Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Hört talas om AHK?

 

Nej vad är det? Skulle det hjälpa mig att komma åt mina noter om jag visste vad det var?

 

kan någon sammanställa allt dåligt med den nya updateringen och andra buggar?

fått kontakt med 1person innom boss som kommer förmedla detta vidare till de som jobbar med att utveckla mjukvaran.

 

Jag har drabbats av att bord stänger ner sig själva. Detta har aldrig hänt mig innan uppdateringen och har sen densamma skett uppskattningsvis fem gånger på runt 5 000 händer. Det har alltid varit bara ett (av fyra) bord som har stängt ner sig och det har alltid hänt mellan två händer, aldrig mitt i en.

 

En gång när detta skedde fick jag ett felmedelande som sa något i stil med att jag förlorat kontakten med lobbyn.

 

Idag när det skedde på ett bord öppnades istället ett helsvart bordsfönster vilket sades laddas och när jag stängde ner det fann jag till min stora förvåning att pokermarkerna jag haft på bordet ifråga inte återfanns i lobbyn vilket de gjort alla gånger tidigare. Detta tycks alltså ha varit en ny bugg där klienten tappat bort mig och bordet eller något i den stilen medan det tidigare bara rört sig om att klienten agerat som om jag sagt åt den att stänga ner bordet.

 

edit: Jag kan rapportera att när jag loggade ut fick jag rätt antal pokermarker omvandlade till kronor. Klienten blåste mig inte på några pengar utan det var bara lobbyn som gav mig bara felaktig information om hur många pokermarker jag hade tillgängliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det här? Hela sajten laggar något fruktansvärt. Dessutom har jag nu 2 gånger sedan patchen upplevt att ett bord har kraschat med tillhörande felmeddelande från windows, nån annan som upplevt detta?

 

Dessutom, ofta när jag sätter mig vid ett bord så är jag redan pausad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det här? Hela sajten laggar något fruktansvärt. Dessutom har jag nu 2 gånger sedan patchen upplevt att ett bord har kraschat med tillhörande felmeddelande från windows, nån annan som upplevt detta?

 

Dessutom, ofta när jag sätter mig vid ett bord så är jag redan pausad.

 

Har borden "kraschat" (stängts ner) mellan händer? I så fall är det samma sak som jag drabbats av (se posten ovan din) dock utan felmedelanden från Windows XP som jag använder.

 

Det där med att man direkt är pausad vid ett bord man sätter sig vid känner jag igen. Det beror antagligen på att den som suttit där innan varit det. Förr (om inte än) fick man ju ibland börja med den föregående spelarens stackdjup (dock finansierat med egna marker) så klienten tycks ha svårt att nollställa sig själv när en ny spelare sätter sig vid ett bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag när det skedde på ett bord öppnades istället ett helsvart bordsfönster vilket sades laddas

 

Detta drabbade precis mig. Bordet laddades dock efter typ 2 minuter, och då var alla platser lediga.

 

Denna gången gav windows inget felmeddelande, vilket var fallet de tidigare gångerna bordet har kraschat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej vad är det? Skulle det hjälpa mig att komma åt mina noter om jag visste vad det var?

 

 

 

Jag har drabbats av att bord stänger ner sig själva. Detta har aldrig hänt mig innan uppdateringen och har sen densamma skett uppskattningsvis fem gånger på runt 5 000 händer. Det har alltid varit bara ett (av fyra) bord som har stängt ner sig och det har alltid hänt mellan två händer, aldrig mitt i en.

 

En gång när detta skedde fick jag ett felmedelande som sa något i stil med att jag förlorat kontakten med lobbyn.

 

Idag när det skedde på ett bord öppnades istället ett helsvart bordsfönster vilket sades laddas och när jag stängde ner det fann jag till min stora förvåning att pokermarkerna jag haft på bordet ifråga inte återfanns i lobbyn vilket de gjort alla gånger tidigare. Detta tycks alltså ha varit en ny bugg där klienten tappat bort mig och bordet eller något i den stilen medan det tidigare bara rört sig om att klienten agerat som om jag sagt åt den att stänga ner bordet.

 

edit: Jag kan rapportera att när jag loggade ut fick jag rätt antal pokermarker omvandlade till kronor. Klienten blåste mig inte på några pengar utan det var bara lobbyn som gav mig bara felaktig information om hur många pokermarker jag hade tillgängliga.

 

jag känner igen detta, precis som du säger sker det mellan två händer

Någon enstaka gång har bordet ploppat upp igen automatiskt, men annars har jag fått ställa mig på kö igen. Så djävla synd när man har hittat ett bra bord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta drabbade precis mig. Bordet laddades dock efter typ 2 minuter, och då var alla platser lediga.

 

Jag stängde ner hela skiten långt innan två minuter gått när jag drabbades av det eftersom jag var trött på såväl klienten som mitt spel och min otur. Kanske gjorde dina motståndare likadant och därav de lediga platserna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Floppat topset på torr bräda, bet från mig, FI tiltpushar. Klienten hänger sig.. jag hamrar i panik på synknappen.. fönstret stängs och nån jävla ruta som säger att jag är utloggad och inte kan återansluta poppar up.. trots att jag har andra bord öppna.

 

Ont i handen nu, skrivbordet höll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ytterligare en bugg sen uppdateringen.

 

Satt i utg+2 och väntade på att på posta BB nästnästa varv. Då hoppar UTG av och det skulle blivit min BB istället. Men icka sa nicke. Jag blev sittout och med markeringen "missat BB".

Inte nog med det dessutom fick alla utom knappen och SB samma markering och de enda som fick kort va dessa två :shock:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ytterligare en bugg sen uppdateringen.

 

Satt i utg+2 och väntade på att på posta BB nästnästa varv. Då hoppar UTG av och det skulle blivit min BB istället. Men icka sa nicke. Jag blev sittout och med markeringen "missat BB".

Inte nog med det dessutom fick alla utom knappen och SB samma markering och de enda som fick kort va dessa två :shock:.

 

denna e ju drygast, har mailat svs med några hh's där det hänt men de vill inte tro mig:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...