Gå till innehåll

Poker770.co.uk - Ändrad Till Points?


Uppenberg

Recommended Posts

Ni som har tagit ut pengar till neteller, hur lång tid har det tagit? (Har stått waiting på mitt uttag i fyra dagr nu!)

 

Tog 6 dagar för mig

 

 

Är för mig lite oklart vad som räknas som en rejkad han på poker770. Är det en hand man deltagit i där potten nått $1 som gäller?

 

Och vad menas igentligen med contributed?

 

Och sist men inte minst, är det så att man måste spela minst på NL50 för att kunna cleara denna?

 

Även om du foldar small blind och potten blir minst $1 så tror jag du får en raked hand,

 

Man behöver inte spela NL50, jag körde cirka halva på NL20.

 

På NL Shorthanded tog det mig 8000 händer för att få 3000 contributed.

Tror jag spelade 3000 på NL50 och 5000 på NL20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ni som har tagit ut pengar till neteller, hur lång tid har det tagit? (Har stått waiting på mitt uttag i fyra dagr nu!)

 

Det har tagit sjukt lång tid för mig, är uppe på min nionde dag nu och har ännu inte sett några pengar. Deras support är inte heller till någon nytta de svarar endast att problemet kommer att lösas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min bonus på £500.00 idag.

Satte in £500 15/7 med den gamla dealen så var lite rädd att få 500 dollar eller japanska yen men det gick vägen utan problem.

 

Ca £510.00 + på spelet också så det var ett bra ställe att spela på.

Körde mycket sit n go också men det ger inga raked hands.

 

Spelade mest NL50 10/spelare.

Rekommenderar dock att spela bord med 6/spelare som jag började med på slutet då det går snabbare att få raked hands.

 

Som jämförelse så hade jag ca 15 000 poker points efter 3000 raked hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min bonus på £500.00 idag.

Satte in £500 15/7 med den gamla dealen så var lite rädd att få 500 dollar eller japanska yen men det gick vägen utan problem.

 

Ca £510.00 + på spelet också så det var ett bra ställe att spela på.

Körde mycket sit n go också men det ger inga raked hands.

 

Spelade mest NL50 10/spelare.

Rekommenderar dock att spela bord med 6/spelare som jag började med på slutet då det går snabbare att få raked hands.

 

Som jämförelse så hade jag ca 15 000 poker points efter 3000 raked hands.

 

Ahh, skönt att höra, jag är inte klar ännu, det är ju så bra väder så man vill inte vara inne o damma med pokern...

 

Vore nog bra om topicen på tråden kunde moddas så alla som tänker signa nu inte gör ett misstag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min bonus på £500.00 idag.

Satte in £500 15/7 med den gamla dealen så var lite rädd att få 500 dollar eller japanska yen men det gick vägen utan problem.

 

Ca £510.00 + på spelet också så det var ett bra ställe att spela på.

Körde mycket sit n go också men det ger inga raked hands.

 

Spelade mest NL50 10/spelare.

Rekommenderar dock att spela bord med 6/spelare som jag började med på slutet då det går snabbare att få raked hands.

 

Som jämförelse så hade jag ca 15 000 poker points efter 3000 raked hands.

 

Då hade du alltså bara clearat 150$ om det hade varit idag? Viss skillnad. Ca 4,2 ggr långsammare med de nya villkoren då om jag räknat rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min bonus på £500.00 idag.

Satte in £500 15/7 med den gamla dealen så var lite rädd att få 500 dollar eller japanska yen men det gick vägen utan problem.

 

Ca £510.00 + på spelet också så det var ett bra ställe att spela på.

Körde mycket sit n go också men det ger inga raked hands.

 

Spelade mest NL50 10/spelare.

Rekommenderar dock att spela bord med 6/spelare som jag började med på slutet då det går snabbare att få raked hands.

 

Som jämförelse så hade jag ca 15 000 poker points efter 3000 raked hands.

 

Då hade du alltså bara clearat 150$ om det hade varit idag? Viss skillnad. Ca 4,2 ggr långsammare med de nya villkoren då om jag räknat rätt.

 

Väldigt stor skillnad, jag hade lite drygt 8000 770points när jag var klar med bonusen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min bonus på £500.00 idag.

Satte in £500 15/7 med den gamla dealen så var lite rädd att få 500 dollar eller japanska yen men det gick vägen utan problem.

 

fick du själv påminna dom att du ville ha 500£ eller fick du det utan att säga något?

 

Jag vet att man måste skicka ett mail, men många var ju tvungna att skicka flera mail och klaga för att få 500£

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade mail till support@poker770.com när jag var klar med bonusen och skrev bara insättningsdatum och beloppet £500.

Fick svar på mailet efter 4 timmar med godkänt utan frågor.

 

Väldigt stor skillnad, jag hade lite drygt 8000 770points när jag var klar med bonusen!

 

Spelade inte bara cash game utan mycket tuneringar under tiden så kanske därav en viss skillnad.

 

Då hade du alltså bara clearat 150$ om det hade varit idag? Viss skillnad. Ca 4,2 ggr långsammare med de nya villkoren då om jag räknat rätt.

 

Ja, det gäller att vara snabb att ta bra bonusar.Det här är nog den största bonusen jag fått hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, vad händer för oss som ännu inte har spelat färdigt bonusen. Kommer vi att få fortsätta räkna rakes som förut eller blir det överflyttat i nån points-räkning.

 

Med tanke på att de betalar ut pund till de som signat upp med pund borde det ju blir rakes för de som signat med den dealen, men man vet ju aldrig med de här siterna nuförtiden.

 

Puh, hittade svaret själv på sidan:

1. This offer is only valid to depositing players making their FIRST deposit at Poker770 on or after July 19, 2006. Players who made their First Deposit at Poker770 before July 19, 2006 will receive their bonuses according to the terms and conditions of that previous offer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla skit sida, jag registerar mig för en turnering, sen går jag ur den eftersom jag inser att jag inte hinner spela. Men fick aldrig pengarna tillbaka, har mailat support men de har inte svarat och de kommer aldrig tror mig. BAJS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det någon annan som fått vänta i evigheter på pengar, tog ut pengar den sjuttonde och har inte fått något än. Det stod dock en insättning på neteller men "declined" under status så kontot har inte krediteras. Enligt neteller så var det dom som avbröt inbetalningen... Deras support besvarar inte heller frågor, varje gång man snackar med dom får man börja om, "jo men vi har betalat ut" "vi kommer lösa problem snarast möjligt" så har det pågått sen den 20:e

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det någon annan som fått vänta i evigheter på pengar, tog ut pengar den sjuttonde och har inte fått något än. Det stod dock en insättning på neteller men "declined" under status så kontot har inte krediteras. Enligt neteller så var det dom som avbröt inbetalningen... Deras support besvarar inte heller frågor, varje gång man snackar med dom får man börja om, "jo men vi har betalat ut" "vi kommer lösa problem snarast möjligt" så har det pågått sen den 20:e

 

 

Som jag skrev tidigare i tråden så gjorde jag ett uttag den 20 och har fortfarande inte sett några pengar. Pratat med live supporten (till ingen nytta) och skrivit ett mail som besvarades med att dom kontaktar mig via mail när utbetalningen gjorts (och förövrigt verkade vara skrivet på franska och översatt med babelfish).

 

Någon som gjort ett uttag på senare tid och fått sina pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också problem med utbetalningen! Tog oxå ut den 20e juli och har fortfarande inte fått några pengar. Har fått mejlsvar att mitt ärende är skickat till finansavdelningen men de svarar inte på mina frågor om varför det blivit så här och när jag får pengarna. Surt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde ett uttag nu i helgen men har inte fått in några $ på neteller så jag frågade livesupporten. Det svar jag fick tolkade jag som att de lät uttaget vänta i 4 dagar innan det behandlades och att man kunde ångra sig undertiden.

 

Det stämmer att dom kör med en fyra dagars "ångerperiod". Men jag har nu väntat i nästan två veckor och ännu inga pengar. Har du fått dina?

 

Synd att man inte kan ångra sig nu, då hade jag nog försökt mig på att chipdumpa över pengarna till någon annan Ipoker-sajt. Har blåst iväg ett nytt mail och väntar på svar, men förväntar mig inte något annat en ännu ett oläsligt standardsvar som inte besvarar mina frågor (men man kan ju hoppas).

 

Borde man kanske dra iväg ett mail till Ipoker istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...