Gå till innehåll

Poker770.co.uk - Ändrad Till Points?


Uppenberg

Recommended Posts

  • Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jahapp, nu har dom tydligen ändrat så max är alltså €500 och inte pund. Blir ju ändå en del pengar men bara så att ni vet.

 

de är max 500, har du £-konto får du 500£.. tabellen på deras sida är bara ett exempel

 

Aha det var därför jag bara fick 346.33 pund. Va surt. Hänt någon annan? När jag reggade mig (ca 2 veckor sen) var det pund tror jag. När ändrade de? nyligen?

 

Ska man ta ett snack med supporten må tro? Jag har pengarna i pund ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, nu har dom tydligen ändrat så max är alltså €500 och inte pund. Blir ju ändå en del pengar men bara så att ni vet.

 

de är max 500, har du £-konto får du 500£.. tabellen på deras sida är bara ett exempel

 

Aha det var därför jag bara fick 346.33 pund. Va surt. Hänt någon annan? När jag reggade mig (ca 2 veckor sen) var det pund tror jag. När ändrade de? nyligen?

 

Ska man ta ett snack med supporten må tro? Jag har pengarna i pund ju.

 

Började du med £500 då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, nu har dom tydligen ändrat så max är alltså €500 och inte pund. Blir ju ändå en del pengar men bara så att ni vet.

 

de är max 500, har du £-konto får du 500£.. tabellen på deras sida är bara ett exempel

 

Aha det var därför jag bara fick 346.33 pund. Va surt. Hänt någon annan? När jag reggade mig (ca 2 veckor sen) var det pund tror jag. När ändrade de? nyligen?

 

Ska man ta ett snack med supporten må tro? Jag har pengarna i pund ju.

 

men om du reggade enligt dåvarande t&c borde de ge dig 500£ och inte €.. de var ju samma skit med betfredbonusen på samma nätverk, dom ändrade till points men dom som hade konto innan och spelade bonusen fick den vanliga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså. Vad f*n får jag bara 347.89£ för? Jag signade upp med 500£. Nu skickade jag ett argt mail till dem. Det är inte klokt att de ändrar precis samma dag som jag vart klar.

 

DE får de väl inte göra? Om jag signade upp med 500£ så ska jag ha det, och inte 500€.

 

ARG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså. Vad f*n får jag bara 347.89£ för? Jag signade upp med 500£. Nu skickade jag ett argt mail till dem. Det är inte klokt att de ändrar precis samma dag som jag vart klar.

 

DE får de väl inte göra? Om jag signade upp med 500£ så ska jag ha det, och inte 500€.

 

ARG!

 

 

ja, de jävligt sjukt att de ändrar då man har signat efter ett vilkor och får sedan något helt annat..

 

Pokersidor har dock sista ordet, så jag antar att man inte kan göra så mycket mer än att klaga.. om det nu ens hjälper!

 

från deras hemsida: "Poker770.co.uk reserves the right to change the terms and conditions of these promotional offers at any time and it is the player's responsibility to periodically check here for changes and updates"

 

bäst att bli klar med bonusen innan de ändrar till $! :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart det är tråkigt när dom ändra, men bonus är ju fortfarande väldigt bra. Finns gott om sidor som tagit bort bonusen helt för upp-signade spelare..

 

Men ändå: Bara att ösa på med klagomål och hoppas att spelarna får det dom signade för!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju sjukt om man skriver ett kontrakt så ska man ju följa det. Om jag köper en bil för 200k och skriver det i kontraktet, så kan de inte komma dagen efter och kräva 300k, bara för bilen har gått upp i pris över natten.

 

Dels så clearade jag deras bonus föe 2 dagar. och deras terms & Conditions ändrades igår. så jag är fortfarande rättfärdig bonusen på 500£ och inte 500€

 

Jävla svin på sidan. Kommer absolut inte rekommerndera sidan om det där inte går fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju sjukt om man skriver ett kontrakt så ska man ju följa det. Om jag köper en bil för 200k och skriver det i kontraktet, så kan de inte komma dagen efter och kräva 300k, bara för bilen har gått upp i pris över natten.

