Gå till innehåll

Myssion lirar söndagsturrar!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En tant i Karlstad hade visst anmält ett MeckDonalds (de uttalar det så i Karlstad) till kommunens miljö- och hälsovårdsmyndighet efter att ha sett att en anställd, när denne (det framgick inte om det var en hon eller en han) böjde sig fram, bar stringtrosor. Tanten ansåg att det var en hälsorisk för livsmedlena eller något. :shock:

 

Kom att tänka på en tjej som jag såg på tåget häromdagen. Hon var kanske 16-17, såg väl rättså bra ut, men det var något som rimmade illa liksom. Hon hade leopardmönstrade stringtrosor, kort kjol, bar mage och semidjup urringning och typ tant-skor. Lite svårt att återge det riktigt rättvisande så här i text, och det är inte så att jag har något emot lättklädda tjejer, men hon såg mer ut som att hon var 48 och försökte se ut som 17, än att hon faktiskt var 17 och försökte se ut som 17, om ni förstår vad jag menar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörru mysoxen! :)

 

Har du spelat lite SNG:s på lite olika tider på pokerstar, typ efter midnatt tidig morgon m.m lönedag i usa m.m.

 

Märkt någon skillnad. På party efter midnat fredag , lördag så är det rena pamplona-lotto. Höjer man så går 3 all-in efter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snuskgubbe...

 

Hallå där, så jäkla gammal är jag faktiskt inte. :evil::D

 

Jag tror det hela skall läsas med en eller flera ;) i åtanke, men jag kan ha fel...

 

Du menar till skillnad från Frugans inlägg som var helt seriöst? ;) Vi har skrivit i vårt äktenskapsförord att vi måste operera in ett litet chip på synnerven som gör att människor av motsatta könet blir helt suddiga, i synnerhet på de ställen där de är barhudade.

 

3. Basja på Ken om Ken spelar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett litet miniuttag nyss. Införskaffade Tourney Manager, vilket jag lättast gjorde genom en transfer på PS. Nu väntar jag bara på mailet med serial så jag kan börja leka. :)

 

yippieee!!!! Programmet har just uppdaterats till version 1.07. Fick mail i morse om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett litet miniuttag nyss. Införskaffade Tourney Manager, vilket jag lättast gjorde genom en transfer på PS. Nu väntar jag bara på mailet med serial så jag kan börja leka. :)

Riktigt trevligt program lovar jag, värt varenda dollar. Nu när 1.07 kom så finns det ju möjligheten att importera turneringar live också, har dock inte hunnit prova den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett litet miniuttag nyss. Införskaffade Tourney Manager, vilket jag lättast gjorde genom en transfer på PS. Nu väntar jag bara på mailet med serial så jag kan börja leka. :)

Riktigt trevligt program lovar jag, värt varenda dollar. Nu när 1.07 kom så finns det ju möjligheten att importera turneringar live också, har dock inte hunnit prova den.

 

Det dampar för mig !!

 

Typ inga turrar importeras och jag stänger inte ner dom för tidigt.

 

:evil::?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett litet miniuttag nyss. Införskaffade Tourney Manager, vilket jag lättast gjorde genom en transfer på PS. Nu väntar jag bara på mailet med serial så jag kan börja leka. :)

Riktigt trevligt program lovar jag, värt varenda dollar. Nu när 1.07 kom så finns det ju möjligheten att importera turneringar live också, har dock inte hunnit prova den.

 

Kan du göra en recension av programmet?

Alltid kul med nya leksaker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw Myssion vad hände med frugans karriär? Varit tyst på den fronten ett tag ;) .

 

Hon spelar lite då och då, fast mer sällan numera.

 

Frugan: Det är inte lätt att vara eftertraktad på marknaden...

 

Hörru mysoxen! :)

 

Har du spelat lite SNG:s på lite olika tider på pokerstar, typ efter midnatt tidig morgon m.m lönedag i usa m.m.

 

Märkt någon skillnad. På party efter midnat fredag , lördag så är det rena pamplona-lotto. Höjer man så går 3 all-in efter :)

 

Har ju mest spelat dagtid, känns som det är bäst action tidigt på morgonen. Är antagligen bättre att spela på kvällar/nätter/helger, men det passar mig inte så jättebra just nu.

 

Minskar du borden nånting när du kör 8st eller kör du den "vanliga" storleken ?

 

Jag kör standardsajs, blir så jäkla smått annars. Jag har en 16"-skärm, remember. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett litet miniuttag nyss. Införskaffade Tourney Manager, vilket jag lättast gjorde genom en transfer på PS. Nu väntar jag bara på mailet med serial så jag kan börja leka. :)

Riktigt trevligt program lovar jag, värt varenda dollar. Nu när 1.07 kom så finns det ju möjligheten att importera turneringar live också, har dock inte hunnit prova den.

 

Vad får man som inte redan finns i PO?

 

EDIT: Kanske borde vara mindre slö och läsa själv i Tourney Manager-tråden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...