Gå till innehåll

Myssion lirar söndagsturrar!


Myssion

Recommended Posts

Okej, dags att knyta ihop säcken efter det här lilla projektet.

 

Spelar 8 turrar, cashar endast i en av dem. Åker ut som massiv favorit vid flera tillfällen, men det är så det är, är alldeles på tok för få turrar för att vänta sig något egentligen. Överlag är jag nöjd med mitt spel, även om jag gjorde lite småmissar här och där. Det jag inte är nöjd med är min prestation utanför bordet. Min tanke, förutom att tok-klonka förstås, var att utveckla mitt MTT-spel på samma sätt som jag utvecklade mitt SnG-spel, skapa intressanta diskussioner och t.o.m. skriva en liten guide. Men det blir helt annorlunda när man spelar ett pass i veckan mot när jag satt och grindade dag ut och dag in, hade behövt köra ett gäng turrar dagligen för att verkligen komma in i rätt analyserande sinnesstämning där det enda man tänker på är olika sätt att spela olika händer i olika situationer. Nu tog jag mig helt enkelt för lite tid till att verkligen fundera över saker och ting. Blev ett par intressanta HH's med input från bl.a. Ramz och Morbo, och en annan där Kilsmo hade lite intressanta utläggningar angående bubbeleffekten, hade varit intressant att fördjupa sig i det där men så blev det tyvärr inte. Men jag har iaf lärt mig hur mycket jag behöver fokusera på/engagera mig i en grej för att kunna utvecklas, utvecklingen är inget som kommer på beställning direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag vet varför det gått så bra för dig. En liten hemlis som jag kanske berättar när jag känner för det.

 

Har ni varit nyfikna eller?

 

Jo så här är det ( var det? ) det gick ju ganska dåligt i början av din sng skörd (bad streak) och därför så lades det ner väldigt mycket tid på analys och andra former av studier i ditt spel.

Dessa studier gjorde ju stort nytta för ditt spel och även ditt liv i allmänhet kanske ( blivit moderator och något smartare).

Men nu säger den smarte (pokkemon). Det var ju det plantan gick ut på.

Jo visserligen men jag tror inte vissa av dessa analyser kommit upp om du haft världens rush i början utan då hade du istället blivit tiltad på livet när det börja gå dåligt senare istället för tidigare.

 

Mina 2500kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...