baten Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Hejsan. Det är så att jag gjorde för några dagar sen en uttagning av pengarna på mitt pokerkonto på en b2b klient. När jag idag loggade in på min neteller account så såg jag att dom hade satt in dubbelt så mycket pegnar. Måste jag skcika tillbaka dessa pegnar, och vad händer ifall jag behåller dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wizzo Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Kolla in denna tråd http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24855&highlight=felaktig+utbetalning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Om du sätter in en summa på en site, men bara får hälften krediterat, vad förväntar du dig att sajten gör då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Om du sätter in en summa på en site, men bara får hälften krediterat, vad förväntar du dig att sajten gör då? Postar på ett pokerforum och frågar om det är ok att behålla pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Om du sätter in en summa på en site, men bara får hälften krediterat, vad förväntar du dig att sajten gör då? Postar på ett pokerforum och frågar om det är ok att behålla pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Om du sätter in en summa på en site, men bara får hälften krediterat, vad förväntar du dig att sajten gör då? Postar på ett pokerforum och frågar om det är ok att behålla pengarna. Om man får behålla sin hälft? Han borde bli kvartad minst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baten Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2006 det handlar om 50 dollar, o dessa pokersidor drar väl hem miljoner varje dag. Så jag tänkte att vafan jag kan lika gärna behålla de. Men om de upptcäker det ock skickar ett mail skickar jag självklart tebaka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Jag kan säga att jag själv normalt inte har full koll på hur mycket pengar som sätts in på mitt konto(fruns) så jag hade inte märkt det. Nu handlar det ju inte om några enorma sumor för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 det handlar om 50 dollar, o dessa pokersidor drar väl hem miljoner varje dag. Så jag tänkte att vafan jag kan lika gärna behålla de. Men om de upptcäker det ock skickar ett mail skickar jag självklart tebaka det. sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 50 dollar kan du gott behålla tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Visserligen är det inte så mycket, men man kan ju vända på det och tycka att det är en för liten summa att vara oärlig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts