joggystyle Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 hur många gånger tidigare har du vunnit stora turneringar jag har vunnit den där 9 ggr nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 iofs tycker int jag 127 pers är en stor turnering. fler än 1000 är stor imo Exakt, men tyvär så blir inte turneringarna så mycke större på Unibet så jag får vinna många "små" istället =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Z-Trobe Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Grattis Joggy... men du hade otrolig flyt med fina löv där på slutet. Slog ut mig på åttonde plats då jag hittade JJ och du KK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Grattis Joggy... men du hade otrolig flyt med fina löv där på slutet. Slog ut mig på åttonde plats då jag hittade JJ och du KK. tackar tackar. Jo jag fick väldigt fina kort på slutet, fick KK en gång till när det va tre spelare kvar och hamnade all in mot den andra storstacken som hade AJo. hade 380 000 mot 50 000 när det var dags för heads up så segern blev ganska lätt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 770 Antal Platser Betalda : 70 Inköp : $11 Placering : 2 Pris : $1119 Site : Ladbrokes Gick in på final bordet med lägst stack, hittar KK 2 ggr i tät följd som håller upp. Nu plötsligt chiplead ända fram till HU. Mina triss i damer springer in en i en färg så var den sagan slut. PS. Men det är inte första gången som damerna svikit. DS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 hur många gånger tidigare har du vunnit stora turneringar jag har vunnit den där 9 ggr nu =) du är min nya idol haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 21 September , 2005 Rapport Share Postad 21 September , 2005 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : ~350 Antal Platser Betalda : 30 Inköp : $3+0.5 Placering : 1 Pris : $283 Site : Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 23 September , 2005 Rapport Share Postad 23 September , 2005 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : ~1800 Antal Platser Betalda : 180 Inköp : $2+0 Placering : 8 Pris : $80 Site : Party Alltså denna turneringen känndes lite som slöseri med tid. Jag vill hellre spela $5/$10, helst på Party nätverket. Någon som kan tipsa om bra sådana? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyklop Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Här är resultat från de senaste sex (fetings)-MTT:s: Startande Plc 268 35 256 33 307 85 163 27 18 3 317 37 Har varit favorit på alla sista all-in:s händer bortsett från senaste turneringen. Där var det 12 bb all-in med KK mot AA och TT, TT vann förståss. Hur många gånger kan man bli utdragen precis utanför bubblan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Här är resultat från de senaste sex (fetings)-MTT:s: Startande Plc 268 35 256 33 307 85 163 27 18 3 317 37 Har varit favorit på alla sista all-in:s händer bortsett från senaste turneringen. Där var det 12 bb all-in med KK mot AA och TT, TT vann förståss. Hur många gånger kan man bli utdragen precis utanför bubblan? Hvar gang! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 29 September , 2005 Rapport Share Postad 29 September , 2005 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 223 Antal Platser Betalda : 36 Inköp : €15 Placering : 1 Pris : €632 Site : heypoker Min första vinst i en "större" turnering. Det var en Turbo Freezout och lite lotteri över finalbordet naturligtvis, men det känns bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 Vilket Spel : NL Texas Antal Spelare : 181 Antal Platser Betalda : 27 Inköp : 15€, 1 rebuy Placering : 2 Pris : 557€ Site : 24hpoker Fick jävligt kalla kort ända till slutet av turneringen men låg ändå rätt bra till. Vid finalbordet hade vi en maniac dansk som klonkade ut folk hela tiden och det var han och jag som slutligen hamnade HU. Jag vände markerunderläget till kraftigt övertag då vi hamnade all-in med mitt mellanpar mot hans öppna stegdrag, inför turn tog jag dessutom bort outs med ett färgdrag men han lyckades ändå klonka ett högre par. Sedan var jag lite tiltad och försökte dubbla upp snabbt men träffade inget och åkte ut istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 Vilket Spel : NL TH 12k guarantee Antal Spelare : 282 Antal Platser Betalda : 30 Inköp : $20+2 Placering : 1 Pris : $3839 Site : Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Ingen storvinst men mitt turneringsspel har gått så dåligt den senaste tiden så detta kändes lika bra som att vinna . Spelade min