen? :D;)

 

Hälsa mannen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...