jezaja Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Luckan öppnas och styrkulan rullar iväg. Går o stoppa in fingrarna o styra pekaren istället för att använda kulan. Nu vet du till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Jag vet, men precision och snabbhet blir mycket lidande. Dessutom är det svårt att vara klartänkt i pressade lägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 ojojoj, jag skrattar så jag gråter i all ärlighet när jag läser inläggen på första sidan, hur jävla klockrent är inte det här, alla känner nog igen sig...hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Går o stoppa in fingrarna o styra pekaren istället för att använda kulan. Nu vet du till nästa gång Man ska alltså stoppa in fingrarna i musen och rota runt, är det korrekt uppfattat??? /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pellevalle Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Har dragit ett antal nävar i väggen på senare tid..(dock har jag försökt sluta när en spricka mystiskt hade blivit synlig.. jävla gipsväggar..) Stolen i väggen, näven i bordet , äpple genom fönstret...det vanliga har man hunnit med. Lite ovanligare var dock när jag tänkte efter i 2-3 sekunder hur jag skulle avreagera mig efter en bad beat.. Kom fram till att skärmen var boven och gav därför skärmeng en rejäl skalle.. Det var fan det dummaste jag gjort på länge, fick ont så utav bara helvete. Apropå fotboll så fick sig ett gäng glada norska pensionärsdamer en rejäl utskällning på en uteservering när vi åkte ur EM 2004... skadeglada jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomth Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 http://www.aztec.se/budo/categories.asp?ID=2117246 Rekommenderas, går att klä i Tomteluva alternativt gälar och fenor, norsk nationaldräkt, utrusta med armar som håller 9-6o och sminka den med ett brett flin, vad du nu än råkar tilta på för tillfället. Sedan är det bara att gå lös Hannibal Lecter style om så önskas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pellevalle Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 hahaha.. Skulle lätt klä den i norska tantkläder (se tidigare inlägg) och ge "henne" en rejäl hurtig-rutt LOL kostar en del dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomth Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 hahaha.. Skulle lätt klä den i norska tantkläder (se tidigare inlägg) och ge "henne" en rejäl hurtig-rutt LOL kostar en del dock.. Jag är ledsen, vet ingen bra affär för norska tantkläder. Prova Blocket eller E-Bay kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pagelius Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Jag spelade en $30 SnG på Pacific och har precis dubblat när grafiken börjar haka upp sig. Jag tänker att jag ska stänga ner bordet och öppna det igen. När jag trycker på "Leave Table" kommer det upp en ruta där det står att jag kommer förlora alla mina chips om jag stänger fönstret. Tyvärr hinner jag klicka "OK" innan min hjärna hajar vad det betyder. Chipshögen som jag håller i handen åker med full kraft in i väggen, och en mark går i två bitar. Blir dock inte särskilt förbannad när jag blir utdragen, snarare gråtfärdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Jag spelade en $30 SnG på Pacific och har precis dubblat när grafiken börjar haka upp sig. Jag tänker att jag ska stänga ner bordet och öppna det igen. När jag trycker på "Leave Table" kommer det upp en ruta där det står att jag kommer förlora alla mina chips om jag stänger fönstret. Tyvärr hinner jag klicka "OK" innan min hjärna hajar vad det betyder. Vadå, tar Pacific markerna ur spel om någon får problem med uppkoppling eller klient? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Näst sämsta clienten upphör aldrig att förväna.. (sämre tänker ni?!? tänk boss media/ipn) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 boss media/ipn? vilka sajter har dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Vadå, tar Pacific markerna ur spel om någon får problem med uppkoppling eller klient? Bara om du trycker på "leave table". Tappar du uppkopplingen är det bara att logga in igen, så kommer du tillbaka till bordet. Ett tips är att aldrig röra "leave table"-knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Ett bättre tips bör vara att inte alls spela på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fore_man Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Idag satt familjen samlade i soffan. Jag spelade poker, frugan läste och ungen kollade på tv. Jag brukar hålla mig relativt lugn framför datorn när jag spelar men idag brast det totalt när jag förlorade 3 stora potter mot samma idiot. Efter första potten kom det bara ett litet f-n. Efter andra så dunkade jag näven i bordet och efter tredje klöv jag tv-fjärrkontrollen mot bordskanten så att batteri och plastbitar flög över hela bordet. Tänkte direkt efter att det här var ju ganska dumt vilket även min sambo snabbt kunde konstatera. Det blev snabbt ännu dummare eftersom jag har barnspärren aktiverad på teven dvs nu kan vi bara titta på SVT1. JIPPI. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2005 Haha stabilt fore_man... Jag brukar mest ta ut min aggression på datorn, känns lite som att det är "hans" fel när det inte går bra. Har nog byt tangentbord 3-4 gånger under min pokertid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pagelius Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2005 Vadå, tar Pacific markerna ur spel om någon får problem med uppkoppling eller klient? Bara om du trycker på "leave table". Tappar du uppkopplingen är det bara att logga in igen, så kommer du tillbaka till bordet. Ett tips är att aldrig röra "leave table"-knappen. Tips taget. Vissa saker får man lära sig den hårda vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JojjeL Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2005 Helvetes jävla skit!!!!!!! Nu rök den nya mobilen in i väggen. Fan asså........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 Kastade ut min mus genom ett fönster (stängt) på femte våningen rakt ner på en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 1:a inlägget här på sidan kommer i denna mkt underhållande tråd.... Jag och en kompis vart på besök i GBG i förra sommaren. på vägen hem så stannade vi på en krog för att käka. när maten dröjde beslöt vi oss för att lira lite Jack Vegas. lade i en 20-a var eller nått och fick str8-flush 250:- Dubbla? ja... maskinen visade en 2:a som givens kort tre ggr och vi plockade en 2:a alla 3 ggrna! 4:e försöket Givens kort 3 Vårt kort 2 då slog det slint vill jag lova.... i min högra hand höll jag en pepsiflaska(glas), och utan att tänka mig för drog jag flaskan rakt genom skärmen!.. vi löpte som idioter ut till bilen och åkte hem fort som fan... fatta att vi vart rädda att tanten i kassan ringt efter farbror blå! korkat men sant, och ingen mat fick vi i oss heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Bet stenhårt i ett pokerchip så jag hade ont i tanden flera dagar. Men det var förut, nu är jag harmonisk. Serenetiy now..serenity now.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Hmm....Kubo skrev tidigare om fotbollsspelet FM2005. Jag fyller på den kategorin..... Heh. Spelade med Roma idag. Bortaplan mot Milan och vi tar ledningen med 2-0 efter en kvart. Halvtimmen senare har vi fått två spelare utvisade och det stackars tangentbordet har fått smaka på en sopkvast som tyvärr fanns i närheten. Konstigt nog håller jag mig ganska lugn när jag spelar poker. Det är nästan värre med FM2005. Förbannat frustrerande spel... Beror nog på att man inte har någon kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zagwer Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Jag råkade göra sönder familjens matbord under dagens livegryta. Jag blev lite smått frustrerad och slog handen i mitten på bordet, var på det klöv sig i mitten. Jag visste inte riktigt om jag skulle skratta när jag stog där och insåg vad jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPitch Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 En favorit är att skada knogarna genom att slå på någonting hårt... väldigt tillfredställande för stunden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Ser att det är ettårsjubileum på denna tråd idag. Det firade jag just genom att slå sönder scannern som ligger brevid dataskärmen Sitter mest och koncentrerar mig på baksidan av senaste Poker Magazine-numret nu. "JAG SKA INTE TILTA! JAG SKA INTE TILTA!" Tack för den Ken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts