Gå till innehåll

Poker770.co.uk - Ändrad Till Points?


Uppenberg

Recommended Posts

  • Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi står maktlösa som vanligt. Vad kan vi göra? Jag som hade tänkt ta ut $900 dollar men nu blev det fan inga pengar alls kvar. Tur att arbetsgivaren inte har samma rättigheter som en sida. Ne usch, finns det någon chans att de kan ändra tillbaks i framtiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror inte de skulle fungera med namninsamling, om alla skulle skriva personligt om att de känner sig lurade och inte längre har förtroende för sidan och aldrig mer kommer spela där kan ju få dom att ändra sina tankar... det skulle dock kräva att många skriver, inte bara från pf

 

annar kan man gå ut till media, typ aftonbladet i stil med "Pokersida lurar sina spelare på tusentals kronor" 8-)

 

men som sagt att man ändrar bonusvilkoren är vanligt för många sidor så jag tror inte att det kommer uppmärksammas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda som fungerar bra är nog ifall pokerforum för en talan mot sajten där man representerar sina medlemmar, detta har framgångsrikt fungerat för andra stora forum som tex BW. Men det är ju upp till pf ifall man är intresserad av att representera sina medlemmar ifrågan. Namninsamlingar är nog ingen höjdare, vem som helst kan ju hitta på en massa namn, och gå ut i pressen säger folk i varje tråd men det har ju bevisligen inte hänt någon gång så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag lagom slö och har inte läst igenom alla 29 sidor men jag tänkte bara kolla om det är någon som har clearat bonusen och tagit ut pluspengar till bankkonto och fått det att fungera?
jag har tagit ut till mitt bankkonto. Jag har varit rätt slö på att skicka in papper så de har tagit rätt så länge, men om du är snabbare än jag så går de bra. Btw de tar 8-10 innan de när ditt bank konto efter de har blivit godlänt av 770
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag lagom slö och har inte läst igenom alla 29 sidor men jag tänkte bara kolla om det är någon som har clearat bonusen och tagit ut pluspengar till bankkonto och fått det att fungera?

Varför ta ut till bankkontot? Jag skickade allt till Neteller, det tog visserligen 6dagar att få pengarna men det funkade att göra så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är klar och fått cashen på kontot.

 

Sammanfattning:

Bonusen skulle enligt uppgifter på deras hemsida clearas på minst $0.25/0.50. Detta verkar inte stämma då flera hävdat att dom får kvalificerade rejk händer på lägre nivå.

 

Som tight grinder tog det ca 10000 händer att cleara bonusen på $.25/.50 10-manna bord.

 

Lär gå fortare på 6-manna. Snabbast går HU, men på typ $.25/.50 HU måste du vara riktigt bra eftersom raken blir en betydande kostnad. Men du lär också rejka 80 händer per bords timme...

 

Supporten är dålig, men du spelar för att få pengar...

 

Live supporten är okunnig i vissa fall, men ganska snabb och trevlig.

 

Sätt inte in med VISA kort, verkar som dom flesta får problem då.

 

Sätt in med Neteller, även om du får vissa problem då också. Mitt konto gick att spela på hela första kvällen. Nästa dag spärrat, den inte allt för snabba supporten svarade dessutom goddag yxskaft... Efter någon dag funkade det igen.

 

Det gör inget att du har Neteller i $ och väljer € som valuta på siten.

 

Blanda inte ihop player points med rejkade händer, player points är något helt annat. Har du fått ihop 10000 PP så kan du växla in dom, ger $10 har jag för mig.

 

Utbetalning till Neteller tog 4 vardagar (plus två helgdagar).

 

Tagit hemma alla stålar från Neteller till bankontot, dollarn verkar ju sisodär.

 

Jag spelade bonusen när den fortfarande var £, och fick ut den i samma valuta. Men jag tycker att den är spelvärd även i €. Synd bara för dom som fick villkoren ändrade under tiden.

 

Så spela för att ta bonusen, stick sedan därifrån, finns bättre siter inom ipoker nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag lagom slö och har inte läst igenom alla 29 sidor men jag tänkte bara kolla om det är någon som har clearat bonusen och tagit ut pluspengar till bankkonto och fått det att fungera?

Varför ta ut till bankkontot? Jag skickade allt till Neteller, det tog visserligen 6dagar att få pengarna men det funkade att göra så.

 

Jasså så det går ändå, jag läste i början av tråden att det inte skulel gå..

men då låter det här dunder. Jag har börjat spela nu å det går bra =)

 

 

Jag har en tolknings fråga om en sorts bonus på sidan.

detta läste jag: "Top Hand Bonus

 

Win any real-money ring game with the best hand of the day higher than KKKK, and you'll pick up a Top Hand bonus of £250! Only hands of K, K, K, K or above qualify (recommended) and both pocket cards must be used. Three or more players must get cards for the hand to qualify and the hand must not be folded. This bonus is only available in non-tournament play."

 

det första som händer på sidan är att jag får Royal flush i klöver på ett 1/2 limit bord. tror ni att några 250£ kommer dyka upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blanda inte ihop player points med rejkade händer, player points är något helt annat. Har du fått ihop 10000 PP så kan du växla in dom, ger $10 har jag för mig.

 

Vet du ungefär hur många Player point du hade fått in när du hade spelat 3000 raked hands?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en tolknings fråga om en sorts bonus på sidan.

detta läste jag: "Top Hand Bonus

 

Win any real-money ring game with the best hand of the day higher than KKKK, and you'll pick up a Top Hand bonus of £250! Only hands of K, K, K, K or above qualify (recommended) and both pocket cards must be used. Three or more players must get cards for the hand to qualify and the hand must not be folded. This bonus is only available in non-tournament play."

 

det första som händer på sidan är att jag får Royal flush i klöver på ett 1/2 limit bord. tror ni att några 250£ kommer dyka upp?

 

Det är nog bra en spelare som får varje dag, så om några andra får royal idag kommer det nog lottas.. Själv har jag vunnit "tombola of the day" tre ggr :D

 

Vet du ungefär hur många Player point du hade fått in när du hade spelat 3000 raked hands?

 

Det beror på vad man spelar och vilken nivå, så det är ganska svårt att uppskatta.. när jag spelar limit SH och NL HU får jag nästan inga poäng alls men när jag spelar NL SH trillar poängen inn för varje hand!

har spelat runt 700h och har 661pp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det första som händer på sidan är att jag får Royal flush i klöver på ett 1/2 limit bord. tror ni att några 250£ kommer dyka upp?

Värt att bevaka...

Vet du ungefär hur många Player point du hade fått in när du hade spelat 3000 raked hands?

Lite över 10000. Poängen verkar delas ut när du bidragit till potten, och handen åtminstone går till turn. Poängen verkar stå i propotion till mängden rake som genereras. Inte 100% bekräftat, men nå't åt det hållet i alla fall.

 

har spelat runt 700h och har 661pp

 

Du måste skoja... 700 timmar och 661 poäng?!!!!

Eller så spelar du micro, kanske måste rejken bli minst xx (?) för att poäng ska delas ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det första som händer på sidan är att jag får Royal flush i klöver på ett 1/2 limit bord. tror ni att några 250£ kommer dyka upp?

Jag tror du måste kontakta dom för att kräva pengarna, jag torskade min högsta kåk mot en royal flush och han tror jag fick $250, efter att han hade tillkallat managern vid bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...