Nu är det väl tyvär så att i kontraktet man skriver på går man med på att kontraktet kan ändras lite hur som helst utan båda parternas samtycke. Man känner sig lätt väldigt rättslös i sådana här sammanhang.

 

Dels så clearade jag deras bonus föe 2 dagar. och deras terms & Conditions ändrades igår. så jag är fortfarande rättfärdig bonusen på 500£ och inte 500€

De verkar ju kunna ändra rätt friskt i vilkoren, men retroaktiva ändringar är ju inte helt enligt spelreglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju sjukt om man skriver ett kontrakt så ska man ju följa det. Om jag köper en bil för 200k och skriver det i kontraktet, så kan de inte komma dagen efter och kräva 300k, bara för bilen har gått upp i pris över natten.

Nu är det väl tyvär så att i kontraktet man skriver på går man med på att kontraktet kan ändras lite hur som helst utan båda parternas samtycke. Man känner sig lätt väldigt rättslös i sådana här sammanhang.

 

Men inte sådär. Påbörjar jag en bonus på 500$, så kan de inte ändra bonusen till 100$ när man har gjort klart den. Det är bedrägeri.

 

Dels så clearade jag deras bonus föe 2 dagar. och deras terms & Conditions ändrades igår. så jag är fortfarande rättfärdig bonusen på 500£ och inte 500€

De verkar ju kunna ändra rätt friskt i vilkoren, men retroaktiva ändringar är ju inte helt enligt spelreglerna.

 

Men vad kan man göra igentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, nu har dom tydligen ändrat så max är alltså €500 och inte pund. Blir ju ändå en del pengar men bara så att ni vet.

 

de är max 500, har du £-konto får du 500£.. tabellen på deras sida är bara ett exempel

 

Aha det var därför jag bara fick 346.33 pund. Va surt. Hänt någon annan? När jag reggade mig (ca 2 veckor sen) var det pund tror jag. När ändrade de? nyligen?

 

Ska man ta ett snack med supporten må tro? Jag har pengarna i pund ju.

 

men om du reggade enligt dåvarande t&c borde de ge dig 500£ och inte €.. de var ju samma skit med betfredbonusen på samma nätverk, dom ändrade till points men dom som hade konto innan och spelade bonusen fick den vanliga..

 

Jupp, jag började med 500£. och jag clearade den i tisdags tror ja.

 

Är det nån som hamnat i min situation och snackat med supporten och fått i de att sätta in resten?

 

Vill inte snacka med supporten själv förens jag fått ut mina pengar nämligen pga en mindre klantig grej jag lyckades med vid registreringen som gör att jag kanske inte får någon bonus alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ååååååh, fan vad less man blir alltså! Även jag fick bara ut 350£ av bonusen. Signade för 2 veckor sedan med 500£ och blev klar dagen efter de ändrat till 500€ istället..

 

Jag skickade ett mail och klagade att jag fått 150£ för lite och då fick jag detta svar:

 

Hello,

 

We are writing in reply to your message.

 

We inform you that the "First Deposit" bonus is limited to a maximum amount

of 500 euro.

 

You first deposited £500 into your account indeed, but that would be 720.457

euros so we credited your account with the maximum amount of 500 euros,

which means £347.82.

 

Poker770.com reserves the right to change the terms and conditions of these

promotional offers at any time and it is the player's responsibility to

periodically check the Promotions page for changes and updates.

 

For further assistance please don't hesitate to contact us.

 

Best regards,

 

Yanis

:evil::twisted::evil::twisted::evil::twisted:

 

 

Jag svarade på detta mail och skrev att det var dåligt av dom att inte betala ut hela bonus som man signade för. På det har jag inte fått något svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har snackat med supporten på klienten, men dom kunde tydligen inte hjälpa. Han skulle föra frågan vidare till ngn annan personal så det enda man kan göra är att hoppas! :?
Skulle få svar imorgon.

 

Keep us posted, så man vet om man ska bry sig om att lira klart denna. Förhoppningsvis så bör man ju få ut pund om man signat under dåvarande T&C.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...