bästa poker på länge, åkte ut på en snöplig utdragning KK vs QQ, all in preflop. Flop kom K9X, följande två kort är tragiska då de ger fi stege.. Men är som sagt nöjd ändå. Vilket Spel : NL TH 2,5k guarantee Antal Spelare : 133 Antal Platser Betalda : 10 Inköp : $25+2,5 Placering : 4 Pris : $315 Site : Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Vilket Spel : NL TH 3k guarantee Antal Spelare : 97 Antal Platser Betalda : 15 Inköp : €40 Placering : 1 Pris : €929 Site : b2b McKlonk & CO all the way baby Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Vilket Spel : NL Texas Antal Spelare : 333 Antal Platser Betalda : 70 Inköp : 10+1$ 3st 5$ rebuy +5$ addon Placering : 1 Pris : 2750$ Site : Expekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Vilket Spel : NL Texas Antal Spelare : 10 Antal Platser Betalda : 3 Inköp : $100+9 Placering : 10 Pris : $0 Site : Party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WinstonSmith Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Vilket Spel : NL Texas Antal Spelare : 10 Antal Platser Betalda : 3 Inköp : $100+9 Placering : 10 Pris : $0 Site : Party gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Vilket Spel : NL Texas Antal Spelare : 580 Antal Platser Betalda : 60 Inköp : 30+3$ 3st Placering : 2 Pris : 2610$ Site : Party I denna turnering så kan jag inte ta åt mig äran för mitt fantastiska lir utan hänvisar till högre makter och the power of klonk. Fick visserligen mycket action på mina fina händer så att stacken blev ju ganska stor tidigt. Men den stora vändningen kom efter ca 2h precis innan ITM, där en bully på bordet med samma stacksize som mig gått all in flera ggr och inte fått motstånd. Samma visa upprepar sig igen, han ställer in, jag med 77 på CO trycker in, button som täcker mig synar också, ajdå tänker man...Bully visar upp AA, knappen QQ och jag klonkar en stege på rivern.... Nice resa sen till finalbordet där mina A7 mot TT torskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Vilket Spel : NL Texas Antal Spelare : 10 Antal Platser Betalda : 3 Inköp : $100+9 Placering : 10 Pris : $0 Site : Party Fyfan va dåligt betalat för att vara ITM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunk Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Vilket Spel : Texas Antal Spelare : +1600 Antal Platser Betalda : 28 Inköp : Freeroll Placering : 8 Pris : $1 Site : PokerChamps Tänkte ja skulle slå ihjäl lite tid, klara till första break efter 1h men det gick lite väl bra för o inte fortsätta. Spelade stabilt hela vägen, gjorde inte många misstag. Fick ganska kassa kort genom hela turneringen förutom en streak jag hade, AA följt av KK följt av AQ följt av JJ. Lyckades ta mig till finalbordet, SJUKT STOLT! Lyckats hamla ITM 3 ggr. SJUKT STOLT över det med. PS. Ja, jag är en hobby lirande tomte. .DS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_JiWe_ Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Vilket Spel : 20000 guarantee Texas Antal Spelare : ca1000 Antal Platser Betalda : 100 Inköp : $10 + addon $10 Placering : 1 Pris : $6370 Site : expekt var jävligt längesen jag skrev nått här, men idag kan jag inte hålla mig...tog min första stora turneringsvinnst inatt...hur skönt som helst, detta kommer efter en svår period då jag bla nästan gulade. jag ägde finalbordet och tog mig från 10:e till första där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Vilket Spel : 20000 guarantee Texas Antal Spelare : ca1000 Antal Platser Betalda : 100 Inköp : $10 + addon $10 Placering : 1 Pris : $6370 Site : expekt var jävligt längesen jag skrev nått här, men idag kan jag inte hålla mig...tog min första stora turneringsvinnst inatt...hur skönt som helst, detta kommer efter en svår period då jag bla nästan gulade. jag ägde finalbordet och tog mig från 10:e till första där. Härligt grattis, gula nu inte upp allt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2005 Vilket Spel : Texas NL Antal Spelare : ca200 Antal Platser Betalda : 27 Inköp : 10E + 1rebuy Placering : 1 Pris : 541E Site : unibet Skön seger men stressigt, satt på finalbordet i 5CD turneringen där jag rök som 4.a el 5.a med qqqvs kkk och spelade turbofreezouten samtidigt B2B Rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
buggie Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2005 Vilket spel: Texas Hold em, No limit Antal spelare: 48 Antal platser betalda: 6 Inköp: 300 Placering: 2 Pris: ~3400 Site: Live i Malmö Min största live-vinst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts